جلسه اول داوری مسابقات جهانی “دانشجوی بازی ساز” حضوری برگزار شد
مسابقات جهانی بازی سازی ۲۴ ساعته که با اقبال خوبی از ۱۱ کشور در قالب ۱۱۰ تیم دومین دوره آن در آخر آبان سال جاری برگزار شد با ارسال ۵۶ بازی در حالی پیگیری می شود که روز دوشنبه ۲۴ آذرماه با معرفی داوران برجسته ایرانی اولین جلسه حضوری آن برگزار شد.
این مسابقات با موضوع “اتحاد و صلح جهانی” برگزار شد که بیشترین شرکت کنندگان بعد از ایران، آمریکا و هند بودند که آمریکا با ۸ تیم و هند با ۷ تیم بیشترین مشارکت کنندگان خارجی این دوره بودند و کشور های دیگر نیز مشارکت کمتری داشتند.
در این جلسه حدود۳۰ درصد آثار بررسی شدند و آثار دیگر در جلسات بعدی بررسی می شوند.
نخستین جلسه داوری در مرکز رسانه های دیجیتال پیگیری شد و به گفته رییس مسابقات، جلسات بعدی در سازمان های دیگر مرتبط با گیم برگزار می شود تا مشارکت تمامی نهادها را در بر گیرد و همچنین بدین واسطه کلیه مدیران در جریان این رویداد جهانی که به میزبانی ایران برگزار می شود، قرار گیرند.
معرفی اجمالی داوران دومین دوره مسابقات:
فرهود فرمند، محمود بلالی، محسن یحیی، فاطمه خدایی و الهام برزگر
حمزه آزاد همچنین اعلام کرد مدت زمان داوری ها حدود یک ماه به طول می انجامد و کلیه نظرات و امتیازات داوران در صفحه هر اثر در وبسایت مسابقات به نشانی ذیل، قابل مشاهده هستند:
بنیانگذار مسابقات بازی سازی ۲۴ ساعته، زمان اختتامیه را اسفند ماه سال جاری در تهران اعلام نمود که با پوشش زنده اینترنتی برای شرکت کنندگان خارج از کشور برگزار می شود.
این رویداد جهانی به صورت کاملا مستقل و خودجوش و با مدیریت ایران برگزار می شود و نهادهای مختلف مرتبط با گیم در جلسه انتخاب موضوع مشارکت داشتند و حال در برگزاری جلسات داوری میزبان محل استقرار داوران هستند.
لازم به ذکر است Global Game Jam پوشش دهنده اصلی این مسابقات است.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
E3 2015 خجججججججججج
:yes: :yes:
😀