خانم Jade Raymond، سازنده بازی Assassin’s Creed، شرکت Ubisoft را ترک کرد
به تازگی خبر رسیده است که خانم Jade Raymond پس از ۱۰ سال کار در شرکت Ubisoft به منظور پیدا کردن فرصت های جدید این شرکت را ترک کرد. ایشان مدیر عامل استودیو Ubisoft Toronto بود. برای مشاهده کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
خانم Jade Raymond که مدیر عامل استودیو Ubisoft Toronto بودند، سازنده اولین نسخه از Assassin’s Creed بوده است و همچنین بر روی عناوینی همچون Assassin’s Creed II, Watch Dogs, and Splinter Cell: Blacklist کار کرده است.
امروز شرکت Ubisoft اعلام کرد که خانم Jade Raymond پس از ۱۰ سال همکاری با ما این شرکت را ترک کرد، همچنین بنابر گفته های Ubisoft جانشین ایشان در مدیریت Ubisoft Toronto هم Alexandre Parizeau می باشد.
خانم Jade Raymond درباره ی این خبر گفتند:
من ۱۰ سال فوق العاده را در شرکت Ubisoft تجربه کردم و افتخار می کنم که بخشی از یکی از بزرگ ترین تیم های بازی سازی در دنیا بوده ام.
ایشان در ادامه افزودند:
این یکی از سخت ترین تصمیم های زندگی حرفه ای من بود اما اکنون Toronto studio یک استودیو قدرت مند می باشد و در راه خوبی قرار گرفته است. من مطمئن هستم این بهترین فرصت برای انتقال من از گروه و رهبری استودیو به Alex است، همچنین بهترین فرصت برای تجربه فرصت ها و موقعیت های جدید برای من است.
من می خواهم از Ubisoft برای همکاری با آن ها در این سال ها تشکر ویژه ای کنم و همچنین آرزوی بهترین ها را برای کار ها و تلاش های بعدی آن ها می کنم.
آقای Alexandre Parizeau که جانشین خانم Jade Raymond شده است در نقش سازنده ارشد بازی Splinter Cell: Blacklist و سازنده بازی های Splinter Cell: Conviction و Rainbow Six: Vegas بوده است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
:yes:
آفریننده assassin’s creed رفت.
شاید استودیوی جدیدی راه بندازه و بازی موفق دیگه ای بسازه
:-(( :-(( :-((
:yes:
:pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
کاش میومد ناتى داگ
بدبختو فرارى دادن
🙁 اگر جید نبود Assassin هم نبود 😐 واقعا حیف شد
منم بودم مانی سافت رو ترک میکردم :-((
مانی سافت :rotfl: :rotfl: :rotfl:
امدوارم هرجا ک میره موفق باشه 🙂
امیدوارم :reallyangry:
واقعا واقعا واقعا کار خانم ریموند عالی بود واقعا حیفش که رفت
ادم بسیار با استعدادیه :yes:
همین که تو کنفرانس یوبی صحبت می کرد؟؟ :reallyangry:
انشالله یه شرکت خودش راه می اندازه 😛
نه داداش اون اصلا یه رگه سیاه پوست بود این فک کنم تهیه کننده و خالق اسسین بود این دوتا کلا با هم فرق دارن 🙂
فقط میگم 😐
اگه اون که تو e3 فک میزنه رو میگی اون کلا سیاه پوسته این سفیده 😐