جشنواره بازیهای مستقل آغاز شد
مراسم افتتاحیه جشنواره بازیسازان مستقل تهران با حضور معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارشناسان بازی رایانه ای و بازی سازان مستقل در سالن همایش فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، در این مراسم که عصر روز ۲۷ بهمن ماه آغاز شد، ۲ پیام شامل تبریک آغاز جشنواره بازیسازان مستقل تهران و نیز بهرهمندی بازی سازان از امکانات لازم برای تعامل هرچه بیشتر با بازی سازان خارجی، از سوی انجمن بین المللی بازیسازان پخش شد.
در ادامه امیرحسن سلام زاده معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانهای در سخنان کوتاهی مطرح کرد: برگزاری جشنواره مستقل فرصتی مناسب برای ایجاد تعامل بین تیم های بازی ساز است تا به تبادل اطلاعات بپردازند.
وی افزود: حفظ استقلال درتیم و انجام کار گروهی برای تولید بازی مناسب، بسیار مهم است و بازی سازان مستقل می توانند با حفظ روحیه مستقل خود، کیفیت کارهای تولیدی را ارتقا دهند.
معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بازی سازان با تولید بازی که برگرفته از خلاقیت و علاقه تیم تولید است می توانند موفق باشند و هرگز نباید استقلال خود در تولید را آلوده کارهای سفارشی برای تولید در بازار کنند.
در ادامه مراسم افتتاحیه جشنواره بازیسازان مستقل تهران؛ ۶ داور این جشنواره که شامل ۵ داور خارجی و یک داور داخلی بودند، معرفی شدند.
سپس بخشهای مختلف جشنواره شامل برگزاری کارگاه های آموزشی، کالبدشکافی بازی های موفق، “ارتش های فرازمینی”، “خیابان خونین” همچنین “کارگاه هنر دیجیتال در بازی های مستقل”، “گیم بهتر است یا ثروت” که در ارتباط با تجاری سازی بازی های رایانه ای است و در طول جشنواره برگزار می شود، معرفی شدند.
جشنواره بازیسازان مستقل تهران از ۲۷ بهمن ماه به مدت سه روز در فرهنگسرای اندیشه برپاست.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
:yes: :yes:
بسیار عالی
خسته نباشی دلاور :yes:
واقعا بخاطر اسپم ببخشید فقط میخواستم بدونم چطور میشه مقاله نوشت وتوی سایت منشر کرد چون من مقاله نویسیم خوبه و تا حالا چندتا جایزههم تو دبیرستانمون برنده شدم :sarcasm:
باید قبل از هر چیزی وارد تیم تحریریه گیمفا بشید. نمونه کار خودتون رو برای آقای زاهدی بفرستید.
ایمیل ایشون در قسمت تماس، بالای سایت هستش.
ممنون از راهنماییتون :yes: :yes: :-*
ممنون :yes:
ولی یکی هم به این ها بگه
دیگه وقت جدی کار کردن
نه پشت سر هم کوچک کار کردن :no:
یعنی دیگه وقت سرمایه گذاری دولتی از این تیم هاست 🙂
اگر بیان تیم های خوب رو با هم جمع کنند
مثل بچه ای راسپنا و پردیس و خیلی های دیگه می تونن بازی درحد اندازه Evil within بسازن :shy: