اینطور که به نظر میرسد نقشه بازی MGS V: The Phantom Pain شصت برابر MGS 5: Ground Zeroes است
بحث های زیادی پیرامون بازی MGS: The Phantom Pain در فضای مجازی به وجود آمده است. یکی از این بحث ها درباره وسعت نقشه بازی است. حال با توجه به تصویری که از نقشه این عنوان به ثبت رسیده میتوان گفت که وسعت نقشه MGS V: The Phantom Pain چندین برابر نسخه پیشین خود است. برای گرفتن اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
در سایت Reddit تصویری از نقشه کشور افغانستان در بازی MGS V: The Phantom Pain منتشر شد که اگر آن را با Camp Omega در MGS 5: Ground Zeroes مقایسه کنید متوجه تقاوت اساسی این دو بازی میشوید. اینطور که به نظر میرسد MGS V: The Phantom Pain تلاش بر به وجود آوردن یک تجربه خوب برای جامعه بازیبازان دارد.
ابتدا یکی از طرفداران در Reddit اعلام کرد که این نقشه، ۶۰ برابر نسخه قبلی است ولی سپس یک طرفدار دیگر اعلام کرد که این نقشه حتی بیشتر از ۶۰ برابر نسخه Ground Zeroes است.
حتما محیطی به این بزرگی باید در راهی درست استفاده شده و تلف نشود. ما هیچ نگرانی در این باره نداریم زیرا میدانیم که استاد Kojima کار خود را به خوبی بلد است.
در هر صورت ما باید تا تاریخ انتشار این بازی صبر کنیم و سپس واقعیت را مشاهده کنیم.
در آخر شما را به دیدن تصویر مقایسهای این دو نقشه دعوت مینمایم:
لازم به ذکر است که بازی MGS V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر سال جاری (معادل با ۱۰ شهریور سال جاری) برای پلتفرم های PS4 ،Xbox one ،PS3 و Xbox 360 منتشر شده و با کمی تاخیر در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال جاری (معادل با ۲۵ شهریور سال جاری) برای PC منتشر خواهد شد.
نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما فکر میکنید این تصویر واقعی باشد؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
به ویچر میرسه؟
نه فک نکنم برسه به ویچر ولی یه جوری سرگرمت میکنه که دور ویچر نمیری دیکه :silly:
وای داداش اگه داری این بازی رو با ویچر مقایسه میکنی که واقعا گناه کردی
برو پیش نمایش هاشو بخون اونوقت باید به خودت بگی ویچر به این میرسه?
هردو بازی تو سبکشون شاهکارن مقایسه این دو بازی اصلا کار درستی نیست.ولی در جواب به ehsan 1 باید بگم ویچر خیلی از این بزرگتره.
دوستان سبک اینم rpg هستش ?:-)چون یه جا که گیم پلیشو دیدم وقتی یه گروگانو گرفته بود گزینه های مختلف میشد انتخاب کنه سوال بپرسه
نه دوست عزیز RPG نیست.
نه داداش مخفی کاری هستش
اون گزینه های مختلف هم سوالایی که میپرسه نیست
یه دونش بازجویی هست که بهت اطلاعات میده طرف
یکی دیگش مثلا اینه که به طرف میگی رفیقشو صدا بزنه که بیاد و تو مثلا بیهوشش کنی یا …
rpg اصلا نیست
ممنون دوستان خیلی خوشحالم که با این بازی خداحافظی خوبی رو با تابستونو تعطیلاتش میکنیم امیدوارم همگی لذت ببریم از تجربش.من یه نسخشو اوایل نسل ۷ که ps3 داشتم هنوز نرفته بودم سراغ xbox تجربه کردم واقعا فوقلعاده بود از نظر گرافیکو گیم پلیو داستان اینم ادامه همونه ?:-)
البته داداش سینا این بهترین تابستونه ممکن میشه که توش مد مکس هم هس
سینا…..خودتی کاکو…یا یکی دیگه ای؟
بابا بزرگی مپشو میگم نه خود بازی همه ریختنننننن سرمممممم
بابا جی میکی کی مقایسه کرد شما مثل این به جز متال گیر گراند زیر دیگه هیج نسخه این شاهکار بازی نکردی ویجر ۳ شماره داره متای شماره تو زیر ۹۰ شد دیکه شماره یک نمیدونم
خدایی باید بگم دم کوجیما گرم چه مهندسی از دست دادن باید شاهکارش دید
زیاد تعجب برانگیز هم نیست چون از همون اول هم معلوم بود TPP خیلی بزرگه
GZ هم زیاد بزرگ نبود
اصلا کمپ امگا خیلی نسبتا کوچیک بود(البته باید گقت متوسط) ولی انصافی هز چی خلاقیته تو این بازی یکی از عشق های من تو بازی ها کشتن خلبان هلکوپتر یا هواپیما در پروازه که تو این بازی به ارزوم میرسم یا اون دختره که با تیر میزنه به نارنجکه وایییییییییییییی عالللللللیییییییییییی 😀 😀
علی رضا هیجانت رسیده به سقفا مواظب باش داداش
اصلا دارم میترکم اول میخواستم رو ۳۶۰ بگیرم بعد دیدم حالا که باید برم ۲ تا بازی عوض کنم اینم بگیرم دیگه رو ps4
اومد بریم Day one رو بگیریم ؟
نمیدونم ولی نه نمیتونم حالا چه فرقی داره با نسخه عادی
من که day one رو میخرم میخوام تنها بازی هایی که نسخه ویژه براشون بخرم آنچارتد و متال و مافیا ۳ باشن
Day one قیمت کاذبی داره به نظر من ارزششو نداره
هنر کردن میخوان شصت برابر یک پایگاه نظامى رو درست کنن نصف ویچرم نمیشه
میشه اینقد این ویچرو با این بازی مقایسه نکنید یه مشت……. جمع شدن اینجا دارن متالو میکوبن هه
دوست من، حتی بر سر کوچک ترین بازی ها هم زحمت زیادی کشیده شده. چه برسه به این بازی. وقتی شما طرفدار بازی ویچر هستی نباید به این صورت با یک بازی دیگه برخورد کنید 😉 هر کسی یک نظری داره 😉
درسته میخوان با این کارا زحمته ۷ ساله ی کوجیما رو بکوبن
اخه سبکش یکی چیش یکی که داری با ویچر مقایسه می کنی 😐 😐 😐 😐
وقتی میخای درباره متال گیر حرف بزنی قبلش صد تا صلوات بفرس بچه جون
برو بچسب به ویچر اینجا جای تو نیس 🙂
آقای ویچر . باید خدمت شما عرض شود که اندازه نقشه خوب بودن بازی رو نشون نمی ده شاید ویچر هزار برابر متال باشه ولی همین گرند زیرو رو من با ویچر ۳ عوض نمی کنم . این نظر شخصی نیست که گفتم این سابقه هر دو بازیه داداش
چرا رفت بررسی؟ اقای سیامکی میشه چک کنید 😯
خب معلومه GZ فقط یک پیش نمایش بود و نهایتش ۵ ساعت گیم پلی داره اما این بازی ۱۰۰ ساعت گیم پلی داره!
gz که اصن نقشش خیلی کوچیک بود فقط یه پادگان نظامی بود پس شصت برابر چیز بزرگی نیست کاش بیشتر باشه:)
البته این فقط افغانستان و اقای سیامکی گفتن که احتمالا هم اینجوری نباشه
البته باید بگم که این نقشه فقط نقشه کابل شمالی افغانستان هست و نقشه کامل خیلی بزرگ تر از اینه. میشه حدود ۲۰۰ برابر Camp Omega. تازه فقط مال افغانستان هست این.
دقیقا
آقا کوروش ممنون بابت خبرتون ولی شما حتی اگر این رو هم میگفتید بازهم یه اشخاصی هستن که بازی رو بکوبن
عالیه کاش زودتر بیاد
اول که گفتن ۲۰۰ برابره . فک کنم خود کوجیما گفت .
توی E3 2014 گفتن که ۲۰۰ برابر Ground Zeroes هست 😐
یکی از خبرنگارهایی هم که واسه تست رفته بود گفت فقط مراحل فرعی بازی ۱۵۰ ساعت هست . بعد خود کونامی اعلام کرد که تمام بازی ۱۰۰ ساعت گیم پلی داره 😐
البته این امار چندان مهم نیستن . مهم خود بازی هست که با توجه به کمال گرایی کارگردان بازی ، حتما عالی میشه .
سبکشون هم حتی یکی نیست چجوری مقایسه می کنی؟
جونم متال
عالی منتظر شاهکار استاد کوجیما هستیم
بازی ویچر نباید با بازی متال مقایسه کرد چون سبکشون کاملا متفاوته بازی ویچر که خیلی ادعا میکرد که بازیش عالی میشه وزیاد هم تبلیغ کرد وخداراشکر بازیش درحد همون تعاریف وتبلیغاتشون بود وکاملا از بازیش راضی هستیم چون بازیش عالیه وحالا منتظر هستیم بازی متال هم بیاد ببینیم چطوری از اب درمیاد انشاالله که بازیش اندازه ی حرفهای کوجیما باشه وازش لذت ببریم
مطمئن باش لذت میبری
ازنظر وسعت نقشه نمیتونه ب ویچر برسه .وسبکها متفاوت است ولی خب وقتی ساخته دست استاد کوجیما باشه نمیشه انتظار یک شاهکارنداشت.
DICK
آقا اول مگه نگفتن ۲۰۰ برابره؟با ۶۰ برابر که به جایی نمیرسیم!