اطلاعات تازه ای درباره The Order: 1886 منتشر شد
به عرضه The Order: 1886 عنوان انحصاری کنسول PS4 در بیست ام February نزدیک می شویم. در جریان یک پخش زنده، یک وبسایت تایوانی به نام Bahamut’s Crazy Arcade مصاحبه ای را با آقای Ru Weerasuriya، کارگردان اجرایی The Order: 1886 انجام داده است و اطلاعاتی مربوط به داستان و گیم پلی بازی منتشر شده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا خلاصه ای از مطالب بیان شده را ببینید.
بنا بر گفته سازنده بازی، تفاوتی میان انجام بازی در رزولوشن پاببن با بالا وجود نخواهد داشت. سعی شده است همه چبز تا حد امکان از جزییات بالایی برخوردار باشند.
Ready at Dawn قصد دارد انقلابی در فبزیک برای لباس ها و یا هر جسم متحرک در باد ایجاد کند.
سفینه هوایی Agamemnon در حقیقت متعلق به کمپانی United India است.
سناریو های بازی بسیار وسیع هستند و امکان اجرای بازی در کنسول های نسل قبل، به واسطه سخت افزار ضعیفشان وجود نداشت.
تحقیقات و مطالعه زیادی بر روی بالون ها و سفینه های هوایی درباره چگونگی ساخت آنها با هدف ایجاد Agamemnon صورت گرفت.
تعداد زیادی حرکات تمام کننده برای سبک مخفیکاری در نظر گرفته شده است و حرکات با هم تفاوت دارند. اینکه کدام حرکت توسط بازیکن انجام شود بستگی به نحوه حرکت و نزدیک شدن بازیکن به سمت دشمن خواهد داشت.
می توان تمامی دشمنان را با یک حرکت مخفبانه از بین برد.
Ready at Dawn تمام تلاشش را به کار گرفته تا جهان بازی واقع گرایانه و طبیعی به نظر برسد.
TS-27 Inverter/rectifier به بازیکن امکان دسترسی به مناطق مشخص و همچنین بستن بعضی از درها را می دهد.
با وجود اینکه بسیاری از سلاح ها تخیلی هستند، اما اجزا سازنده شان بر اساس تحقیقات صورت گرفته درباره سلاح های آن دوره است.
سلاح شات گان توانایی قطع کردن اندام مردم درون بازی را دارد. آنها ممکن است پاها، بازو و سرشان را از دست بدهند.
زمانی که از blacksight ستفاده می کنید باید از داشتن مهمات کافی برای handgun تان اطمینان حاصل کنید، چون نمی توانید آن را با سلاح های دیگر استفاده کنید.
Ready at Dawn با ساخت بازی های اکشن شروع به کار کرد با این هدف که ترفنده ها و راه و روش توسعه بازی را به خوبی یاد بگیرد. در حالی که شوتر های سوم شخص چیزی بودند که آنها در حقیقت به دنبالش بودند. از همان آغار کارشان در حدود ده سال قبل هدفشان ساخت بازی ای چون The Order: 1886 بود. در واقع آنها از ابتدای فعالبتشان قصد ساخت چنین بازی ای را داشتند ولی قبل از ساختن آن صبر کردند تا زمان مناسبی فرا برسد.
Ru Weerasuriya حدود سال های ۲۰۰۶-۲۰۰۵ شروع به نوشتن داستان بازی The Order: 1886 کرد. سازندگان مجبور بودند برای آمدن کنسولی مناسب و قدرتمند صبر کنند و زمانی که با کنسول PS4 کار کردند، متوجه شدند که این بهترین کنسول ممکن برای ساخت بازیشان است.
Ready at Dawn برای ساخت بازی، ریسک های زیادی را در زمینه های فناوری و تکنولوژی متحمل شد.
سال ۱۸۸۶ میلادی در خط داستانی بازی از اهمیت فراوانی برخوردار است. در سال ۱۸۸۶ اتفاقی رخ می دهد که The Order: 1886 کاملا در باره آن است.
سلاح های مانندhandguns ,the arc ,rifles, automatic handguns, the combo gun, rifle, the thermite rifle در بازی وجود دارند.
شمشیر و مبارزات فیزیکی( مانند مشت زنی) نیز در بازی وجود دارند.
شوالیه ها یا The knights از نظر جسمی برتری خاصی ندارند. آنها به این خاطر در انجام کارهای خود سریع و چابک هستند که سالیان زیادی است که به انجام این کار ها مشغولند. با وجود قابلیت زندگی طولانی تر ، آنها سوپر انسان نیستند.
collectibles و چیز هایی برای جمع آوری در بازی قرار داده شده است. بازیکن می تواند اشیای مشخصی را برداشته و بر اساس آنها دید بهتری نسبت به آنچه در دنیای بازی می گذرد پیدا کند. همچنین می توان روز نامه ها و مجلات را برداشت و مقالات موجود در آن ها را خواند.
امکان رانندگی توسط بازیکن وجود ندارد.
Weerasuriya در رابطه با وجود easter egg ها پاسخ روشنی نداد، ولی چیز های جالبی خارج از جریان اصلی بازی هستند و بخشی از دنیای بازی محسوب می شوند. سازندگان می خواستند چیز های اضافه ای را تولید کنند که برای کامل کردن بازی لازم نباشند ولی اطلاعات جانبی را در اختیار بازیکن قرار دهند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
ps4 بهترین کنسول برای ساخت این بازیست
عالى
ممنون بابت خبر
اطلاعات فوق العاده است
ای نشون دهنده پشتکارready at dawnهست که از پنج سال است رو بازى کار مى کند
مخفى کارى بازى فوق العاده هست
همه چیز بازى فوق العاده است
من با نمایش هاى جدید به متاى بالاى نود هم فکر کردم
ready at dawnتا حالا هیچ اطلاعات خفنى از بازى نمیداد تا هایپ بیش از حد نکنه
و یه دفعه سور پرایز کنه
امیدوارم موفق شه :yes: :-))
تنها شک من در گیمپلی این عنوان بود که تقربا با اطلاعات بالا این شکم برطرف شد 😉
امیدوارن ready at dawn تونسته باشه این عنوان رو موفق کنه
داداش من هم مثل شما بودم و به گیم پلى شک داشتم ولى با تریلر اخیر شکم برطرف شد
و الان اگر ببینم کسى بازیرو مسخره کنه و بکوبه من ناراحت میشم
چون سازنده هاش نهایت سعیشونو کردن و براى من ارزش دارن و اگر متاى صفر هم بگیره من ناراحت نمیشم
منتظر حماسه اى جدید باش
تلو۲=the order 1886
به قول دوستم صمد نژاد این بازى فوق العادست
»ن هم تریلر اخیر رو دیدم، اما باز هم در گیمپلی این عنوان نواقصی دیده میشه، همچنین تجربه ی ready at dawn خیلی کم هست :-/
داداش همه بازى ها نقص دارند و هیچ بازى بى نقص نیست
اون تلو با اون همه عظمتش نقص داشت
حق با شماست به خدا من یه باگایی تو نسخه ریمستر شده تلو دیدم یعنی فیزیک بازی افتضاح بود ellie میومد از داخلت رد میشد یا توی مرحله اول بازی که الی و یه زن دیگه هستن موقع کاور گرفتن دوتاشون میرن تو هم و فقظ سرشون معلومه اسم یونیتی بد در رفته من یونیتی هم بازی کردم باگ فقظ یه مورد دیدم
داداش اونا بد پورتش کرده بودن چون پورت کردن از پى اس ترى خیلى سخته
مگرنه نسخه پى اس ترى باگ نداشت
RAD کارشو خوب بلده :yes:
اگه خدا بخواد بازیش میکنم امیدوارم هر کی هم که خواست بتونه بازیش کنه.
ممنون بابت اطلاعات :yes: 😀
بهترین بازی در زمینه ی گرافیک، بهترین بازی در زمینه ی داستان، شخصیت سرایی فوق العاده، داستان فوق العاده، امیدوارم gamespot عقده ای نیاد نظر منفی بده، به نظر من متاش باید ۱۰۰ بشه، جای دلخوشیه که فن های pc این بازیو نقد نمیکنن، ممنون از خبر
من هم با نظر دوستمون امیر ۱۱۲ کاملا موافقم :yes:
داداش امیر محمد بگى راحت ترم
این بازیه عالى
منتظر حماسه اى جدید هستم
با اینکه خودم هم سونی فن هستم اما به نظر من این عنوان خوبی از آب در میاد ( دقت کنید فقط در حد خوب ) همچنین احتمالا کمی نقطه ضعف در شخصیت پردازی شخصیت های فرعی و…. خواهد داشت :-/
حق با شماست
من متارو هشتاد تا هشتادو پنج پیشبینى مى کنم
دوست عزیز شاید شما یه ذره اشتباه میکنید چون کرکتر بازی یکی از بزرگترین نقاط قوتشه،( گالاد ) کرکتر اصلی بازی واقعا فوق العاده طراحی شده، واقعا گالاد حقشه یکی از بهترین کرکتر های دنیای گیم باشه!!! خشن و جنگجو در عین حال خوفناک. …
داداش ایشون گفتن شخصیت هاى فرعى
sir glahadکه فوق العادست
:yes: :yes: :yes: :yes:
عاشقشم پیش خریدش کردم :inlove:
به قول دوستمون fight clube این عنوان یا خراب میکنه یا شاهکار میشه
در هر صورت که ما میخریمیش و از بازی لذت میبریم ولی … نه مثل این که چیزی برای ترسیدن وجود نداره … فروشش هم تضمین شده هست چون تو پیش خرید ها اول بوده … در مورد این بازی میشه گفت منتقد ها و سایت ها هر نمره ای که عشقشون کشید بدن
ممنون بابت خبر :yes:
نترس داداش بازى مى کنى
تازه شاید خودم پلى استیشنمو بهت قرض دادم تا بازى کنى
البته شاید
قول نمیدم
دمت گرم
خودت باش حال کن داداش امیر محمد :yes: 😉
:yes:
خیلی دوست دارم که برترین گرافیک سال شه. 😀
والله من که با این بازی خیلی حال کردم خیلی بقیه هم برای این بازی برام مهم نیست :smug:
این بازی بی نظیره :yes: هر دفعه که ازش تریلر میبینم و خبر میخونم اشتیاقم برای تجربش بیشتر میشه :inlove:
داداش محمد امبن عکست خیلی قشنگه :inlove: دادا تو ps4 داری ?:-)
نه داداش ندارم
منظورت کدوم عکسه داداش؟؟
سونی فقط یه انحصاری open word مثل gta کم داره….بنظرم باید بسازه 🙂 😉
امیدوارم متای خوبی رو کسب کنه
:yes: