۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳

آرش سعادتمند
۱۹:۱۷ ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. از این پس در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای مرور قسمت سوم “۷ خبر” همراه باشید.

windows games 2014 the witcher 3 wild hunt

تصاویر و نمایش گیم پلی جدید از  The Witcher 3: Wild Hunt

در این هفته سومین عنوان در سری بازی The Witcher جنجال زیادی به راه انداخته بود. به طور همزمان ما شاهد انتشار مقالاتی از سوی سایت های مختلف بودیم که هر یک توضیحات بسیاری را در قالب پیش نمایش ارائه کرده بودند، بعد از آن تصاویر و تریلری ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی منتشر شد و بعد از آن هم ما شاهد حواشی هایی بودیم که در آنها از افت کیفیت گرافیکی بازی صحبت شده بود. مسئله افت کیفیت The Witcher 3 در حال حاضر چیزی نیست که کاملا مورد تایید باشد. از طرفی سازندگان مدعی هستند که چنین چیزی رخ نداده اما روز بعد یک نفر دیگر از میان همین افراد پیدا می شود که مدعی تغییرات اعمال شده در گرافیک می باشد. فعلا صبر می کنیم و قضاوت زود هنگام نمی کنیم تا اینکه ببینیم سازندگان در نهایت چه می کنند.

The Witcher 3 در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.

 

resident evil revelations 2 logo

انتشار اطلاعات و تصاویری جدید از  Resident Evil: Revelations 2

Resident Evil: Revelations 2 هم در این هفته مانند  The Witcher 3 توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. بخش Raid همانطور که می دانید در این قسمت بازگشته است و تمامی تصاویر هم متعلق به همین قسمت هستند. بخش Raid را ما برای اولین بار در Resident Evil: Revelations شاهد بودیم که طی آن شما شخصیت مورد نظر را به همراه سلاح ها و مرحله انتخاب کرده و سعی می کنید که حداکثر امتیاز را کسب کنید. در این بخش شما شاهد سطح بندی دشمنان هستید که بسته به Level آنها، قدرت حملات و میزان سلامتی تعیین می شود. اینطور آن وقت زامبی معمولی که طی بخش داستانی او را خیلی راحت نابود می کنید، ممکن است به دشمنی سرسخت تر تبدیل شود. طبق توضیحات Capcom بخش Raid از همان ابتدای عرضه در دسترس است اما قابلیت تجربه آن به صورت آنلاین محیا نیست.

متاسفانه تجربه جدیدترین عنوان در سری Resident Evil به صورت co-op آنلاین وجود ندارد. البته هنوز می توانید آن را به صورت آفلاین بازی کنید. در آخر هم Capcom اعلام کرده که بخش Raid از قابلیت Microtransaction پشتیبانی می کند بدین صورت که شما با پرداخت پول واقعی، می توانید آیتم های گوناگونی را دریافت کنید.

Resident Evil: Revelations 2 در ۱۷ فوریه (مصادف با ۲۸ بهمن) برای PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر می شود. نسخه Playstation Vita فعلا تاریخ دقیقی برای عرضه ندارد اما در بهار ۲۰۱۵ منتشر می شود.

 

mortal kombat x full logo 1 68563

معرفی دو شخصیت جدید برای Mortal Kombat X

خوب همه ما منتظر این لحظه بودیم چرا که اعضای استودیو NetherRealm خبر از معرفی شخصیت های جدیدی در هفته جاری داده بودند. همینطور هم شد و ما شاهد بازگشت Reptile و Ermac به دهمین عنوان اصلی در سری Mortal Kombat بودیم. تریلرهای گیم پلی این دو شخصیت را می توانید از لینک های داده شده تماشا کنید.

 

dmc

معرفی حالات جدید گیم پلی برای DmC: Definitive Edition

هواداران سری Devil May Cry بی شک منتظر معرفی عنوان پنجم هستند اما فعلا چنین چیزی رخ نداده و سازندگان تصمیم دارند که نسخه ریبوت نه چندان مشهور را تحت عنوان DmC Devil May Cry: Definitive Edition به نسل هشتم کنسول ها بیاورند. PlayStation Blog اخیرا موفق شده است که این بازی را تجربه کند و در این میان آنها موفق به دریافت اطلاعات مختلفی از گیم پلی جدید شده اند. از میان جدیدترین امکانات می توان به حالاتی اشاره کرد که بازی را سخت تر از قبل می کنند. به عنوان مثال روی حالت Turbo سرعت بازی تا ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند که همین مسئله باعث خواهد شد تا اینکه چالش های بسیاری را پیش روی خود تجربه کنید.

DmC: Definitive Edition در تاریخ ۱۰ ماه مارس برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که قیمت این بازی چه برای نسخع فیزیکی و چه دیجیتالی، معادل ۳۹.۹۹ دلار، ۳۹.۹۹ یورو و یا ۲۹.۹۹ پوند خواهد بود.

 

lifeisstrange

عرضه دو بازی  Dying Light و Life is Strange به همراه انتشار نقد و بررسی های آنها

دو بازی پرمتقاضی یعنی  Dying Light و Life is Strange این هفته منتشر شدند. عنوان اول یک بازی زامبی محور دیگر از سوی استدیو Techland است که در گذشته Dead Island را ساخته بودند و عنوان بعدی نیز جدیدترین محصول استدیو Dontnod، خالق بازی Remember Me می باشد.

Dying Light آنقدرها که انتظار میرفت عنوان خیلی خوبی از آب در نیامد و در سطح همان Dead Island از جهات بسیاری قرار گرفت. بهینه سازی بسیار بد این عنوان بدون دانلود بسته بهینه ساز روز اول هم دردسرهای خاص خود را داشت با این حال بازی نامبرده هنوز یک گزینه خیلی مهم دارد که آن را از تبدیل شدن به اثری تماما خسته کننده دور می کند و آن هم چیزی نیست جز حرکات پارکور که خیلی از منتقدین نیز آن را ستایش کرده اند.

Life is Strange از طرف دیگر بازگشت خیلی خوبی برای سازندگان Remember Me بود. بازی که خیلی وقت پیش عرضه شده بود منتهی به خاطر هدر رفتن پتانسیل بسیار آن، نتوانست چندان بدرخشد. این هفته ما شاهد عرضه اولین قسمت از Life is Strange بودیم که داستان چند دختر نوجوان را در کنار وجود قدرت های ماورا الطبیعه به نمایش در می آورد.

اگر از هواداران Telltale و Heavy Rain هستید، قطعا این عنوان برای شما مناسب است.

 

uc4 logo

انتشار تصاویری از Uncharted 4

شرکت  Sony Computer Entertainment Europe در هفته ای که گذشت اقدام به انتشار یک گالری تصاویر از چهارمین عنوان در سری بازی Uncharted کرد. خبری که نکته جالبی هم در آن نهفته بود که به باکس آرت بازی مربوط می شود. هنوز شرکت سونی بیانیه رسمی در این رابطه نداده است ولی بعید هم نیست که چنین طرحی قبول شود. تصاویر را تماشا کنید و لذت ببرید.

 

thelastofusposter

فیلم سینمایی The Last of Us به بازی اصلی وفادار خواهد بود

بازی The Last of Us که در اواخر نسل هفتم برای کنسول Playstation 3 منتشر شد (و نسخه بازسازی شده هم به PS4 آمد) جنجال زیادی به راه انداخت. گرافیک بی نظیر، داستان عالی، گیم پلی دلچسب و کیفیتی بسیار خوب همگی دست به دست هم دادند تا اینکه یک شاهکار را رقم بزنند. از آنجایی هم که دنیای هالیوود شدیدا به هر چیز پول سازی علاقه مند است، فیلم سینمایی The Last of Us نیز ساخته خواهد شد که تمامی مراحل آن زیر نظر سازندگان بازی اصلی است. در قدم اول این فیلم سینمایی می بایست به بازی خود وفادار باشد، آیا همینطور هم است؟

طبق توضیحات آقای Neil Druckmann، فیلم سینمایی The Last of Us با توجه به اینکه از روی یک بازی ویدئویی ساخته شده است، پس تغییرات زیادی خواهد داشت منتهی نکته دلگرم کننده اینجاست که روح کلی بازی حفظ شده است.

 

 

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۵ بهمن الی ۱۲ بهمن – ۹۳ - گیمفا