اطلاعات و جزئیات جدید از بازی Metal Gear Solid: Phantom Pain
به تازگی، شرکت Konami در پشت درهای بسته و با حضور تعداد بسیاری خبرنگار و نویسنده سایت ها و مجلات خبری بازی های ویدیویی، اقدام به پیش نمایش بازی Metal Gear Solid: Phantom Pain کرد. ظاهرا بر خلاف توصیه Konami، بسیاری از خبرنگاران حاضر، بالافاصله بعد از اتمام این جلسه به سراغ شبکه های اجتماعی رفته و اطلاعات و جزئیات جدیدی از این بازی را در فضای مجازی منتشر ساختند. با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
یکی از همین خبرنگاران، Peter Brown از سایت GameSpot بود که اطلاعاتی از اندازه نقشه بازی Metal Gear Solid: Phantom Pain منتشر کرد و به گفته وی اندازه نقشه Phantom Pain، کمی بزرگ تر از نقشه Ground Zeroes می باشد. هنگامی که مشغول بازی در مرحله ای در افغانستان بود، بازی کمی کسل کننده به نظر می رسید تا اینکه اتفاق جدیدی در بازی افتاد و بازی بسیار جذاب شد.
ظاهرا، سیستم چرخش شبانه روز در بازی نقش بزرگ تری نسبت به نسخه های قبلی ایفا می کند:
سیستم چرخش شبانه روز فوق العاده است و نقش بزرگی در بازی ایفا می کند.
آقای Peter Brown اضافه کرد :
سیگار فانتوم بسیار عجیب و غریب است! در یکی از مراحل، باید در میان تاسیسات نظامی عظیم در یک صحرا، سلاحی را پیدا کنید.
یکی دیگر از خبرنگاران نیز با انتشار اطلاعاتی از بازی گفت :
دنیای Phantom Pain، دنیای بسیار بزرگی است، آیتم های زیادی در این دنیای جهان آزاد وجود دارند که باید آنها را کشف کنید .
هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده و باید تا تارخ ۹ ژوئن منتظر بمانیم تا Konami، رسما اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر کند.
بازی Metal Gear Solid: Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ ( ۱۰ شهریور ۱۳۹۴) برای کنسول های PlayStation 4 ،PlayStation 3 ،Xbox One ،Xbox 360 و پلتفرم PC منتشر می شود.
نظر شما در رابطه با این موضوع چیست ؟
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
زیاد از سبک مخفی کاری خوشم نمیاد ولی این اگه اومد حتما میگیرمش چون از بازی هایی که تو صحرا و بیابون جریان دارن خوشم میاد
من در بین سبک های مخفی کاری فقط این و اسپلینتر رو دوست دلرم.
از این بازی واقعا بدم میاد.. گرافیکش خوبه ها ولی اصلا جالب نیست خیلی الکیه من رو ps4 رفتمش ولی همون اول حیفم اومد ۲۰۰ تومن دادم پای این,بازی واقعا عصبانی شدم در حالی که اسپلینتر سل یک بازی بسیار جداب و قشنگه .
و مطمنم این نسخه از متال گیر را هرگز نمیگیرم
داداش اسپلینتر ۲۰۱۳ (بلک لیست) زندگی بود زندگی، حرف نداشت ولی خیلی سخت بود.منتظر نسخه ی بعدیشم.
برترین اسپلینتر سل Chaos Theory بود به نظر من…متنوع، جذاب و کلاسیک
من سر گوست پدرم در اومد از بلک لیست هم سخت بود ولی سختیه چرخ دنده ها ی فلزی به اسپلینتر نمیرسه
خبری از نسخه,بعدی اسپلینتر سل نشده واقعا خوشم اومد از بلک لیست
بهترین SC نسخه ی Double agent بود ولی این بازی یک زندگی دیگست…
خواهش میکنم همین به فارسی برید تو گوگل بزنید داستان بازی متال گیر پیس واکر و بخونید که هر جمله و هر دیالوگ یک مفهوم سیاسی داره و تمام بازی داره به اتفاقات سیاسی اخیر تیکه میندازه این بازی از لحاظ داستان پردازی و کنایه عالیه…
از لحاظ گیم پلی هم فوق العادس…
دسته کم برای من اینطوریه چون اول سبک هارور سوروایوول و بعد از اون مخفی کاری رو دوست دارم.
سم فیشر و اسپلینتر سل
سالید اسنیک و متال گیر
هر دو عالین…اون موقع که هیچ بازی بدردبخوری تو سبک مخفی کاری نبود این دو تا و البته از خیلی قبلتر از اسپلینتر، متال گیر، یکه تازی میکردن…دنیای خاطره ن هر کدومشون
میدونستین splinter cell در واقع یه اسکی از روی متل بوده؟ اصن رییس یوبیسافت به یوبیسافت مونترال گفته بوده یه متل بسازن که شده این. حیف لینک نمیشه گذاشت وگرنه برات منبع رو هم میزاشتم
بچه جان این رو میدونستی:بازی سعی در دنبال کردن راه Metal Gear اما واقعه گرایانه رو داشت.
و این جمله رو رو هم ن^و^ب ها به عمرشون نشنیدن:
سومین عنوان از این سری با نام Chaos Theory ساخته شد که باز هم مرزهای این سبک را به جلو هل داد و استانداردهای تازه ای ایجاد کرد که باعث شد بازی هایی مانند Metal Gear این عنوان را وسیله ای برای پیشبرد اهداف خود قرار دهند.
از Chaos Theory به عنوان یکی از بهترین نمونه های ساخته شده در سبک مخفی کاری یاد می شود.
پر فروش ترین بازى سال
این بازی شاهکاری بیش نیست
احساس می کنم بازی مخلوطی از witcher و assassins creed بشه :heh: :heh:
دقیقا هیچ ربطی به هیچکدومشون نداره 😐
الان فازت چیه؟؟؟؟؟؟
هیچ کدوم از این بازیا وجود نداشتن من متال بازی میکردم
یخورده فکر کن تحقیق کن بعد بیا نظر بده
خیلی عذر میخواهم ولی این متال گیر هستش
فرنچایزی ۲۸ ساله
بنیانگزار سبک stealth
خالق فرنچایز , خالق سبک stealth
اونوقت میگید مخلوط witcher و ac هستش،اونم که هیچ ربطی هم ندارن بش. اصلا هیچ بازی ربطی به این سری شاهکار نداره.
برید یه ذره تحقیق کنید راجب این سری بعد نظر بدید
بیخیال شما خودتو ناراحت نکن.
بنده خدا نمی دونست.
فقط من فک کنم نقشه ی مرحله ی افغانستان بازی از GZ بزرگتر بوده و گرنه کل بازی اگر بخواد انداره ی GZ باشه که دیگه باید بره…
قطعا بزرگتره!
۲۰۰ برابر بزرگتر از GZ
بیا بخورم 😐 😐 منظورم از مخلوط این بود که یه open world در حد witcher و یه مخفی کاری مثله ac
تو احساس نکنی سنگی’نتری همه این بازیهایی که گفتی بعد از متال ساخته شدن
آخه از یه no?o?b چه انتظاری هست
اونموقع که این بازی اس?تر اگ داشت دنیا نمیدونست استر اگ چیه؟
و شکستن دیوار ۴رم!
دیوار پنجم رو هم شکست (هر چند نداریم) استاد با این easter egg های ژاپنی فوق العادش.
فقط امیدوارم این روند به قوت خودش باقی بمونه.(با توجه به اینکه غربی ها زیاد این چیزای به اصطلاح خودشون مسخره رو تحویل نمیگیرن و تهیه کننده هم برای فروش بیشتر اینجور چیزارو زیاد تحویل نمیگیره.)
دوست عزیز این علاقه زیاد به بازی مورد علاقتونو تحسین می کنم و نمی خواهم با لحن بی ادبی جوابتونو بدم اگه با نظر دادن آدم نوو.ب بشه خوب پس همه نوو.بن .حقیقت هم اینه که از این سری بازی فقط یکشو بازی کردم
دوست عزیز مثل اینکه شما از متال گر چیزی نمیدونی که داری با بازی مزخرفی مثل اساسین مقایسش میکنی
اساسین در برابر این شاهکار هیچه
ویچر هم که کلا سبکش با متال فرق داره نمیدونم شما این دوتا رو چطور به هم ربط دادی.
حاجی این چی گفت؟
آقا من پاسخو به ایشون ندادم که ؟ :reallypissed:
آقا من می خواستم اینو برا EQU@L!ZER خان بفرستم ولی از اینجا سر در آورد
حیف کوجیما که کونامی اینجوری از دستش داد…
شاهکار یعنی این
لحظه شماری میکنم تا بیاد
عالیه
عاشقشم
حتما تجربش میکنم :yes:
من نقشه بزرگ و وسیع دوست دارم
شاهکاری بی نظیر از سبک مخفی کاری
:yes: :yes: :yes: