HoloLens مایکروسافت با یکی از بزرگترین موتورهای بازی سازی به توافق می رسد
در طی کنفرانس Build مایکروسافت امروز در سانفرانسیسکو، این شرکت رسما آغاز همکاری اش با Unity Technologies، سازنده موتور بازی سازی Unity، در ارتباط با تکنولوژی هیجان انگیز HoloLens اعلام کرد. موتور بازی سازی Unity یکی از بزرگترین موتورهای شناخته شده در صنعت بازیسازی است که ساخت بازی های مشهوری همچون HearthStone: Heroes of Warcraft ،Cities: Skylines و بسیاری دیگر را برعهده داشته است.
به عنوان بخشی از قرارداد، که Unity گسترش همکاری این دو شرکت را “همکاری استراتژیک” نامیده است، مایکروسافت و Unity با هم کار می کنند تا “یک راه حل بهینه برای HoloLens” ارائه دهند. این همکاری شامل ابزار سفارشی ( ثابت کردن اشیا هولوگرافیک در مکان های خاصی در دنیای واقعی یک نمونه بود) و بهینه ساز های دیگری که سازندگان Unity می توانند از آن ها استفاده کنند و همه نوع برنامه و بازی ای را بسازند، می شود.
شرکت اعلام کرده است که این ابزارهای جدیدِ Unity برای HoloLens به عنوان بخشی از Unity Pro و بسته های Unity Personal به صورت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت.
آقای Yusuf Mehdi مدیر بخش Xbox مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد: « گسترش روابطمان با Unity Technologies گام بعدی طبیعی ای برای آوردن محتوا به HoloLens مایکروسافت بود. ما برای علنی کردن این همکاری بسیار هیجان زده ایم و چشم انتظار فرصت هایی خواهیم بود که این همکاری برای توسعه دهندگانی که برای HoloLens مایکروسافت پیشامدهای جدید می سازند، ایجاد می کند.»
HoloLens در ماه ژانویه طی رویداد بزرگ مایکروسافت معرفی شد. به جز دموی فنی ماینکرفت، مایکروسافت بازی دیگری برای HoloLens اعلام نکرده است. هر چند معرفی بازی زمینه ای است که شرکت قطعا به آن توجه می کند. هیچ بازی توسط استودیو های دیگر نیز برای HoloLens تا کنون اعلام نشده است.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
فن بازی رو بذارید کنار، از مقایسه های احمقانه دست بکشید، این یک تکنولوژی برای آینده است…
موافقم، با دیدن پیش نمایشش واقعا حس میکنم این وسیله از آینده اومده. حتی فکر کردن به استفاده ازش هم لذت بخشه. ( البته یادمون نره اینجا ایرانه )
خیلی جالبه،
همینو میگم ارزش شش سال سکوت را داشت!
عالیه
ممنونم
فقط یه چیز میتونم بگم
عالی
اینا باید به اون اقایی گفت که تو خبر ماکیرو فرمود مایکرو هیچ کاری بلد نیست و هیچیم تو دستش نیست از من نصیحت هیچ وقت جلوی شرکت اپل و مایکرو قد علم نکنین که ضایع میشین خود دانید