دمو و تصاویری بسیار زیبا با استفاده از DirectX 12 توسط Square Enix منتشر شد
امروز شرکت Square Enix ،Microsoft و Nvidia دمویی جالب به همراه تصاویری منتشر کردند که بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسند. برای دیدن این دمو و تصاویر در ادامه با گیمفا همراه باشید.
این دمو با استفاده از DirectX 12 و افکت های Nvidia GameWorks ساخته شده است، سازندگان برای نشان دادن هرچه بهتر این دمو از سیستمی استفاده کرده اند که دارای ۴ کارت گرافیک بسیار قدرتمند GTX Titan بوده است.
سازندگان نام “Witch Chapter 0” را برای این دمو انتخاب کرده اند، شما در این دمو شخصیتی را خواهید دید که در تلاش است تا بتواند از یک دره عجیب و خطرناک عبور کند و پس از این قسمت در دمو شخصیتی را مشاهده خواهید کرد که شباهت بسیار زیادی به یک انسان واقعی دارد و واقعا در نوع خود بی نظیر کار شده است.
درباره اینکه آیا بالاخره شخصیت دمو توانسته است از این دره عجیب گذر کند یا خیر، خودتان باید قضاوت و پیش بینی کنید اما چیزی که مهم است قدرت بی حرف و حدیث این دمو میباشد.
پوست و ظاهر شخصیت اصلی در دمو واقعا فوق العاده است، بافت پوست این شخصیت با کیفیت 8K در 8K ساخته شده و از ۶۳ میلیون چند ضلعی(Polygon) تشکیل شده است، این تعداد چند ضلعی ۶ تا ۱۰ برابر بیشتر از تعداد چند ضلعی هایی است که DirectX 11 میتواند پشتیبانی کند. علاوه بر این در ساخت تک تک موهای این شخصیت از چند ضلعی های جدا از هم استفاده شده است.
در قسمت زیر میتوانید دمو و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:
[jwplayer mediaid=”221615″]
دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
اوه اوه چی کرده dx 12
من که فکم چسبید زمین
چار تا تایتان
8k
پسر در حد نسل نهم بود این . . .
جانم کوآلیتی :chic:
تازگیا اسکور انیکس زیادی داره با پی سی ور میره .
اون از کنفرانس
این از دایرکت ایکس دوازده رو پیسی
شیطونه میگه e3 تامبرایدرو برا پیسی معرفی میکنه
یا خداااااا عجب کیفیتی؟
بچه ها به نظر شما قیمت این کیسه چقد می تونه باشه می خوام یه دونه بخرم :laugh:
دمو رو هنوز دانلود نکردم ولی شخصیت و تصاویر به نظرم مربوط به دموی اسکورانیکس تو مراسم e3 2012 هست !…در دلیل نمایش ابن دمو رو متوجه نمیشم.این سیستمی که این دمو روش اجرا شده سیستمی نیست که حالا حالا ها عادی بشه.و بیشتر میشه گفت این دمو باید حکم دموی CG رو داسته باشه.نه گیم یا یک چیزی شبیه به اون…
برای نشون دادن کیفیت بود . مثلا داشت میگفت تک تک موهای سر اون خانومه رندر شدس و حالا نورپردازی رو تغییر میداد و این حرفا . در کل تفاوت دایرکت ۱۲ رو به رخ کشید
بله دمو رو دیدم.واقعا جالب بود و کاملا هم ریل تایم!…ولی باز هم خیلی از بازیساز ها اگه بخوان و همچین سخت افزاری دم دستشون باشه می تونن یک کارکتر با چند میلیون پلیگان و تکسچر های ۸k و همچین دمویی بسازن !…باید دید که برای سخت افزار های عادی الان چی میشه ساخت.تو همون e3 2012 هم یک دموی ریل تایم با انریل ۴ و با یک gtx680 دادن بیرون که واقعا هم عالی کار شده بود مخصوصا نورپردازی ولی اسکورانیکس اصلا جرات هم نکرد. سیستمی که دموشو روش به نمایش گذاشت اعلام کنه.
باز هم باید ببینیم چکار می کنن دیگه این دمو که انصافا خوب بود!
موافقم که سیسمش خیلی غول بود حتی برای اون طرفم یکم غیر عادیه و باید ی فکری برای سیستم های رایج تر بکنن.ولی این فقط قدرت DirectX 12 رونشون داد…..
قطعا تفاوت بین دایرکت ۱۱ و ۱۲ وجود داره . در اصل هدف از استفاده از همچین سیستمی نشون دادن توانایی های بالقوه دایرکت ۱۲ هستش چیزی که روی سیستم های ضعیف ترم وجود داره ولی اینجا واضح تر بیان شده .
عالیه 😉 😉 :inlove: :inlove:
😯 😯 😯 😯 😯 :-* :-* :-* :-* :-*
من هیچ حرفی ندارم
خیلى کیفیتش عالیه
ممنونم
همش چرته!مثلا میخوان بگن دایرکت ۱۲ خیلی شاخه! :wilt: با این سیستمشون
داداش خب واقعا هم شاخه
نیازى به گفتن نیست
از فن ps4 بعید نیست چنین عقده گشایی هایی کنه
شما که پی سی رو بشکه فرض میکردید حالا در حسرت dx12 بمونید
دوست عزیز با همچین سیستمی هدف فقط نشون دادن و بزرگنمایی تفاوت بود . عمرا دایرکت ۱۱ بتونه همچین تکسچر هایی پشتیبانی کنه تفاوت واقعا روشن بود .
چی شد عزیز اخر کنسول کم اورد؟ جووونم