سازندگان Evolve به سوالات هواداران پاسخ می دهند
استدیو Turtle Rock که به عنوان سازنده بازی Evolve شناخته می شود، اخیرا جلسه ای را در سایت Reddit با حضور هواداران برگزار کرده تا اینکه به سوالات آنان پاسخ داده شود. برای مرور مهمترین سوالات و پاسخ های آن، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Evolve یک بازی چند نفره با دو تیم ۴ نفره و تک نفره می باشد که شکارچیان و هیولاها را در برابر هم قرار می دهد. در زیر شما شاهد برخی از سوالات هواداران هستید که اعضای Turtle Rock به آن پاسخ داده اند.
برنامه استدیو Turtle Rock برای انتشار DLC ها به چه صورت است؟ (با توجه به اینکه نقشه ها برای تمامی بازیکنان رایگان می باشند)
Phill Robb (یکی از موسسین): در حال حاضر ما نقشه ها، شخصیت ها، هیولاها و برخی قابلیت های درخواست شده از سوی جامعه بازیکنان را مورد بررسی قرار می دهیم. در انتها ما به برنامه ای رسیدیم که برای خود ما، به عنوان یک گیمر، کاملا مناسب بوده است. همانقدر که دوست داریم تمامی DLC ها را رایگان عطا کنیم، هزینه های زیادی برای ساخت به همراه دارند.
نقشه ها و امکاناتی که برای جامعه بازیکنان ما ایجاد شده است همگی رایگان می باشند. DLC هایی که مربوط به هیولاها و شخصیت ها می شوند، پولی هستند اما شما هنوز هم می توانید با آن دسته که DLC را خریداری کرده اند بازی کنید، حتی اگر هم این DLC را خریداری نکرده باشید.
آیا ایده هایی وجود داشته است که Turtle Rock بخواهد آنها را حذف کند؟
Matt Colville (تهیه کننده، طراح و نویسنده): ما خیلی از چیزها را حذف کردیم اما هسته کلی بازی هیچ وقت تغییری نکرد.
ما نقشه های بسیار جاه طلبانه ای برای حیات وحش داشته ایم. به عنوان مثال سیاره، یک تیم سوم هم بود که عضویت در آن چندان غیر عادی هم نیست چون بقیه توسط حیات وحش نابود شده اند.
با این حال چنین ایده ای خیلی زود کنار گذاشته شد. خیلی بد بود که شما در جنگل قدم بزنید و ناگهان پیغام HEROES WIN ظاهر شود. شما برنده شدید اما اصلا چنین چیزی خوشحالی نداشت. فقط به اطراف نگاه می کردید که چه اتفاقی افتاده.
به همین خاطر ما حیات وحش را طوری تنظیم کردیم که برای وضعیت های مناسب تری طراحی شده باشد.
آیا Turtle Rock از این بابت نگران بوده است که بازیکنان فقط سمت یک سری هیولاها و یا شکارچیان خاصی بروند؟
Chloe Skew (تهیه کننده): مسلما خیر. احتمالا شما هم دیده ای که تعداد محدودی مردم چنین کاری را می کنند و همین مسئله به خاطر یک سری سلایق شخصی رخ می دهد، اما اینکه اکثر بازیکنان دست به چنین کاری زده، خودشان را محدود کنند و فقط سراغ چهار شکارچی آخر بروند، من ناامید خواهم شد. هر شکارچی قابلیت مخصوص به خود را دارد که می توانید استراتژی های مختلفی را در نبرد ایجاد کند.
Phill Robb (یکی از موسسین): اگر ما به نقطه ای برسیم که یکی از شکارچیان، برتری نا عادلانه ای نسبت به دیگر شخصیت های زیر رده خود داشته باشد، مسلما کاندیدای بهبود تعادل خواهد بود. ایده اصلی ما این است که تمامی شکارچیان معتبر هستند.
مسلما یک سری شکارچیان را ما میبینیم که بیشتر انتخاب می شوند و اگر چنین چیزی رخ دهد، ما مسئله را بررسی می کنیم تا راه حل یافت شود.
آیا Turtle Rock بازی خود را در برابر ایده های جامعه ماد سازان باز خواهد گذاشت؟
Phill Robb (یکی از موسسین): من خودم به شخصه خیلی دوست دارم و امیدوارم که بتوان راه را برای سازندگان ماد باز گذاشت اما چون، امتیاز موتوری که Evolve با آن ساخته شده است دست ما نیست، موانع بسیار زیادی بر سر راه خواهد بود. هیچ قولی نمی دهم اما اگر بتوانیم حتما این مسئله را عملی می کنیم.
Evolve در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۱ بهمن) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات