هیچکس انتظار Street Fighter 5 را نخواهد داشت
تا عرضه این عنوان زمان زیادی باقی مانده است، اما مطمئن باشید ارزش صبر کردن را دارد. در مصاحبه ای، Yoshinori Ono تهیه کننده سری، این اطمینان خاطر را به شما داده است.
Ono در این باره می گوید:
در هفت سال گذشته ما بر روی Street Fighter 4 کار می کردیم. بازی را متوازن کرده، و کارهای زیادی بر روی آن انجام دادیم. اما این بازی هنوز قوی تر می شود، حتی امروز. تمام این ها بدان معناست که با Street Fighter 5 فرصت ساخت عنوانی با مقیاس بزرگتر، و شامل تمامی تغییراتی که طی چند سال گذشته در Street Fighter ایجاد شده، را در اختیار داریم، همچنین آن را به شکلی عرضه کنیم که تا کنون دیده نشده است. بهمین دلیل می خواهیم عنوان بسازیم که هیچکس انتظار آن را نداشته باشد. این بازی نیاز طرفداران را رفع کرده، و از بازیکنان تازه وارد با روی باز استقبال می کند. Street Fighter 4 احیا کننده اشتیاق بود، و Street Fighter 5 این اشتیاق را رشد می دهد.
شور و اشتیاق ساخت بازی جدید بین اعضای تیم بالاست، و کارها برای Ono ساده تر می شود. اما این موضوع می تواند نشانه ای برای منحصر بفرد و متفاوت بودن بازی باشد.
من در Capcom بر روی پروژه های زیادی کار کرده ام، اما در این بخش از زندگی کاری، دریاقت چراغ سبز برای ساخت Street Fighter 5 بسیار ساده بود. بدست آوردن این بازی صد برابر ساده تر از عناوین قبلی بود. شور و اشتیاق Street Fighter به قدری است که تیم داخلی در Capcom شدیدا به ساخت آن مشتاق هستند. موانع و استرس بسیار کمتری وجود دارد. از لحاظ شخصی، Street Fighter 5 برای من هم تجربه جدیدی است.
بنظر می رسد او در حال آموزش نسل بعدی بازیسازان Capcom بوده، و تجربیات چندین ساله خود را به آن ها منتقل می کند.
می توان گفت در این مرحله از زندگی کاری، از شاگرد به استاد تبدیل شده ام. Inafune چیزهای زیادی از بازیسازی به من آموخت، من هم تلاش می کنم که دانش خودم را به افراد مختلف انتقال دهم. هدف از این کار آموختن تمام دانسته هایم در مورد ساخت بازی های مبارزه ای، رشد دادن، و ایجاد یک جامعه حول بازی، به آن ها می باشد. در این صورت نسل بعدی خالقان بوجود می آید.
با این حال دانش Street Fighter همواره با آرامش و صلح همراه نبوده است. Ono بهتر از هرکسی، از انتظارات جهانی Street Fighter 5 باخبر است.
تمام مدت بازخوردهایی دریافت می کردیم، که با صدای بلند ادا می شدند. اما در تمام این سال ها یاد گرفتم که همواره نباید به بلندترین صدا گوش فرا داد. اغلب این افراد صدای جمعی نیستند. بهمین دلیل باید افراد کلیدی را در اجتماع های جهانی پیدا کنیم. باید برداشت کسانی که قابل رویت نیستند را نیز بشنویم. مسلما، هیچگاه نمی توان همه را راضی کرد، اما اگر بتوانیم رضایت اکثریت را بدست آوریم، می توانم به آینده Street Fighter اطمینان داشته باشم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
واقعا هیچکس انتظار street fighter 5 را نخواهد داشت تا mortal combat x هست
سلطان این سبک یعنی fighting فقط mortal kombat
تو این سبک فقط mortal combat خوبه
ای کاش کپکام به جای ساختن نسخه جدید این بازی بازی GOD HAND رو REMAKE میکرد !!!
هنوز که هنوزه تو حسرت بازیش موندم :-(( :-(( :-(( :-((
اخ اخ راست میگی خدایی خیلی بازی زیبایی بود.باس اخرش هم خیلی رو مخ بود ولی بازی فوق العاده ای بود
Mortal Combet غلطه Kombat درسته
خئذ سازندها همیشه به جه “C” از “K” استفاده میکنن
این آخرین نسخه اش واقعا ارزش تجربه کردن رو داره.واقعا بی انصافیه اگه همینجوری بدون دلیل بگیم این بده و تیکن و کمبات خوبه!
طرفدار بازیش نیستم ولی میدونم بازیش در حد تیکن و کمبات هست(این نسخه رو میگم).به نظرم حقش هست که فروش خوبی بکنه
تکن و کمبت رو ول کن داداش!
اینا حالا حالاها باید بدوند تا به SF برسند!
تا حالا یک نسخه شو هم بازی نکردم
بازی به شدت جذابیه و سرعت بازیش هم ۱۰ برابر tekken و mortal kombat هست ولی بازی بشدت Unbalance هست که واقعا رو مخه
رو چه حسابی این حرف رو میزنید؟
هیچ بازی ای به اندازه SF بالانس نیست!
هیچ بازی ای تو این سبک مبارزه ای، هیچ رقمه به گرد پای این عنوان نمیرسه!
کسانیکه SF رو درک نمیکنن و اونو با عناوین دم دستی همچون MKX مقایسه میکنن، واقعا نظراشون خنده داره! مورتالی که خودش از SF الهام گرفته و هنوز از SF به عنوان منبع الهام ساخت بازیش استفاده میشه، میاد میشه برتر از SF :rotfl:
کلا جدیدا از این دست نظرات کارشناسانه تو سایت خیلی زیاد شده (از خط سوم به بعد، روی صحبتم با اون کارشناساییه که اون بالا اظهار فضل کردن)
بی صبرانه منتظرشم :inlove:
دوست عزیز فقط با یه نگاه به کامبو لیست های چند مبارز مختلف کاملا همه چیز دستگیرتون میشه که چقدر تعداد کامبو های Leo و Ken و چند تا دیگه از شخصیت های معروف سری با بقیه فرق داره و ازشون زیاد تر هست
دوست عزیز تو SF اینقدر تنوع کامبوها زیاده که نمیشه تو لیست نوشتشون.
شما اگه بازی راه دستت بیاد کامبو های مخصوص خودتو میزنی در صورتی که تو مورتال همه چی پیش فرضه و تنوع بالا نیست! اکثرا هم بالانس نیستن تو کمبت!
راستی SF اصلا leo نداره! leo کیه؟
درباره شباهت هم اولا بگم که به اونا کامبو نمیگن! اونا اسپشیال موو یا همون فنون ویژه هستن.
در ضمن کساییکه که فنون ویژه شون شبیه هم باشه، تو بازی زیاد نیستن و همونا هم اگه کمی دقت کنین میفهمین که خیلی با هم تفاوت دارن.
من قبلا با یه سری بی منطق درباره این بازی بحث کردم و دوست ندارم الکی وقتم رو تلف کنم!
اگه شما واقعا میخواید منطقی بحث کنین و واقعا میخواید بدونید که چرا SF از همه سرتره، من خوشحال میشم بیشتر توضیح بدم. البته اگه بحث رو تو پروفایلم تو انجمن ادامه بدیم هم بد نیست!
ببخشید اشتباه نوشتم فک کنم Ryu یا یه همچین چیزی بود من راستیتش زیاد بازی فایتینگ بازی نمیکنم چون تو خونه تنها هستم داداش و کسی هم ندارم که باهام بازی کنه و احتمالا MKX رو هم به همین دلایل نمیخرم ولی من زمانی که X360 داشتم tekken 6 داشتم و یدونه هم Marvel Vs Capcom 3 که خب واقعا تیکن عنوان متوازن تری بود نسبت به اون یکی
موفق باشد
خب مقایسه این دوتا یه مقدار سخته چون اون سه بعدی و این دوبعدی (از نظر گیم پلی منظورمه)
بازی های دوبعدی کلا سرعتی ترن درحالی که سه بعدی ها، نرم تر و واقعی ترن!
خب پس طبیعیه که زیاد بازی ارتباط برقرار نکردین. بالانس بودن بازی به تعداد ضربات ویژه ش نیست بلکه به قابلیت های اون شخصیت برمیگرده. مثلا یکی مثل guile کلا دوتا فن ویژه داره ولی عوضش unice attack های زیادی داره! حالا شما بر تو یوتیوب ببین یه حرفه ای چجوری با این بازی میکنه! یعنی قشنگ همه رو … میکنه!
MK بازی خوب و آسونیه و برای وقت گذرونی خوبه ولی SF یه بازی ایه که باید براش وقت بذاری تا قشنگ یاد بگیری و حرفه ای بشی مثلا اونایی که خیلی حرفه این تو این بازی، خودشونو میکشن از بس بازی میکنن!
درحالی که مثلا تو مورتال، شما بعد از یه مدت کوتاه، به راحتی همه چیش رو یاد میگیری و سریع برات تکراری میشه! تنها حال مورتال کمبت خشونتشه وگرنه خیلی به عنوان فایتینگ، مالی نیست!
همین خشونتشه که فقط حال میده 😀 (وااای یاد فینیشر اسکورپیون افتادم تو این جدیده! عجب چیزیه! واقعا نهایت خشونت و وحشیگریه 😀 )
شما هم چرا آنلاین بازی نمیکنی؟
کلا فایتینگ آنلاینش خوبه وگرنه تک نفره بعد یه مدت خسته کننده میشه!
اتفاقا بازی فایتینگ باید خشن باشه چون گیمری که میره به سمت فایتینگ انتظار خشونت داره…
مورتال کمبت دقیقا دست گزاشته رو خشونت که باعث محبوبیتش شده
شما هم همینجوری رو هوا لطفا این بازی رو نبر بالای کمبت!
تنها چیزی که مشخص میکنه کدوم بازی فایتینگ موفق تره فروش بالای بازی هستش… (اونم تو جهان نه فقط یه منطفه که همه سلیقه ی چشم بادومی ها که جمعیتشون هم کم نیست رو میدونیم :دی )
.
.
.
در مورد الهام هم بگم تو هر زمینه ای اولین بودن دلیل برتر و بهتر بودن نیست
شما پی سی رو مقایسه کن ایا قدرت پی سی های قدیمی بیشتر از پی سی های الانه؟
در مورد بازی هم همینطور ممکنه این بازی زودتر ساخته شده باشه و مورتال رو ازش الهام گرفته باشن ولی در حال حاضر مردم مورتال رو بیشتر میپسندن به یک دلیل که اونم اینه که خریداران بازی های فایتینگ انتظار خشونت و واقع گرایی دارن
به امید اینکه تغییرات زیادی بکنه تو نسخه جدید و مثل قدیم هر Fighter چند حالت و سبک مبارزه داشته باشه و نواوری های که تا کنون تو سبک بازی های Fight دید نشده باشه . اگه این گیم هم شکست بخوره با مانوری که Capcom روی ۳-۴ تا گیم های برترش میده و تو ساخت بازی های پر فروش جدید کاری نکرده ممکنه ورشکست بشه . خیلی دوست دارم Capcom چند تا بازی جدید بسازه بازی های به یاد موندنی .
منظور من اینه که تو لیست بازی های بازار جهانی رکورد بزنه نه این که Street Fighter بین لیست پروزه های Capcom بیشتر بفروشه . Capcom داره بازی های خودش رو نابود میکنه . یکی از کارهای که باید جلوش رو بگیر زیاد کردن کرکترهای قابل کنترل و بازی کردنشه که باید کمتر بشه . منظورم ۳-۴ تا بازی های برترشه . به امید اینکه تو نواوری و سبک مبارزه ۵ SF برترین بشه . :yes:
طی ۱۵ سال تمام بازیهای سبک fighting رو با بهترین های ایران بازی کردم بهترین بازی فایت ی که تا ب حال اومده نه استریت بوده نه کمبت نه تکن طرفدارای یه بازی بهتر بودن اونرو تضمین نمیکن وگرنه Sims هم خیلی طرفدار داره بلکه به ترتیب اینا بودن
1.SoulCalibur 1 Dreamcast
2.samurai shodown 2 Neo Geo
3.King of fighter 94,98 Neo geo
4.Street Fighter 2 Turbo
5.Mortal Kombat II
6.tekken 3 playstation
7.tekken tag ps2
8.Street Fighter IV
9.mortal kombat trilogy
10.SNK vs. Capcom
11.Bloody Roar 2
این یازده بازی بهترین و کامل ترین گیم های فایتی بودن که تا بحال اومدن موندم چرا طرف یک ماه فایت بازی نکرده میاد در موردش کامنت میده تمام اینا رو هم با هر کس بخواد بازی میکنم !
اتفاقا ملاک یه بازی خوب پر طرفدار بودنشون هست
بعضی از بازی هایی رو که گفتین من نمیشناسم ولی اگر خوب بودن و پرطرفدار حتما نسخه ی جدیدی ازشون ساخته میشد
من امار فروش بازی های فایتینگ رو نمیدونم ولی فکر میکنم پرفروش ترین مورتال بشه بین تیکن ۷ و این بازی که نشون میده این نسخه فعلا سر تر از همس
به ترتیب بازی هایی رو که خودت کردیو نوشتی میگی لیست بهترینها؟
Street fighter گیم پلی تاکتیکی تری نسبت به عناوین رقیبش داره اما به محض اینکه شما کنسولو خاموش میکنی همه چیز از یادت میره چون به جز گیم پلی زیبا و دوست داشتنی چیز دیگه مثل شخصیت پردازی یا داستان تو این بازی نیست.
درسته داستان و گرافیک کم ارزش ترین نکات تو یه بازی در سبک فایتینگ هستن اما یه نگاهی به MK بندازید که با همین نکات به ظاهر کم ارزش چطور جا پای خودشو بین مخاطبین سفت کرد. یا عنوان NFS most wanted 2005 که یه عنوان ریسینگه با ارائه یه داستان جذاب هنوز که هنوزه تو ذهن گیمر ها مونده. به شخصه ناراحت میشم وقتی MKX رو یه عنوان دم دستی خطاب میکنید.
قبلا هم گفتم، خود سازندگان MK گفتن ما با الهام گیری از SF شروع به ساخت مورتال کردیم ولی این دلیل برتری یه عنوان نیست. اگه اینطوره تمام FPS ها جهان مدیون ولفنشتاین و تمام تیر اندازی های سوم شخص مدیون مکس پین و کاور گیری رو هم مدیون گیرز هستن. به علاوه هر عنوان یه دوره صعود و نزول داره، MK رو یه نگاه بنداز بعد از نسخه trilogy مشکلاتش شروع شد و تا ورشکستگی Midway ادامه داشت اما دوباره تونست سرپا وایسته، یا COD بعد از نسخه های ضعیف BO2 و ghost تونست خودشو دوباره با AW نشون بده.
به علاوه کم نبودن بازی هایی که خواستن با تقلید از گیم پلی و خشونت به محبوبیت و موفقیت MK دست پیدا کنن ولی چیزی جز شکست نصیبشون نشد. کافیه اسم این بازی ها رو تو نت یه سرچی بکنید. ( منبع MKcenter )
War Gods – Way of the Warrior- Bio F.R.E.A.K.S – Time Killers Ultra Vortek- Survival Arts Kasumi Ninja
امیدوارم این بحث برای همیشه تموم شه و استریت بازا از بازی محبوبشون لذت ببرن ما MK بازها هم توی خون دست و پا بزنیم :inlove:
بحث که تموم نمیشه داداش گلم
کلا همین بحث هاس که حال میده! شما یه چیز میگی من یادمیگیرم، من یه چیز میگم شما یاد میگیری!
خب درسته شما قبلا هم توضیح دادید ولی یه نگاه به نظرات بندازید، من بحث رو شروع نکردم ولی بدم میاد وقتی یکی با داشتن کمترین اطلاعات از مورتال یا استریت یا حتی تکن، میاد درباره شون نظر میده و یکی رو از اونیکی برتر میدونه و واسه خودش فکت صادر میکنه!
درباره داستان هم به نظرم زیاد تو بحر داستان SF نرفتید! تمرکز این سری هیچوقت روی داستان نبوده ولی اونطور هم نبوده که اصلا داستان و شخصیت پردازی نداشته باشه! اتفاقا داستان بسیار خوبی داره و شخصیت پردازی ش هم از خیلی از عناوین هم سبک حتی مورتال بهتره!
مورتال بعد از نسخه۳ نه داستان خوبی داشت و نه شخصیت پردازی درست درمونی! همش سعی داشتن الکی و به آبکی ترین شکل ممکن، کشش بدن که سیر افتضاحات بازی شروع شد تا آرماگدون! آخرش به این نتیجه رسیدن که یه تکون اساسی بدن به داستان و همه چی رو از اول پایه ریزی کنن که خیلی بهتر از قبل شد خوشبختانه! مهمترین عامل موفقیتش هم اینبود که برای داستان یه بخش جدا گذاشته بودن و تا حدودی مثل blazblue شده بود!
تو استریت فایتر هم از نسخه آلفا به بعد داستان رو سروسامون دادن ولی نسخه سوم یه ایراد داشت و اون اینکه یه دفعه چند سال رفتن به جلو و همه شخصیت ها رو عوض کردن و داستان بازی خراب شد. چیزی که تو۴ سعی کردن درستش کنن که موفق هم بودن و تو ۵ هم احتمالا ادامه داستان ۳ رو درپیش میگیرن. شما با یه نگاه به بیوگرافی شخصیت های SF میتونی ببینی که چقدر رو هر کدوم کار میشه و اینجوریا نیست که شخصیت پردازی و داستان نداشته باشن.
در ضمن بهترین داستان تو بازی های مبارزه ای چه از نظر روایت و چه شخصیت پردازی و چه محتوا، blazblue هست.
همونطور که شما گفتید، اینکه اد بون بعد از شکست های پیاپی، بالاخره مورتال رو به هر نحوی جمع میکنه، خودش نشون میده که باز فهمید که ادامه دادن راه تکن براش کار سختیه و ترکیب گیم پلی سه بعدی با قدرت های جادویی تو مورتال، چیزی بود که نمیتونست از پسش بربیاد و دوباره روی آورد به گیم پلی ۲بعدی!
تقلید اگه کورکورانه باشه، همیشه با شکست مواجه میشه و اون بازیهایی که نام بردید مثال همین حرفن! اگه اد بون هم هوشمندانه از SFIV تقلید نمیکرد، قطعا نسخه۹ با شکست مواجه میشد ولی با اضافه کردن یه سری چاشنی خاص، یه بازی عالی تحویل ملت داد. Mk9 با اینکه خیلی خوب بود ولی یه سری ضعف هایی در سیستم مبارزه داشت که امیدوارم تو این جدیده حل شده باشه!
خودم به شخصه اول ترجیح میدم اینو بگیرم به جای GTAV:D
خیلی خوبه که کسایی مثل شما هم تو بحث شرکت میکنن. از بحث با شما خیلی لذت میبرم.
راستی درمورد اینکه مورتال رو دم دستی خطاب کردم حرفم رو پس میگیرم. مورتال سری خوبیه ولی به یه مقدار خلاقیت بیشتری تو گیم پلی نیاز داره! ایکاش گرافیکش هم نسل هشتی میکردن! حیف
(( دوست دارم سه شنبه تو خون غلط بزنم))
کدام نسخه BlazBlue منظورته ۲۰۱۳ یا ۲۰۰۸ ؟ سیستم داستانی نسخه ۲۰۰۸ دقیقن مثل SF بود
نه MK
Blazblue سال ۲۰۰۹ منتشر شد. 😐
بازی یه بخش آرکید داشت که مثل بقیه بازیا یکی رو ورمیداری و تا ته میری و نزدیک ده دوازده نفری رو شکست میدی و بازی تموم میشه!
یه بخش دیگه داشت به اسم استوری که توش هر شخصیت رو که ورمیداشتی، داستانش رو دنبال میکردی! هر شخصیت هم معمولا چهار پنج تا پایان داشت که همونا هم شامل پایان های اصلی و فرعی بودن! توی این بخش بیشتر کاتسین پخش میشه و دیالوگ های خیلی زیاد و سنگینی هم داره. روند داستانی هم مثل همین مورتال ۲۰۱۱ بود که کاتسین پخش میشه، بعدش به هر دلیلی که تو همون کاتسین هم مشخص میشه، دو نفر باهم میجنگن.
وقتی هم که همه داستان هارو بری، یه بخش true story باز میشه که اصل قضیه رو تو اون نشون میدن
داستانش هم درباره این نیست که مثلا چهار نفر میرن تو یه تورنومنت و مبارزه میکنن! اصلا تورنومنتی درکار نیست و کلا قضایای بازی خیلی پیچیده س و با انتشار هر نسخه، داستان وارد یه فاز پیچیده تر و خطرناکتر میشه!
واقعا داستانش فوق العاده س
تو گوگل سرچ کن BlazBlue: Calamity Trigger نوشته انتشار اول Initial release date: November 19, 2008 .
بله درسته ولی اون تاریخ نسخه آرکیده!
نسخه کنسولی ۲۰۰۹ اومد. آرکید داستانی نداشت فکر کنم!
خواهش دوست عزیز.
درسته، بچه های MK یکم زیاده روی کردن تو این پست. من از طرفشون از شما و بقیه طرفداری SF پوزش میخوام. اصن این پست واس SF یعنی کلش ماس SF. 😛
از شوخی گذشته در اینکه SF از نظر گیم پلی جلوتر از بقیه رقباست هیچ شکی نیست. یادمه اشکم در میومد تا یه راند رو از رفیقم ببرم. اما خب سلیقه ها متفاوتن و من سمت MK جذب شدم.
با اینکه زیاد علاقه ای به محصولات و بازی های ژاپنی ندارم ولی مطمئنم این نسخه هم مثل نسخه های قبلی بی نقص ظاهر میشه و امیدوارم هوادارشو بیشتر از قبل راضی کنه.
پیروز باشی :yes:
ما مخلص همه طرفدارهای بامنطق MK هستیم.
MK به SF:
معلومه که خشونت واس ماس! فکردی واس توس؟ تیکه پاره کردن و کشت و کشتار کلا همش ماس ماس 😀
هیچ بازی فایتینگ مثل sf منو هیجان نمیاره در ضمن مورتال داره یه جورایی زیاده روی میکنه و صحنه هاش داعشی شده و از اصول گیمینگ فاصله گرفته و خشونتو ترویج میده
یه سوپر کمبو ی کن رو با صد تا فیتالتی عوض نمیکنم اونایی که موافقن لایک کنن
موافقم باهات! درسته که خشونت مهمترین ویژگی مورتال هست ولی دیگه این خیلی وحشتناکه! مخصوصا فینیشر اسکورپیون ولی خب حال مورتال کمبت به همینشه دیگه 😀
آه یادش بخیر، اون زمان این بازی و مورتال کمبت را خانوادگی رو سگا بازی می کردیم.
البته منظورم از اون زمان ۸ یا ۹ سال پیشه نه خیلی قبل تر از اون.
چون خیلی سال از این بازی ها بازی نکردم الان اصلا نمی دانم که دیگه از این جور بازی ها خوشم میاد یا نه.
هیچی در مورد فایت ندونستن همینش بده! اتفاقا همه بازیهایی که گفتمو جدیدشم ساختن متاسفانه جز کمبت که از آسونترین بازی های فایت دنیاست یعنی یه بازیکن معمولی ظرف ۵ ماه بازی تو بازی به اوج میرسه اکثر بازیهای مبارزه ای خیلی زمان میبرن تا شما توشون حرفه ای شیدو فقط مخصوص harcore gamer ها هستن بازی street fighter از همین نوع بازیهاست یا king of fighters که مراحل سختیش به مراتب از همه بازیها ی fight بالاتر هستش. اکثر گیمرها دارن سطح پایین بازی میکنن الان تو همین تهران چنتا بازیکن حرفه ای تو سطح دنیا داریم الان تو ژاپن Daigo Umehara یه قهرمان ملی حساب میشه که بزرگترین استریت فایتر باز دنیاست وبیشترین برد تو تاریخ فایت داره ….حالا یه بازیکن آماتور میتونه نظر بده بازی فایت چیه ! شک دارم این بازیها سخترین بازیها هستن و بیشترین تمرکزو فکرو میخوان مگه اینکه شما فقط تو منزل با کامپیتر بازی کرده باشین!
چرترین بازی تو سبک فایتینگ من مورتال رو دوست دارم عزیزمه :-*