عنوان Divinity: Original Sin 2 معرفی شد
پس از موفقیت عنوان Divinity: Original Sin در وبسایت Kickstarter، استودیوی Larian Studios، سازنده بازی، قسمت دوم این عنوان را در وبسایت Kickstarter معرفی کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
کمپین Kickstarter این عنوان، از تاریخ ۲۶ آگوست (چهارشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۴) شروع به کار خواهد کرد. بیش از ۱۹.۵۰۰ نفر با پرداخت مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ دلار به ساخت نسخه قبلی کمک کردند.
در حقیقت، نسخه اول توانسته بود با تمرکز بر روی المان های کلاسیک عناوین نقش آفرینی، موفقیت خوبی به دست بیاورد و رضایت طرفداران قدیمی عناوین RPG را جلب کند.
گفته شده است که Divinity: Original Sin 2 که دنباله این بازی محسوب می شود، قرار است بزرگترین و بلند پروازانه ترین عنوان نقش آفرینی استودیوی Larian باشد.
سازنده این عنوان، درباره ویژگی هایی که این بازی را تبدیل به یک عنوان بزرگ خواهد کرد، صحبتی نکرده است، اما بر طبق گفته های سازندگان، نسخه دوم در مقایسه با قسمت اصلی، پیشرفت های زیادی خواهد داشت.
آقای Seen Vicke از استودیوی Larian بیان کرده است:
در ساخت قسمت دوم، می توانیم توجه ویژه ای به گیم پلی بازی داشته باشیم. به این خاطر که مجبور نیستیم زمان زیادی را صرف ساخت سیستم های پایه بازی کنیم. ساختن این سیستم ها، نزدیک به ۶۰ درصد از مراحل ساخت بازی را در بر می گرفت. به جای آن، می توانیم به سرعت ساخت بخش های دیگر را آغاز کنیم و موارد مختلف را امتحان نماییم.
عنوان Divinity: Original Sin برای پلتفرم های PC و PS4 منتشر شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شماره یکش که عا.لی بود…چیز جد.ید و منحصر.بفردی نداشت اما همه عنا.صر آشنای یه RPG به سبک دیا.بلو رو خیلی خوب به کار گرفته بود…از Torchlight هم دقیقا واسه همین خیلی خوشم میومد
از بازی هایی که دوربینش از بالا به پایینه خوشم نمیاد 😐
ممنون بابت خبر
من کلا تو این جور بازیا حرفی برای گفتن ندارم!!اصا نمیدونم چی به چیه کلا بازیایی مثل دوتا ۲ و ماین کرافتو و وار کرافتو اینا!خب بنظر خودم هم کمی برام خوبه چون شنیدم خیلی اعتیاد آورن!