۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳

آرش سعادتمند
۱۸:۲۰ ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. ما در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای قسمت ششم “۷ خبر” همراه باشید.

the order 1886

آغاز عرضه The Order: 1886 و امتیازات آن

در این هفته ای که گذشت ما بالاخره شاهد عرضه یک بازی انحصاری دیگر برای کنسول Playstation 4 بودیم و آن هم چیزی نیست جز The Order: 1886. این بازی از میان آن همه قولی که سازندگان داده بودند، فقط توانست به گرافیکی خیره کننده دست پیدا کند و دیگر عوامل آن دارای مشکلات زیادی بود. به لینک داده شده در تیتر مراجعه کنید تا امتیازات این بازی را مشاهده کنید.

The Order: 1886 می توانست شاهکاری باشد اما صرفا تبدیل به یک ظرفیت استفاده نشده بدل گشت. منتظر نقد و بررسی کامل این عنوان از سوی گیمفا باشید.

 

rise of the tomb raider

اولین تصاویر مستقیم از Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider خورده اطلاعات مختلفی تا کنون دریافت کرده است. اینکه بازی همیشه در مناطق برفی نیست، ما شاهد سیستم آب و هوای پویا به همراه تیر و کمان های مختلف خواهیم بود و حتی سازندگان به تازگی لیست تجهیزاتی که Lara از آنها استفاده می کند را نشانمان داده اند. منتهی جالبترین خبری که در این هفته منتشر شد، انتشار اولین تصاویر مستقیم از بازی نامبرده بود چرا که ما قبلا شاهد چنین چیزی نبوده ایم.

این تصاویر گرافیکی زیبا و محیط هایی پر از برف، بوران و یخبندان را نشان می دهند که البته یک تصویر هم در میان آنها کاملا خلاف این موضوع است. برای تماشای آنها به لینک داده شده مراجعه کنید.

 

evil within assignment march date

تیزر اولین DLC بازی The Evil Within

علاقه مندان به بازی The Evil Within، مطمئنا زمان زیادی می شود که آن را به اتمام رسانده اند و حال منتظر DLC های جدید آن هستند تا اینکه کمی بیشتر از داستان سر در بیاورند. دو DLC اولیه این بازی تماما پیرامون داستان همکار بسیار مرموز Sebastian Castellanos، یعنی Juli Kidman خواهد بود. قسمت اول که Assignment نام دارد، اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد و قسمت دوم نیز با نام The Consequence بعدا خواهد آمد.

تیزری که به تازگی منتشر شده، متعلق به Assignment می باشد. در عرض ۱۵ ثانیه حقیقتا نمی شود که برداشت جامع و کاملی داشت، همینقدر که Juli در یک کمد مخفی شده و هیولایی مخوف به دنبال Leslie می گردد. در آخر هم اعلام می شود که DLC مذکور در ماه مارس عرضه خواهد شد.

برای تماشای ویدئو به این لینک مراجعه کنید.

 

14713839728 c4f68087f1 z

کارگردان هنری Heavenly Sword برای کار بر روی Hellblade بازگشته است

کارگردان هنری Heavenly sword به استودیو Ninja Theory برگشته است و در حال حاضر بر روی Hellblade کار می کند. این می تواند خبری خوب برای هواداران این بازی شود چرا که دیگر از بابت بخش هنری، خیال ما می تواند راحت باشد چرا که Heavenly sword هم قطعا بازی بسیار خوبی در این مسئله بود.

Hellblade در نمایشگاه Gamescom 2014 بود که به عنوان یک بازی دیجیتالی برای PS4 معرفی شد. داستان کلی آن بر اساس افسانه های سلتیک نوشته شده است و روایتگر ماجرای Senua است. او که به عنوان قهرمان مونث و اصلی بازی Hellblade شناخته می شود، در یک سفر کاملا شخصی به اعماق محیط های جهنمی می رود.

 

final fantasy versus xiii ss 97

انتشار جزئیات فراوان و نمایشی ۴۰ دقیقه ای از Final Fantasy XV: Episode Duscae

بازی Final Fantasy Type-0 HD در ۱۷ مارس (مصادف با ۲۶ اسفند) برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One منتشر می شود و خریداران اولیه آن، به دمو بازی پرمتقاضی Final Fantasy XV دسترسی خواهند داشت. به تازگی طی یک نمایش زنده، آقای Hajime Tabata به عنوان کارگردان Final Fantasy XV، اطلاعات فراوانی را از این بازی منتشر کرده اند. همچنین یک نمایش ۴۰ دقیقه ای هم برای هواداران در نظر گرفته شده بود که همگی آنها در لینک داده شده موجود هستند.

 

xbox one vs ps4 5

جزئیات آپدیت ماه مارس برای کنسول Xbox One

کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت بالاخره قرار است که قابلیت ثبت تصاویر حین بازی (اسکرین شات) را دریافت کند و این مهم، به همراه قابلیت های مختلف دیگری، همگی قرار است در آپدیت ماه مارس ارائه شوند. پس از دریافت و نصب آپدیت، شما می توانید در صورتی که از کینکت بهره می برید، با به زبان آوردن “Xbox Take a Screenshot”، یک اسکرین شات در بازی خود بگیرید و آن را به اشتراک بذارید.

برای اطلاعات تکمیلی پیرامون آپدیت ماه مارس، به لینک خبر مراجعه کنید.

 

maxresdefault

استدیو سازنده بازی Phantom Dust تعطیل شد

این خبر کمی برای دارندگان کنسول Xbox One نگران کننده بود چرا که یکی استدیو سازنده یکی از بازی های انحصاری این کنسول تعطیل شده است. استدیو Darkside Games که در فلوریدا واقع شده است، پس از اینکه مایکروسافت نسخه ای از Phantom Dust را که آنها مشغول ساخت بوده اند را لغو کرده، مجبور به کنار گذاشتن کارکنان خود و نهایتا تعطیلی کامل شده است. در بیانیه ای که مایکروسافت به سایت GameSpot ارسال کرده، از علت این مسئله دقیقا صحبت نشده و آنها صرفا گفته اند که “Darkside Games با مایکروسافت همکاری می کرده تا اینکه بازی Phantom Dust ساخته شود اما این همکاری دیگر به پایان رسیده است. ما احترام زیادی برای این استدیو و کارهای آنان داریم”.

البته خوشبختانه هنوز مراحل ساخت ادامه دارد و سازندگان حتی تصاویری را هم از این بازی منتشر کردند.

 

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۲۶ بهمن الی ۳ اسفند – ۹۳ - گیمفا