یکى از دلایل لغو نشدن The Last Guardian طرفداران آن بوده است
یکى از عوامل مهمى که در فروش و هایپ یک بازى تاثیر دارد، انتشار اخبار و تریلر از آن به طور پیاپى مى باشد. به طور مثال همین Uncharted 4، دیروز تمامى ما منتظر انتشار تریلر و اطلاعات آن بودیم و براى آن لحظه شمارى مى کردیم. یا Bloodborne؛ این عنوان با اینکه بازى سختى بود، اما فروش بالایى کرد و همگان را متعجب ساخت. یک مورد نسبتاً مشترک در بین این دو عنوان و عنوان هایى از این قبیل که ما را با اطلاعات و فروش خود شگفت زده مى کنند، وجود دارد و آن این است که ناشر بیشتر آن ها سونى مى باشد. این شرکت ژاپنى ترفند هایپ را به خوبى آموخته و از آن نیز به نحو احسن استفاده مى کند. Last Guardian نیز از این موضوع مستثنا نیست و حال خبرى درباره ى انتشار آن و احتمال لغو شدن آن در قدیم منتشر شده است؛ بارى دیگر هایپ! در ادامه با ما همراه باشید.
یکى از دلایلى که The Last Guardian با تاخیرى طولانى روبرو شد و از PS3 به PS4 پرش کرد، این مى باشد که هدفى که سازندگان براى بازى داشته اند، براى سخت افزار PS3 مناسب نبوده است.
اما یکى از دلایلى که سونى به توسعه ى آن ادامه داد، شور و شوق طرفداران بوده است.
Shuhei Yoshida در صحبت با Videogamer در این باره اینطور گفت:
مشکلات فنى به کنار، بازى هنوز در مراحل اولیه ى ساخت بود و ما به میل و دلیلى قوى براى ادامه ى کار بر روى پروژه و ساخت دوباره ى اون در PS4 نیاز داشتیم.
و بله، حتما ما به تصور Ueda باور داشتیم و Ueda و تیم اصلى واقعا دوست داشتن که این مورد توجه قرار بگیره و شناخته بشه و من هم همینطور بودم. سوال کردن بسیارى از طرفداران و کاربران درباره ى بازى براى ما انگیزه اى بزرگ براى ادامه ى ساخت عنوان بود.
اگر طرفداران دیگر درباره ى اون سوالى نمى پرسیدند، ممکن بود پروژه رو لغو کنیم.
همانطور که Yoshida اعلام داشت، واقعاً اگر ما طرفداران بازى، دیگر به دنبال بازى نمى بودیم و به توسعه ى آن اهمیت نمى دادیم، ممکن بوده است که این پروژه به طور کلى لغو شود.
منتظر The Last Guardian در سال ۲۰۱۶ باشید، البته اگر دوباره با تاخیرى روبرو نشود!
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
(البته اگر دوباره تاخیر نخورد) مهم این نیست.
مهم این است که موقع عرضه ارزش این همه صبر کردن برای دوستداران این بازی داشته باشد(خراب نکنه).
این بازی سبکش چیه چطوریه؟
مثل shadow of colosus اسم سبکش رو نمیدونم
واقعا خیلی بازیه توپیه
نمیدونم چرا این همه از این بازی تعریف میکنن درصورتی که من چیز خاص و عجیبی ازش ندیدم و گرافیک بازی که اصلا در حد نسل هشت نیست و هیجان زیادی هم نداره و اون پسره هم بنظرم خیلی کارتونیه و بنظرم طراحی کاراکترش خوب نیست! این نظر منه شاید اشتباه میکنم ?:-)
داداش shadow of colossus رو بازی کردی؟
بازی کن نظرت عوض میشه
اگر این بازی لغو می شد واقعا نعمت بزرگی از گیمر ها لغو می شد چون این بازی فوق العادست
خیلی دوست دارم تجربش کنم :yes: :yes: :yes: :yes:
منم شدید منتظرش هستم