خالق کنیکت: هیچ وقت مایلو را به عنوان یک بازی معرفی نکردیم!
حتی اگر تا امروز امیدی برای عرضه شدن پروژه ی کیت و مایلو در قالب یک بازی برای حسگر حرکتی کینکت بود . متاسفانه با خواندن این خبر همان اندک امید را هم از دست خواهید داد!
آقای Alex Kipman خالق و طراح کینکت، حس گر حرکتی کنسول مایکروسافت به سایت gamesindustry گفت: ” ما هیچ وقت پروژه ی مایلو و کیت را در قالب یک بازی معرفی نکردیم و آن یک محصول معرفی شده از جانب ما نبوده است، مایلو یک سند باکس بود که برای بهتر فهماندن استفاده کردن از این تکنولوژی در بازی های دیگر برای ما بود، ما به شما قول می دهیم از تجربه مایلو در ساخت دیگر بازی ها استفاده کنیم، همچنین شما هم اکنون می توانید نمونه ی استفاده از این تکنولوژی را در بازی Kinectimals مشاهده کنید”
به نظر می رسد که سازندگان از غظمت و وقت گیر بودن پروژه ی مایلو، پروژه ای که کینکت را با آن معرفی کردند و همه را به هیجان در آوردند پی برده اند و سرانجام پس از عرضه شدن کینکت آمریکا و عرضه جهانی آن در هفته ی دیگر به کنسل شدن این پروژه و این که آن نمایش فقط برای جذب عموم بوده اعتراف کرده اند.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات