تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا

تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم

کسری نراقی
۱۷:۳۱ ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا

دیرعامل شرکت آروین‌تک گفت: صنعت گیم یک صنعت جوان است و باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار بگیرد، درحال حاضر در کشور پتانسیل ساخت بازی در خور بازار توزیع جهانی را داریم.

حسین احمدی مدیرعامل شرکت آروین‌تک در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور پتانسیل ساخت بازی درخور بازار جهانی را داریم، گفت: بازی باید به نحوی باشد که تمام ابعاد فنی، فرهنگی، هنری در آن به بهترین شکل لحاظ شود. بعد در ارایه محتوا نیز می‌توان ارزش‌هایی مانند دفاع مقدس و آموزه‌های اسلامی را جای داد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد سپری کردن بدترین دوران بازار هستیم، افزود: بازی تولید شده ایرانی باید از سوی دولت حمایت شود. چرا برای ورود هر کالا و صنعتی به کشور باید حق گمرکی پرداخته شود اما بهترین بازی‌های رایانه‌ای تولید شده در جهان با نازلترین قیمت و گاه با قیمتی پائین‌تر از بازی ایرانی به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آروین‌تک در پایان گفت: صنعت گیم یک صنعت جوان است که باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار بگیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در این صنعت باشیم. چراکه مشکلات تولید بازی‌رایانه‌ای در کشور کم نیست.

سازنده بازی «شتاب در شهر» با تاکید بر اینکه کلاس‌بندی درست در جشنواره بیش از هر چیز اهمیت دارد، بیان کرد: در هر حوزه‌ای رقابت باعث برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و آشنا شدن افراد با آخرین بازی‌های تولید شده و مرتفع شدن نقایص از طریق انتقال تجربیات خواهد شد.

حسین احمدی ضمن بیان اینکه باید در جشنواره به طراحی صنعتی نیز بها داده شود، گفت: زمان و مکان جشنواره اهمیت زیادی ندارد؛ مهم این است که نباید در جشنواره به ژانر خاصی توجه شود.

یادآور می‌شود، اختتامیه چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران جهت شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی ۲۱ مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا
تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تولیدکننده «شتاب در شهر»:پتانسیل تولید بازی درخور بازار جهانی را داریم - گیمفا