نسخه انگلیسی تریلر دوم جنون سیاه
همانطور که توسن گام پیش از این وعده داده بود نسخه انگلیسی تریلر بازی جنون سیاه را منتشر کرد.در تریلر این بازی که از این به بعد بیشتر باید با نام انگلیسی آن یعنی “The Dark Madness” آشنا شویم علاوه بر چندین صحنه سینامتیک از اپیزودهای مختلف بازی برای نخستین بار صحنه هایی از گیم پلی اپیزود اول نیز ارائه شده است.
آنچه که از این تریلر مشخص است آنکه بازیکن در فضایی اکشن با در اختیار داشتن قابلیت های مختلف علاوه بر مبارزه با دشمنان از جنس سربازان معمول انسانی، با موجوداتی متنوع با هوشمندی های مختلف در قالب دشمنان درون مرحله و یا غول های آخر رو به رو خواهد شد. دشمنانی که از تنوع بالایی برخوردارند و برخی از آنها برای اولین بار در این تریلر معرفی شده اند و باید منتظر ماند تا اطلاعات جدیدتری از آنها توسط سازندگان “The Dark Madness ” یاهمان جنون سیاه ارائه شود.علاوه بر آن با توجه به میزان و تنوع سینماتیک های داستانی به نظر می رسد که روایت داستان نیز در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است روایتی که قرار است به ضد اسطوره ضحاک ارتباط پیدا کند خصوصا آنجا که در ابتدا و انتهای این تریلر با فردی ماردوش رو به رو می شویم که البته هنوز معلوم نیست این فرد قرار است خود ضحاک باشد یا شخص دیگری است.
نکته دیگر در این تریلر جدید مربوط به قابلیت های کاراکتر اصلی است که به نظر می رسد علاوه بر در اختیار داشتن سلاح های مختلف از قابلیت های ویژه ای مانند غیب شدن،رول کردن های سریع و کاور گیری بهره مند باشد که البته در آینده بیشتر باید در این مورد منتظر اطلاعات بود.
[jwplayer mediaid=”208903″]
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
چرا هیچ خبر جالبی نیست آخه!!!!!!
از دیروز GDC 2015 شروع شده ولی نمیدونم چرا هیچ خبری نمیزارن :hypnotized: :dazed:
Unreal Engine 4 رایگان شد همچنین اخبار مربوط به Valve :sweat:
—
ای کاش محدودیت ها را واسه بازی سازان بردارن و همه روی یک پروژه بزرگ کار کنن اونم با موتور های قوی و خودشون ایدی بدن بیرون نه تقلید
نمیدونم باید به این بازی امیدوار بود یا نه 🙁
فقط امیدوارم پروژه شون تعطیل نشه یه وقت مثه ارتش های فرازمینی
بس کن دیگه.همش داری همینو تو همه ی پستا میگی.کی گفته کنسل شده؟شما دوست داری مردمو سرد کنید هی میگید امید ندارم ضعیفه قلانه بیساره.
یه ذره باز تر فک کن دیگه 🙂 (در ضمن لحنم تند نبود اگه ناراحت شدید ببخشید)
امید وارم موفق بشن تیم سازنده. :yes:
مگه ارتش های فرازمینی تعطیل شد؟؟؟ :sweat: :sweat: 😥 😥
خیلی وقته که تو سکوت رسانه ای رفته و هیچ خبری ازش نیست…احتمالا به مشکلات مالی خورده
شما وقتی خبر نداری نگو خبری ازش نیست. اتفاقا همین بهمن ماه سازنده هاش یه کنفرانس گذاشتن و چگونگی ساخت بازیشون رو توضیحم دادن. اعلام کردن که بازی خلی وقته که ساختش تموم شده و فقط منتظر رفع موانع انتشار هستن.
با سلام.کاش بیشتر از گیمپلی بود.باید یه تریلر حد اقل ۵ دقیقه ای از گیمپلی بیاد تا بشه دید خوبه یا نه.این تریلر,قسمت گیمپلیش تیکه تیکه بود.قشنگ معلوم نمیشد.در کل امیدوارم موفق بشن.در ضمن دوستان راجع به چیزی که نمیدونن جو الکی ندن.
امیدوارم بازیش خوب از اب در بیاد
امیدوارم موفق بشه
منم همینطور :yes:
تو یه چند صحنه ای از گیم پلی که تو این ویدیو وجود داشت یکم خشک بودن حرکات کارکتر بازی تو ذوق میزد و کلا گیم پلی هم جای کار بیشتری داره . مثلا تاثیر لگد اسلحه رو کارکتر زیاد حس نمیشد ……. ولی با این حال امیدوارم موفق بشه 😎 😎
وقتی استعداد و منابع مالی ندارین نتیجش این میشه :no: 😐
دقیقا :yes:
شما که نابغه اید و استعداد دارید لطفا اینا رو راهنمایی کنید. :no: :no: :no:
فقط از همین حرفا بلدید :no:
واقعا خیلی خوب روی قسمت میان پرده ها کار کرده بودن ولی گیم پلی ضعیف بود. :yes: :yes: :yes:
به این بازی و ارتش های فرازمینی و افسانه ی ملک محمد امیدوارم شدیییییییییید :yes: :yes: :yes:
راستی این تریلر نسخه ی انگلیسی هم داره؟؟؟ ?:-)
برای یک بازی ایرانی قشنگه ولی نمیدونم چرا ولی وقتی بهش نگاه میکنم به شدت یاد mass effect میوفتم.شما اینطور نیستین؟
مشکل اول واساسی بازیسازی ما نه منابع مالی هست نه نبود انجین نه نبود …..
مشکل نبود ایده جدید هست
بابای غربی پنج تا ادم جمع میشن دور هم با هزار دلار یه بازی واسه مثلا موبایل با یه ایده جدید میسازن دنیارو میترونه توهم
ما هم همش به دنبال تقلید از این بازی اون بازی هستیم و گرافیک
یه بازی با یه ایده خوب با نبود داستان مناسب اتمسفر گرافیک صدا گذاری و…….. باز هم میتونه در سطح جهانی خودشو نشون بده
میگن ما استعداد داریم داریم پس کجاست؟
حالا میریزین سرم که ما محدودیت همه جوره داریم .عزیز من اینایی که این بازیای ایندی با ایده های جدید رو دارن میارن تو بازار اگه تو ایران که هیچ تو کره شمالی هم بودن کار خودشونو میکردن
و دومین مشکلمون عدم توانایی در ساخت یک شخصیت ماندگار و گیرا و عدم توانایی شخصیت پردازی هست باور کنین اینا کاری به محدودیت اجتماعی و مالی نداره
ولی در هر صورت دست فعالین این صنعت درد نکنه خسته نباشید :yes:
حرف از ایده ی جدید شد >
ببخشید که ۱۱ تا نسخه کالاف با ۱۰۰ تا مود زامبی یا ۵ ۶ تا بتل بازی کردید و میکنید.
چرا وقتی dying light میخواست بیاد کسی نمیگفتی ایده ی جدید و از این حرفا >؟
700 تا بازی سبک زامبی و ۱۰۰۰ تا دیگه اومده و میاد و شما هم حتما بازی میکنید ولی به بازی ایرانی که میرسه همه منتقد و روشن فکر میشن.
عزیز مشکل استعداده؟ یا پول ؟ نه مشکل حرف مفت و اضافیه
این نظر شماست
یعنی ما توی چندصدتا بازی که تو ده سال اخیر ساختیم نباید یه ایده شاخص فقط یه دونه واسه مثال باشه؟؟؟؟؟
بررسی
بررسی
بررسی