داوران چهارمین جشنواره بازیهای رایانهای تهران معرفی شدند
کمیته ای متشکل از ۱۰ کارشناس بازیهای رایانهای در بخشهای صدا، طراحی، فنی و هنری آثار رسیده به این جشنواره را داوری میکنند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مهرداد اسماعیل پور (داور بخش صدا)، آیدین ذوالقدر، مهدی ابوهاشم وسید طه رسولی (داور بخش طراحی)، سید علی سیداف، یاسر ژیان طبسی و سجاد بیگ جانی(داور بخش فنی)، امیرحسین عرفانی، امیرمحمد دهستانی و علی کیانی امین (داور بخش هنری) چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران هستند.
“مهرداد اسماعیل پور” برنده ۲ دوره جشنواره موسیقی فجر در سالهای ۷۹ و ۸۰ در بخش تکنوازی ساز و در یک دوره دربخش گروه نوازی ۸۲ – فعالیت با گروه های موسیقی سنتی از جمله دلگشا – سلمک – رومی – باران – مولانا و غیره بوده و اکنون به غیر از آهنگسازی برای پروژه های موسیقی و عضویت در کانونهای آهنگسازان و نوازندگان در خانه موسیقی به عنوان مدرس در کنسرواتوار تهران فعالیت دارد.
“آیدین ذوالقدر” سوابق رسمی بازی سازی در زمینه برنامه نویسی، تکنیکال آرتیست و طراح افکت برای بازی گرشاسپ، مدیر پروژه، برنامه نویس و تهیه کننده بازی “حسن کچل و راز سیب سرخ”، مدیر پروژه، تهیه کننده، برنامه نویس، طراح بازی برای بازی “اکسیر سیاه/RotGut ، برنده غزال زرین و عنوان بهترین بازی مستقل از دومین جشنواره بازی های ایرانی را در کارنامه خود دارد.
“مهدی ابوهاشم “دارای مدرک دوره کارگردانی سینما در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در سال هفتاد و شش است از دیگر فعالیت وی می توان به گذراندن دوره تدوین فیلم در حوزه هنری در سال هفتاد و هفت، همکاری با تلویزیون در سال هفتاد و هشت به عنوان محقق (مرکز صبا) ، ارزیابی فیلمنامه در سال هشتاد و یک تا سال هشتاد و پنج (مرکز صبا) و نویسنده فیلمنامه به شکل حرفهای در سال هشتاد و دو اشاره کرد.
“سید طه رسولی” دارای مدرک لیسانس رشته فیزیک است همچنین وی مدرس رشتههای تخصصی طراحی بازی در «انستیتو ملی بازیسازی» (بنیاد ملی بازیهای رایانهای)،سردبیر دوهفته نامهی دنیای بازی، عضو تحریریهی هفته نامهی همشهری جوان،بازی ساز و مدیر استودیوی بازی سازی KD Games، سردبیر دوهفته نامه دنیای بازی، مترجم کتاب های تخصصی بازی سازی،مدیر پروژه و طراح ارشد بازی «مزرعه شادی» (موسسه بازی رسانه)طراح ارشد بازی ماجرایی «پروندهی ابر سیاه» (شرکت نرمافزاری رویاسازان – در حال ساخت) و طراح ارشد بازی ماجرایی «بیداری: خاکسترهای سوزان» (موسسه بازی رسانه – بنیاد ملی بازیهای رایانهای) و معاونت آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازیهای رایانهای را برعهده دارد.
“سید علی سیداف” دارای مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتراست از فعالیت های وی می توان به فعالیت در حوزه بازیسازی از سال ۱۳۷۵، برنامه نویس اولین موتورهای گرافیکی ایرانی تحت داس، برنامه نویس و عضو تیم R&D شرکت حنفا در سالهای ۷۸-۷۵ ، عضو تیم برنامه نویسی بازی نیش عقرب (اولین بازی ایرانی تحت ویندوز با استفاده از Direetx)، مدیر پروژه و برنامه نویس پروژههای مکاترونیک،مدیر پروژه و برنامه نویس بازیهای جدی و شبیهسازها، مدیر پروژه و برنامه نویس موتور بازی ایمان پولادین(ناتمام) و داور فنی چندین دوره جشنواره رسانه دیجیتال (بخش گیم) و جشنواره بازیهای رایانهای تهران اشاره کرد.
“یاسر ژیان طبسی”مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزاراست وی عضو انجمن رمز ایران، عضو هیات موسسین و هیات مدیرهACM SIGGRAPH Professional Chapter تهران – زمستان ۱۳۹۲ تا اکنون بوده همچنین ارایهد دهنده مقاله با عنوان «تکنیکهای مدیریت پیچیدگی در فرآیند ساخت بازیها» در نخستین کنفرانس بازیهای رایانهای ایران – دانشگاه صنعتی شریف – اسفند ۸۸، عضو پنل بحث و گفتگو در مورد «موتورهای بازی» در اولین کنفرانس بازیهای رایانهای ایران–دانشگاه صنعتی شریف – اسفند ۸۸ برگزیده مسابقات بینالملل برنامهنویسیChallenge24 و دعوتشده به کشور مجارستان – زمستان ۸۴، مقام چهارم در مسابقات برنامهسازی بین المللی دانشجویی ACM/ICPCمنطقه غرب آسیا – دانشگاه صنعتی شریف – پاییز ۱۳۸۴ است.
“سجاد بیگ جانی” دارای مدرک کاشناسی فیزیک حالت جامد است، از فعالیت های وی می توان به تولید مجموعه نرم افزار مالتی مدیای سه بعدی ” SeganMM “، دهکده اهداد پارس، همکاری با گروه دکوراسین مهر One Home در شبیه سازی سه بعدی دکوراسیون، تولید نرم افزار مالتی مدیای “سیمین”، شرکت دهکده اعداد پارس، کارگردان فنی بازی رایانهای سیاوش، شرکت سورنا پردازش آریا اشاره کرد.
“امیر حسین عرفانی”دارای کارشناسی ارشد صنایع است وی مدیر بخش هنری انیستیتوی ملی بازی سازی، مدرس مدلسازی و رندر سه بعدی، تصویر سازی در پروژهHot wheels movie، اریه سمینار در Siggraphasia 2013 از طرف تیم Chaos Group، موسس و مدیر Tehran ACM Siggraph و سایت تخصصی هنر های دیجیتال cgart.ir است.
“امیرمحمد دهستانی” کارشناس سینما و کارشناسی ارشد انیمیشن است از فعالیت های وی به مدرس دروس مرتبط با سینما و انیمیشن از سال ۱۳۷۶ در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه هنر، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران و راهنمایی و مشاوره دهها پایان نامه تحصیلی (ساخت فیلم و رساله مکتوب) و دریافت جوایز متعدد از جشنواره های انیمیشن، تالیف و ترجمه مقالات تخصصی در زمینه انیمیشن و جلوه های بصری می توان اشاره کرد.
“علی کیانی امین” دارای مدرک لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا است وی سابقه بیش از ۱۵ سال فعالیت حرفه ای در زمینه انیمیشن و دیزاین، تدریس تخصصی دروس کانسپت دیزاین و دیجیتال آرت، تصویرسازی در فیلد کودک و کمیکاس، تصویر سازی بیش از ۳۰ کتاب کمک آموزشی، همکاری به عنوان طراح کاراکتر و کانسپت دیزاینر در بیش از ۲۰ پروژه تلویزیونی و سینمایی که آخرین مورد طراحی و اجرای بخش موشن ایلوستریشن پروژه سینماییِ (آخرین داستان) با همکاری شرکت متحرک سازی هورخش است که امسال در بخش خلاقیت های ویژه جشنواره انسی برگزیده شده را در کارنامه خود دارد.
چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای برگزار می شود.
همچنین زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم بازیهای رایانه ای تهران پایا
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
ارتباط داوران با گیم تو حلقم!
هیچکی نظر نداده ها 😀 😀
من اولین نفریم که امدم گفتم نظر بدم .
خوبه ولی حیف کسانی که مثل ما شهر های دیگه زندگی میکنن دسترسی ندارن به نمایشگاه ها و جشنواره ها 😀
خو داداش یه اتوبوس میگری میری نمایشگاه بعد بر میگردی دیگه
اره حتما . فکر کنم اندازه بلیت ایران به امریکا باید پول خرج کنی 😀 😀
تو ساخت بازی اول گیم پلی درست و حسابی داشتن مهمه!!! بعد یه داستان خوب یا بهتر بگم یه بهانه ی خوب برای انجام گرفتن بازی!! و در اخر یه گرافیک خوب برای رنگ و لعاب دادن به بازی! (نظر شخصی) 😎 😎 😎