تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 

تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی Back 4 Blood منتشر شد

احسان شریعت
۲۱:۱۷ ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
back 4 blood

دقایقی قبل استودیوی ترتل راک (Turtle Rock Studios) یک تریلر جدید از شوتر اول شخص کوآپ (Co-op) خود یعنی Back 4 Blood منتشر کرد که بر بخش داستانی آن تمرکز دارد و دشمنان مختلف و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

بازی Back 4 Blood به زودی عرضه می‌شود و با توجه به وعده‌ی خود در مورد عملیات‌های کشتن زامبی به صورت کوآپ و مبارزات PvP نفسگیر به سبک عناوین Left 4 Dead، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از بازی‌بازان به شوتر آینده‌ی استودیوی ترتل راک چشم دوخته‌اند.

البته، Back 4 Blood همچنین از یک بخش داستانی برخوردار خواهد بود و جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی، به طور خاص بر این موضوع تمرکز می‌کند. طی این تریلر دشمنان بزرگ و کوچک نشان داده می‌شوند و شاهد مبارزات در مقیاس وسیع و اکشن در برابر موج‌های عظیم دشمنان، شخصیت‌های بازی و مکان‌های مختلف و موارد دیگر آن هستیم.

بازی Back 4 Blood در واقع به عنوان یک دنباله‌ی فرعی و معنوی برای سری Left 4 Dead شناخته می‌شود که در آن گروهی از قهرمانان که به عنوان Cleaner شناخته می‌شوند باید با همکاری یکدیگر در مقابل موج‌های عظیمی از انسان‌های آلوده و زامبی به نام Ridden مقاومت نمایند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام ترتل راک، برخلاف بازی Left 4 Dead و دنباله‌ی آن، عنوان Back 4 Blood شامل بخش Versus Campaign نخواهد بود. علاوه بر این، این عنوان به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد و اجازه‌ی بازی آفلاین را حتی در صورت تمایل به تجربه‌ی بخش داستانی در حالت تک نفره را نمی‌دهد.

بازی Back 4 Blood قرار است در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. این عنوان از روز نخست عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) قرار خواهد گرفت. در پایان می‌توانید تریلر مربوط به بخش داستانی این بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 
تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • parsa.s71 گفت:

    اینکه میگن رد فال هم بخش داستانی و سینگل پلیر داره منظورشون یه چیزی مثل همینه وگرنه کل لول دیزاین بازی رد فال و بازیهای کواپ چهار نفره یا شش نفره بر اساس همون کواپ ساخته میشه و سینگل پلیرشون مفت نمی ارزه

    • INJUSTICE 3 گفت:

      ببخشید شما نسخه های قبلیو بازی نکردید لطفا نسخه های قبلیو بازی کنید خودتون متوجه میشید. و اینکه از دعوا کردن سر این بازیا مایکروسافت و پلی استیشن دست بردارید آخه پستای قبل پر شده از دعوای شما با یک نفر دیگه .

    • ببین چقدر عقده ای هستی که خودت به نظرت چرت و پرت خودت لایک می دی تو اون پست نمره دث لوپ بهم توهین کردی بهت چیزی نگفتم چون هم ازت بزرگ ترم هم اینکه اگه جوابتو می دادم بهم می گفتن ایکس باکس فن عقده ای من طرفدار تمام پلتفرمام ولی تو خیلی دری وری می گی پس بدون این بازی مثل بردرلندزه که لوتر شوتر بود و تکنفرست کواپ نداره اطلاعات لیک شده ازش اینطور میگه لطفا حالا چرا و پرت نگو

      • parsa.s71 گفت:

        فن های مایکروسافت کی اینقدر متوهم شدن که حتی بازی که خود مایکروسافت تایید کرده کواپ چهارنفره ست رو تکذیب میکنند و میگن نه کاملا تک نفره و سینگل پلیره و کواپ نداره دیگه این دنیای جای زندگی نیست سم خالص بود نظرت

        • INJUSTICE 3 گفت:

          نه ببخشید اشتباه متوجه شدید هردوشه هم سینگل پلی هم کواپ . اگه سرچ کنید https://www.windowscentral.com/redfall
          تو یک قسمت نوشته :Redfall: Is it singleplayer or multiplayer
          اونجا نوشته میتونیم بازیو به صورت انفرادی هم انجام بدیم.

        • حالا من شدم فن بوی گو,س,ف,ن,د زمانی که تو اصلا حتی یه سلول بدنت هم تشکیل نشده بود من رو nes وsnes بازی می کردم زمانی که تو اصلا وجود خارجی نداشتی با پی اس ۱ بازی می کردم زمانی که هنوز فن بوی های احمقی مثل تو نبودن من رو پی اس ۲ بازی می کردم این نسل من پی اس ۴ داشتم حالا من شدم فن بوی اگه من فن بویم بگو ببینم تو چی هستی
          حتما تو دیگه god of fan boy’s هستی

    • Wild Rage گفت:

      نه احتمالا.
      لیک ها میگن بازی بیشتر شبیه بردرلندزه و شباهتش خیلی کمتره با Left 4 Dead. پس مثل بردرلندز چند کاراکتر از اول بازی برای انتخاب هستن ولی وقتی انتخاب کنیشون میتونی بازی رو تک نفره بری. انلاینشم یه جورایی مثل بردرلندزه.

    • John Ford گفت:

      این که میگن سونی بخش آنلاین خوب داره دروغ میگن سونی فقط خطی بلده و آنلایناش مفت نمی ارزه چون براساس همون سینگل پلیره.

    • یعنی میخوای از آب کره بگیری ، بابا در مورد خود این بازی صحبتی ،نظری نداری ؟! حتما باید یه نظر چرت و سطحی بدی و سطح خودت رو آشکار کنی ؟!
      آقا سونی کلی بازی داده بیرون ، خداییش هیچ کدوم سرگرمت نکرده ، انقدر زیر پستها پلاسی و دائم داری هیت میکنی ، قطعا دستت به ps هم نخورده یکم بازی کنی …
      یعنی خداییش یک نظر ، یک بحث ، یک چیز فان از تو و نظرهایی که میدی ،ندیدم تا الان …

      یکسره داری هیت میکنی ، ترول میکنی ، خراب میکنی ، جدل راه میندازی ، موندم چطوری میشه در کنار آدمی مثل تو یک بحث و نظر مفید تولید کرد ، یا باید یکسره بهت پرید ، یا باید باهات بحث کرد ، یا کوبید و غیره ….

      خداییش خودت خسته نشدی ، خداییش فقط در یک حالت میتونم اینهمه خسومتت رو نسبت به یک برند درک کنم اونم اینکه احتمالا پولی چیزی از سونی بگیری ، در غیر این صورت قابل درک نیست ….

      سعی کن یکم مفید باشی ، نظرات مفید بدی …. بابا اون مغزت و ذهنت پر شده از نفرت …..

    • اقا ما میخوایم ردفال بازی کنیم به شما ربطی نداره شما برو همون گاد بزن نمیخواد نگران ماباشی

    • (FABLE(khkh گفت:

      نه پس مرد عنکبوتی و هالک و مرد مورچه ای و رچت و کنا و … مفت می ارزن خخ فیلماشونو دیدم لازم نیست بازیشون کنم
      سونی پر از بازی های بچگونه و کپی شده از دنیای سینما
      پارسا صبر کن هیلو امسال بازی های بچگونه ی ۲۰۲۱ تون رو قورت میده. ۲۰۲۲ هم استارفیلد گاد و هرایزن رو قورت میده. فقط صبر کن عزیزم خخ
      ردفال ارکین بد شده دیگه آخی گلم دث لوپ برای اخرین بار به عنوان اثر ارکین بازی کنین خدافظی کنین بای بایییی خخ

    • ShinjiMikami گفت:

      صفحه ی قبل از استالکر گفتی که انحصاری زمانیه و باید با دث لوپ مقایسه بشه. این حرفتون اشتباهه و بی منطق
      اولا دث لوپ مال آرکینه و سونی فقط بهش پول داده و استالکر مال داخل مایکرو هستش و از ایپی های قدیمیشه. الان ایپی دث لوپ ۲ ساخته بشه دیگه مال مایکرو خواهد بود.
      همچنین اصلا هنوز معلوم نیست که استالکر ۲ انحصاری زمانی هست یا خیر. این رو هم بدونید. بذارید خبر رسمی بدن بیرون.
      وقتی از بدی ارکین میگید پس حق ندارید از دث لوپ حرفی بزنید. من هرایزن سونی رو در حد استارفیلد ندیدم که مقایسش کنم بلکه هرایزن باید با استالکر ۲ فقط و فقط روبه رو بشه و رقابت کنه.

      • عزیز استاکر برای مایکروسافت نیست ،نه آیپیش و نه شرکت سازندش …

        احتمال دادن که خریداری شده باشه ، اما کسی تایید نکرده ، فقط یه شایعه یه بار پخش شد ….

      • parsa.s71 گفت:

        مجبوری وقتی اطلاعاتت زیر خط فقره بیای توی سایت گیمینگ نظر کارشناسی بدی استاکر از کی آیپی مایکروسافت شده ما خبر نداریم نسخه اولش فقط برای پیسی اومد و هیچ ربطی به مایکروسافت نداره استاکر دو تایید شده انحصاری زمانیه مدت زمان انحصاریش هم فاش شده سه ماهه . تمام بازیهای مایکروسافت که توی قسمت exclusive launch معرفی شدند انحصاری زمانی هستند فقط یه فن بوی میتونه هورایزون فوربیدن وست رو که یه تریلر پشم ریزون گیمپلی ازش نشون دادنو با یه بازی شبیه ساز فضا که هنوز هیچی ازش نشون ندادند و معلوم نیست چیه مقایسه کنه و بگه اون در حد این نیست

        • ShinjiMikami گفت:

          اطلاعات تو بالای فقره که میگید استاکر انحصاری زمانیه؟ کجا تایید شده؟ به شایعات باور داری؟😂
          از اونور میگید دث لوپ مال سونیه ولی از اینور قبول ندارید استاکر مال مایکروعه. واقعا عجیبه
          شما به بازی استارفیلد میگید شبیه ساز فضا؟ سه تا ازش شهر نشون دادن و از قوم ها و نژاد های مختلف بازی حرف زدند. این کجاش شبیه سازه😂 دوما هم شما بازی تاد هاوارد رو با هرایزن مقایسه میکنی؟ کدوم تریلر پشم ریزونی؟ خب همون بود با مقداری امکانات اضافی ولی استارفیلد چی؟ یه عنوان کاملا جدید که برای اولین بار در تاریخ صنعت گیم قراره ازش رونمایی بشه.
          شما اسکایرم رو تجربه نکردید و نمیدونید بازی تاد هاوارد چیه و از کجا میاد. همونطور که میکامی در سبک ترس و بقا شاهکار میسازه. هاوارد هم در سبک rpg نظیری نداره. شما یه بازی rpg که ۲۵ سال روش کار کردن و مایکرو بخاطر اون همه هزینه کرده رو چطور میتونی با هرایزن مقایسه کنی؟
          .
          در آخر مطمئن باش چهار بازی سرسخت Awoved و elder و starfield و fable به هیچ عنوانی برای ps نمیاد. مطمئن باش. حالا میشد جای استاکر ۲، Awoved رو جلوی هرایزن گذاشت.
          واقعا خنده داره😂

    • Ghost گفت:

      اقا اصلا بازی کاملا کوآپ و انلاین . خب که چی الان ؟😐.

      میخوای واست لیست تمام بازی های آنلاینی که واسه پلی استیشن چه از استودیو های داخلیش مثل اینسومنیاک و گوریلا و ناتی داگ و … و چه بازی های سکند پارتی جدیدی که قراره انلاین و سرویس محور باشن رو واست لیست کنم تا ببینی کدوم سمت به قول خودت قراره تو ساخت بازی های انلاین و کوآپ که مفت نمیرزن پیشتاز تر باشه؟؟

  • Alucard64 گفت:

    خوارک اینه ۴ نفره با دوستات تا صبح بازی کنی

  • INJUSTICE 3 گفت:

    به به . خدایی مایکروسافت اینجا رو خوب عمل کرده. امیدوارم وارنر برای مایکروسافت یک بازی ابر قهرمانانه از دنیای دیسی هم بسازه.

  • Mohsen7_3_0 گفت:

    ساخت این عنوان به وضوح علاقه ی بازیسازان رو نسبت به ادامه ی Left 4 dead نشون میده اما چون ip ش دست ولو هست مجبور شدن دشمنانش رو عوض کنن
    در اصل اگر حق l4d دست این استدیو بود الان داشتیم تریلر Left 4 dead 3 رو نگاه میکردیم نه Back 4 Blood
    ای کاش ولو این افراد رو برگردونه پیش خودش

  • Good look گفت:

    World war z با تغییرات در گیم پلی دشمنان،مقداری از گیم پلی دیدم بیخیال شدم.طی چند مدت فراموش میشه

  • عباس گفت:

    همین که باید دائم به اینترنت وصل باشه
    اول شاید اصلا کرکی براش منتشر نشه چون بازی آنلاین هست
    دوم حتی بخش داستانی هم آنلاین هست که باعث میشه اونایی که به اینترنت متصل نیستن و دوست دارن مثل لفت فور دد بخش داستانی رو تجربه کنن نتونن و با این کار خیلی از طرفدار ها رو از دست میده
    الان دارن سی دی کی های بازیو حدود ۸۰۰ هزار تومن میفروشن و هیچ کرکی هم براش منتشر نمیشه و نخواهد شد
    من‌ خودم که یکی از طرفدار های لفت فور دد بودم کامل نا امید شدم از این بازی

تریلر جدیدی از بخش داستانی Back 4 Blood منتشر شد - گیمفا