E3 2015: تصاویر و اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Black Ops III منتشر شد
امروز کمپانی Activision بالاخره در جریان همایش E3 2015 کیت مطبوعاتی بازی Call of Duty: Black Ops III را منتشر کرد که شامل اطلاعات و تصاویر جدید و دوست داشتنی از بازی می شود. با جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه شوید.
در ادامه می توانید اطلاعات منتشر شده را مشاهده کنید:
شخصیت های معرفی شده ی بازی:
شناسه: Ruin
نام واقعی: Donnie Walsh
بیوگرافی: او به همراه خانواده ی نظامی اش در محله ای فقیر نشین زندگی کردند. او بی باک و لج باز است و از چیزی هراسی ندارد. جزو سربازان پیاده نظام است. او با استفاده از توانایی های منحصر به فرد خود یکایک دشمنان را از پای در می آورد.
اسلحه ی به خصوص این شخصیت: Gravity Spikes – می توان با این اسلحه که از تکنولوژی shockwave بهره می برد به راحتی دشمنان منطقه ای خاص را از بین برد.
توانایی ها: Overdrive – سرعت بالایی دارد و می تواند در مدت زمانی کوتاه یک استارت انفجاری را آغاز کند.
شناسه: Seraph
نام واقعی: Zhen Zhen
بیوگرافی: مجری قانون است و بسیار هم سخت گیرانه عمل می کند. او به خاطر تمرکزی که دارد شهرت پیدا کرده و در جنگ های خود مصمم است.
اسلحه ی به خصوص این شخصیت: Annihilator – اسلحه ای هفت تیر با قدرت نقود و تخریب پذیری بالا.
توانایی ها: Combat Focus – دشمنان در مقابل این توانایی حرفی برای گفتن ندارند چراکه تمرکز این شخصیت به هنگام مبارزات نمی گذارد چیزی از زیر دستش در رود!
شناسه: Outrider
نام واقعی: Alessandra Castillo
بیوگرافی: به رشد در زمینه ی جنگ آوری بسیار مشتاق است و دوست دارد رشد در این زمینه را در خیابان های Favela تجربه کند. می تواند بر روی پشت بام خانه ها حرکت کند و این عمل باعث شده او در ردیف مبارزان ویژه قرار بگیرد. او با یافتن دشمنان، مجالی به آن ها نمی دهد و قبل از هر گونه حرکتی آن ها را از پای در آورد.
اسلحه ی به خصوص این شخصیت: Sparrow – این اسلحه دارای آیتم ها و گجت های مختلفی از جمله موارد منفجره و … می باشد.
توانایی ها: Vision Pulse – در یک دوره ی زمانی خاص تمامی دشمنان منطقه را از پای در می آورد.
شناسه: Reaper
نام واقعی: Experimental War Robot ( در بازی با نام EWR شناخته می شود )
بیوگرافی: در ابتدا به عنوان یه سرباز نظامی با ارزش در پروژه ی R&D شناخته شد و توانست در صف سربازان ویژه قرار گیرد. EWR در زمان خود سرباز پیشرفته ای به شمار می آید. عوامل مختلفی دست به دست هم دادند تا او هم چنان یک نمونه ی اولیه باشد.
اسلحه ی به خصوص این شخصیت: Scythe – این اسلحه یک بازوی روباتیک است که به اندازه ی یک Mini-Gun قدرت دارد.
توانایی ها: Psychosis – به کمک تکنولوژی ای پیشرفته، دیگر دشمنان حرفی برای گفتن ندارند.
شناسه: Prophet
نام واقعی: David Wilkes
بیوگرافی: Wilkes اولین مجموعه از سایبرنتیک ها به شمار می آید. این در حالی است که او در خدمت نیروهای بریتانیایی است. ۵ سال گذر زمان و آپگرید های بسیار برای این شخصیت موجب شده تا او به فردی قدرتمند در بازی تبدیل گردد. او در میدان های نبرد به خوبی عمل کرده و دشمنان را از بین می برد. او از تکنولوژی عالی خود برای ایجاد خلال در تاکتیک های دشمنان استفاده می کند.
اسلحه ی به خصوص این شخصیت: Tempest – شارژ شدن، گلوله، آتش سوزی و برق توصیف های ما از این اسلحه است! David Wilkes به کمک این اسلحه به صورت زنجیره وارد دشمنان را از پای در می آورد.
توانایی ها: Glitch – او می تواند به کمک این توانایی عالی به گذشته بازگردد و از اتفاقات پیش آمده جلوگیری کند. چیزی شبیه به Flash back.
شناسه: Nomad
نام واقعی: Tavo Rojas
بیوگرافی: او آخرین عضو از بازماندگان یک واحد نیروی ویژه که در « جنگل جنگ » مستقر بودند است. Tavo Rojas با استفاده از آموزش های پیشرفته ای که دیده بود موفق شد خود را از آن مخمصه نجات دهد. او در محیط وحشی اطراف هم از مهارت های زیستی خود برای غلبه بر دشمنان استفاده می کند.
اسلحه ی به خصوص این شخصیت: H.I.V.E. – او با این اسلحه تله ی مرگباری برای دشمنان می گذارد که حتی باعث می شود هواپیماهای بدون سرنشین دشمن هم سر یه نیست شوند.
توانایی ها: Rejack – با بهره گیری از این توانایی او می تواند خون از دست رفته ی خود را بازیابد. او برای این کار سرم Nanoparticle را به خود تزریق می کند.
تمامی سفارشی سازی های جدید: کمپانی Treyarch سلاح هایی با ایدئولوژی کاملا جدیدی را در این بازی به کار گرفته است. به لطف سیستم Gunsmith جدید بازی، هر سلاحی می تواند مطابق با اولویت شما از چندین مدل به خصوص پشتیبانی کند. به علاوه نمادهای جدیدی هم به بازی افزوده شده اند. پیوندهای چندگانه به همراه جلوه های بصری بی نظیر می توانند این توانایی را به شما بدهند که سلاح نهایی خود را برای مبارزه با دشمنان انتخاب کنید. به علاوه، بر روی PlayStation 4, Xbox One و PC سلاح جدیدِ Paint Shop فراتر از حد انتظار ظاهر می شود و می تواند تجربه ی بازی را برای کاربر دوچندان کند. با توجه به این موضوع که حدود ۶۴ عدد layer متفاوت در بازی وجود دارد، بازیکنان خواهند توانست آن طور که دوست دارند سلاح های خود را طراحی کنند.
و در نهایت، می توانید اطلاعات نقشه هایی از بازی را که تاکنون تایید شده اند مشاهده کنید:
نقشه ی Combine: اتفاقات این نقشه در صحرای مصر به وقوع می پیوندد. تنها می توان از این نقشه این کلمات را توصیف کرد: مرموز، خطرناک و سریع!
نقشه ی Hunted: سرزمین های ناهموار، زیبایی و جذابیت خاصی به این نقشه بخشیده اند. بازی در زیر آبشار ها هم جریان دارد. جایی وجود دارد که در آن زمین ناهموار باز شده و شما به مسیری جدید راهنمایی می شوید.
نقشه ی Stronghold: تکنولوژی ای پیشرفته در مناطق یخ زده ی کوهستانی آلپ! طراحی نقشه ی Stronghold بسیار نا متقارن بوده و همین موضوع این نقشه را بیش از پیش جذاب می کند.
نقشه ی Evac: منطقه ای تخلیه شده است که در بالای کوهی در منطقه ای قرنطینه شده در سنگاپور قرار دارد.
در ادامه هم شما را به دیدن تصاویر جدید بازی دعوت می کنیم:
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اطلاعات جالبی بود
خوشمان امد
فقط میتونم بگم فوق العادست! 😯 :yes:
تایتان فاله یا کالاف
گیمپلی هیچیش شبیه تایتان فال نیست اگر تایتان فال رو بازی کرده باشی و تریلر اینو ببینی دوست عزیز تنها نکته اشتراکشون روی دیوار راه رفتنه که تایتان فال به ایشن شکل نبود رو دیوار راه رفتنش…
منظورش امکانات و تجهیزات بازیه که یجورایی تخیلی و واس آینده اس
امیدوارم بخش داستان جذابی داشته باشه
گرافیکش که خوبه گیمپلیش هم که عالیه
مولتیش که حرف نداره
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
این کالاف عالیه ( بعد mw ) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 🙂 🙂 🙂 🙂
لین عکس آخریه شبیه اساسین ۳ شده
شخصیت کانر 😯 😯
ولی کلا خیلی باحاله
:yes: :yes: :yes: :yes:
بهترین بازی اول شخص در سبک خودش.حتی از بتلفیلد. :yes: :yes:
BF = Mp
Cod = SP
هر بازی خوبی های خودشو داره
مولتی کالاف بسیار رقابتی هست اما بتل اینطور نیست
مولتی بتل بسیار مربوط به کار تیمی و جنگ تقریبا شبیه سازی شده هست که کالاف اینطور نیست
اصن بحث کالاف و بتل فرق داره… هر دو مولتیشون عالیه… سینگل بتل هم انچنان ضعیف نیست تازه!
راست میگی.فکرکنم میخوان بگن اساسین اینده اینجوری میشه 😎
آقا چرا تو نظرسنجی کنفرانس یوبی سافت نیست؟
کجان کسایی ک میگفتن گرافیک غولی نداره 😎
من عاشق کالافم از پادشاه این سبک ولی هنوز وقت نشد نسخه aw بازی کنم ولی تو این تابستون حتما بازی میکنم
پس mason و woods چی شد ؟؟؟؟
ببین چند سال امده اینده.!!!!!!باید فسیل اون هارو تو بازی پیدا کرد….نه خودشونو
بله اینجوری هاست.
سالهاست که اکتیویژن مخاطبینش رو اسکناس تصور میکنه دریغ از یک ذره پیشرفت گرافیکی.
الان تصاویر این بازیو کنار AW بزارید کوچکترین تفاوتی رو از نظر گرافیکی شاهد نخواهید بود.
EA که به پول پرستی معروفه در مسایل فنی بسیار بیشتر خرج میکنه.
نمونه ی بارزش هم همین Star wars که یک سرو گردن از BO 3 بالاتر بود.
واقعا تاسف می خورم که باید به عنوان یک فن سری که از شماره ی اول باهش بودم این حرفارو بهش بزنم…
تنها نکته ی قابل توجه موهای کاراکتر ها هست که بیشرفت خوبی رو نسبت به نسخه ی قبلی داشته.
۱. بازی سرعتی مثل کالاف تمرکزش رو گیمپلی بوده و هست و قرار نیست حماسه بیافرینه تو گرافیک چون گیمپلی همیشه کار میشده و همیشه هم توش موفق بوده
2. الان میشه بگی BF 3 – BF 4 – Star Wars BF چقدر از لحاظ گیمپلی با هم تفاوتن؟! با محیط بازی اینده ای کار ندارم… روش دویدن – گان حمل کردن خوابیدن انفجار ها دقیقن همونه…
میشه بگید الان گرافیک SW BF چقدر بالاتر از BF 4 هست؟! جالبه واقعن برام! تا حالا گیمپلیش چرت بوده حالا گرافیکش ضعیفه از نظر بعضی 😐
۱.شما که میگی تمرکز کالاف رو گیمپلی هست یه نگاهی به نسخه ی دوم این بازی و چهارم این بازی هم بنداز که حماسه های گرافیکی زمان خودشون بودن.
2.الان احساس نکردی Hard line رو جا انداختی که سر تا پاش با بتل های قدیمی فرق میکرد؟
3.شما یه نگاهی به تریلر ها بنداز تفاوت گرافیکیش رو کاملا متوجه خواهی شد.
۱. زمانی که کالاف ۴ اومد سال ۲۰۰۷ همراهش Crysis 1 اومد که معلومه اون موقع کی حماسه افریده ( اون زمان هم کالاف مثل الان گرافیک خوبی داشت ولی شاهکار گرافیکی نبود)
2. هارد لاین سر تا پاش فرق میکرد؟! اولن که گیمپلی دققققیقن همونه! مو نمیزنه بازی با قبل! دومن تغییراتی که تو مود و سینگل پلیر کرد نه از طرف مردم پسندیده شد نه از طرف منتقد ها اما AW هم از طرف بعضی مردم از نظر منتقد ها پذیرفته شد (دلیل اینکه AW نتونست بهترین شوتر سال بشه بخاطر کار عجیب منتقد ها بود که همیشه بازی های تکراری رو میکوبیدن اما Far Cry 4 که کپی پیست Far Cry 3 بود با محیط جدید به نظرشون شد بهتر!)
2. تفاوت گرافیکی چی دوست عزیز؟! بتل ۳-۴ – هارد لاین تفاوت *گرافیک* خیلی خاصی ندارن… فقط جلوه های بصری شون بهتر شده…
بعدشم دوست عزیز… برای یک بازی خوب شوتر حتما لازم نیست که گرافیک عجیب بالا باشه… اگر اونطور باشه هم خوبه… ولی شما برید برای مثال نگاه کنید far cry 3-4 چقدر فرق گرافیکی دارن… بازی ها لازم نیست پیشرفت خیلی خاصی تو گرافیک کنن… مهم اینه که طرفدار های واقعیشون رو راضی نگه دارن که تا حالا هم کالاف هم بتل ۱ بار این اشتباه رو کردن (کالاف گوست – بتل هارد لاین) اما حتی این دو نسخه هم خیلی خوب بودن اما مثل همیشه خیلی عالی نبودن…
در هر صورت امیدوارم که Bo3 عالی باشه و همچنین هر بازی مورد انتظار دیگه ای…
موفق باشید… جرا بررسی 😐
اولا که من اصلا قصد مقایسه این عنوان رو نداشتم و به عنوان یکی از فن های سابق این فرانچایز مشکلاتی رو که داره ذکر کردم.
دوما که EA تا وقتی که ببینه گرافیک بازی های DICE یک سرو گردن از COD بالاتره وقت و هزینش رو صرف پیشرفت فنی و گرافیکی بازی نمیکنه.
در ازاش به پیشرفت مکانیسم ها گیم پلی عناوینش و مسایل دیگر میکنه.
چرا که خیالش راحته وقتی یه تریلر از هر دو عنوان منتشر بشه کدوم یکی در جلوهای بصری برتره.(مثل همین دو تریلر عرضه شده درE3 که برتری کاملا نزد EA و Star wars بود.)
گیم پلی Hardline همونه…واقعا نمیدونم به این یکی چی بگم.
در ضمن پسندیده شد یا نشد حداقل EA این ریسک و جسارت رو به خرج داد و این ماد های جدید رو امتحان کرد.
آیا آکتیویژن الان حاظر به انجام همچین کاری میشه؟
یا فقط یه مشت ایده ی تکراری رو از بازی های دیگه کپی برداری میکنه و به عنوان قابلیت جدید معرفی میکنه.(exo suit = Nano suit ، wall jump = titan fall)
ولی واقعا مادهای چندنفره ی HL مثل Hotwire رو چند تا بازی FPS دیگه دارن؟
و در آخر اینکه اکتیویژن طرفدارای واقعیش رو با این سیاست های پول پرستانش نگه نداشت.
اولن خب شما گفتید اون موقع شاهکار گرافیکی بوده!
دومن چه ربطی داره دوست عزیز؟! گرافیک شخصیت های بتل هارد لاین بالاتر از AW هست از نظر شما؟! خب کالاف هم دلیلی نمیبینه که بیش از حد گرافیک رو بی جهت ببره بالا و بیخیال گیمپلی بشه..
شما دقیقن به چی میگی گیمپلی؟! هارد لاین یکی نیست؟! کسانی که بازی کردن بیان بگن لطفن ایا گیمپلی هاردلاین و بتل ۴ مثل هم هست یا نه والا من که دارم بتل ۴ رو بازی میکنم فرقی تو *گیمپلی* بینش با بتل ۳ نمیبینم… حتی HUD مدلش همونه تقریبن… 😐
اها… یعنی ما قبل از هارد لاین هیچ بازی دزد و پلیسی نداشتیم و ریسک EA بسیار پسندیده س اما کالاف که بازی رو ۶۰ سال میبره اینده ریسکش تکراریه 😐
1. wall running از زمان اسپایدر من هست پس نه Titanfall خالق اون بوده نه Bo3 ! هر بازی بخواد میتونه این حرکتو بذاره به شرطی که بتونه هماهنگش کنه… اگر اینطور بخوایم حساب کنیم پس هر بازی که Kill streak داشته باشه تقلید کرده از کالاف 😐 ربطی نداره دوست عزیز…
دوست عزیز ماد های چند نفره ی خاص رو بازی مثل Far Cry 4 هم داره! ولی ایا دلیل بر بهتر بودنش میشه؟! کالاف مولتیش انقدر رقابتی و بالانس شد از BO2 به بعد که تونست هم CoD Championship داشته باشه هم ESWC مسابقاتش رو برگزار کنه… پس کالاف مولتیش هیچ ضعیف نیست!
اگر کسی طرفدار *واقعی* ی برند باشه هیچوقت رو بر نمیگردونه…
شما که به ی ذره گرافیک گیر میدید در صورتی که گیمپلی سریعتر از این من ندیدم تا حالا و شما بهش میگید تقلید (!) دیگه معلومه که…
پاسخ شما رو تمام و کمال دادم رفت تو بررسی… :idk:
آقای Kian K-neo منطقت تو حلقم. داداش مگه قراره تو یه سال چه قدر پیشرفت گرافیکی رو داشته باشه.
بابا شما دیگه توقعتون خیلی رفته بالا. مگه انجین ها و نرم افزار های گرافیکی تو یه سال باید چه قدر پیشرفت کنن. همینشم از سر من و تو و همه ی اون منتقدای مضخرف حرفه ای زیاد هست. داداش گرافیک قرن ۲۱ تا به حال همین هست. شما گرافیک بازی های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۵ رو مقایسه کن، میبینی که تا همینجاشم معجزه بوده. دیگه توقعتون رو تا این حد نبرید بالا. مطمعن باشید activision براش ۱۰۰ میلیون دلار برای گرافیک بهتر پولی نیست، ولی خب دیگه بیش تر از این نمیشه. نه مدت زمان سه ساله کافیه نه تکنولوژی الان. شاید این حرفتونو سال ۲۰۲۰ میزدین درست بود ولی الان اصلا مناسب نیست.
من سه بار پاسخ همه شما دوستان رو نوشتم و هر سه بارم رفت بررسی.
الان نزدیک به ۷ ساعت از این زمان میگزره و هنوز مورد بررسی قرار نگرفته…
شبیه crysisتا کلاف :-/
ما که نفهمیدیم… بالاخره Crysis – Mass effect – Titanfall – CoD AW – Destiny – Deus Ex … اخر شبیه کدومه؟!
دوست عزیز تکنولوژی در انحصار سازنده ی بازی ها نیست که بخوایم بخاطر اینده ای بودنشون و اینکه چون مثلن قابلیت غیب شدن داره پس کپی از یکی دیگه بدونیم…
چرا اینا یه ذره رو گرافیک کار نمیکنن انصافا یه نگاه به اتیش ها که تو عکسا هست بندازین :-/
الان اون گرافیک عکسا پایینه ؟! 😯
چه جالب…….
درسته که شاهکار گرافیکی نیست… اما واقعن خوبه و بد هم نیست!
😐 دوست عزیز میخوای آتیشا تو عکسا برات شعله ور شه؟؟!!!
عالی بود
منتظرشم ناجور
خیلی قشنگه ولی شاید نتونم بازی کنم 🙁
این دیگه چیه؟میگم اینا بجای اینکه اینهمه وقت بزارن با کامپیوتر بازی بسازن یه دفعه نقاشی بکشن تازه اینجوری تو وقت هم صرفه جویی میشه هر ۳ماه یه حماسه میدن بیرون خخخخخ
چقد تو با نمکی،اصن روده بر شدم از خنده… 😐 کاش ۱% شعور و فرهنگ داشتی که در مقابل هزینه و وقت زیادی که صرف ساختن این بازیا میشه یه همچین حرف مفتی نزنی.برات گزارش رد میکنم و امیدوارم واقعا کسی باشه که بش رسیدگی کنه.
من حرف حقو میزنم واسمم مهم نیس کی خوشش بیاد یا نه ولی به کسی توهین نمیکنم اجازه هم نمیدم کسی بهم توهین کنه تو هم برو حرف زدنتو یاد بگیر اگه مدیرای سایتم ادمای باهوشی باشن میفهمن اگرم نه که همون بهتر که حذفم کنن
شما در جایگاهی نیستی که بخوای این بازی رو به تمسخر بگیرید و بگید که حرف حقو زدم و برعکس توهینه بزرگی به من و یا کسای دیگه ای که منتظر این بازین، کردید. پس کسی که باید حرف زدن یاد بگیره شمایی نه من! و اگه حرفتون تمسخر آمیز نبود من حتی زحمت جواب دادن به شما رو نمیدادم.
شاهکاره
فقط موندم چی بگم به اونایی که این بازی رو میبرن زیره سوال 😐
یکی میگه crysis یکی میگه destiny اخر کدومشونه ؟ 😐
بعدا هم حتما میگن میمونه Witcher 3 :-/
کالاف کبیر همیشه بهترین شوتر بوده
جا داره به اونایی که میگن از کریسیس یا تایتان فال تغلید کرده بگم که کالاف با اون سابقه ای که داره هیچوقت تقلید نمیکنه از یه بازی دیگه.همیشه خودش بوده و جلو رفته و با هیچ شوتری تو رقابت نرفت چون در حدش نیستن.رقابت کالاف و باتل هم در اصل باتل اومد برسه به کالاف و زور میزنه وگرنه کالاف راه خودشو میره و همیشه کارش درست بوده.درضمن تایتان فال و کریسیس فعلا مونده به کالاف برسن
من واقعا نمیفهمم کجای گرافیک بازی مشکل داره.جزئیات اسلحه که بالاست.جزئیات لباس عالیه.توی عکس سوم که سبزه ها و چمن فوق العاده درست شدن.فضا و محیط هم که واضح و قشنگ نمایش داده شده.دیگه چی میخوایین واقعا.من نمیدونم چرا یه سری فقط هدفشون تخریب کردن کالافه
باحاله فقط خدا کنه زمان های دیگه منظورم زمان گذشته و حال داشته باشه
یکی از دوستان بنده آخرین نسخه cod که تونست تو سیستمش نصب کنه mw1 بود و آخرین کالافی که از نزدیک گیم پلی شو دید bo1 بود،بعد از اینا نمیدونم چی شد که دیگه همه نسخه های کالاف چرت شد حتی mw3 ! از نظر این شخص bo2 , ghost,aw اصلا ارزش بازی کردن نداشت در حالی که اصلا نمیتونست بازی کنه و کافی بود که تو یه سایتی مثل گیمفا ببینه چند نفر از این بازی بد گفتن تا اونو به یه دلیل قانع کننده برا خودش تبدیل کنه که مشکل از اون نیست که کالاف نمیتونه بازی کنه مشکل از کالافه ! یه سریام هستن برا اینکه بگن مام وجود داریم شروع به تخریب اسم های بزرگ میکنن و این فقط تو گیم نیست و حتی شخصیت های معروف هم تخریب میشن.دسته سوم کسایین که خودشونم نمیدونن چرا دارن راجب بازی بد میگن و اوناییم که میدونن مطمئن باشید زود تر از همه نسخه جدید بازی رو میگرن و پلی میدن. پس دوستان بیخود به خودتون زحمت ندید جواب این اشخاص رو بدید.
داداش اشتباهی بهت منفی دادم شرمنده :-((
واقعن درست میگید دوست عزیز… :yes:
کال اف واقعا عشقه!! باید با عشق بری بازیش کنی مولتیش و با رفیقات بزنی و پیشرفت کنی هرروز ولی بعضی ها هنوز کال اف و تو سینگل بازی کردن میبینن همیشه بدون اگه این بازی بد بود پرفروشترین فرانچایز دنیا نمی شد پس واقعا کارش درسته و کسی هم نمیتونه منکرش بشه
گل گفتی
فقط مولتیش!!
عجب چیزیه نمیتونم صبر کنم دیگههههههه چقدر بازیییی
واقعا کف کردم