“ماشین نابودگر ۲″در جشنواره بازیهای رایانهای تهران
داستان نابود کردن ماشین های دشمن در بازی رایانه ای “ماشین نابود گر۲″در چهارمین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران روایت می شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای،بازی “ماشین نابود گر۲″ساخته مهدی ربیعی در سبک اکشن_ ساده متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای است.
این بازی در قالب پلتفرم “PC” به دبیرخانه جشنواره بازیهای رایانه ای تهران ارایه شده است.
بازی رایانه ای ماشین نابودگر۲در جشنواره تابستانی سال۹۲ پرومیکرز بازی برتر شناخته شده و در جشنواره مستقل بازیسازی در حال بررسی است .
بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازیهای رایانه ای تهران ، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.
دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازیسازان، نویسندگان و طراحان بازی دعوت می کند تا در بزرگترین رویداد بازی سازی سال کشور شرکت کنند.
دبیر خانه دایمی چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران اعلام کرد که زمان ارسال آثار به این رویداد فرهنگی ۱۵ شهریورماه ۹۳ است.
چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی ازطریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای ، مهرماه سال جاری برگزار می شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
نظرات
:yes:
کلا کپی رایت و… تو ایران تعطیل 😐
مثل آب خوردن دارن از برندهای معتبر خارجی(مثل لامبورگینی) تو بازی استفاده میکنن در حالی که این کمپانی فلک زده روحشم از این موضوع خبر نداره
خواهشا چرت نگو
وات د فاز ؟!
دقیقا کجای کامنت من چرت بود ؟! 😐
خب میخوای به شرکت لامبور گینی زنگ بزنن بگن که ما داریم تو یه بازیه ساده ماشینه شما رو استفاده میکنیم.اجازه میدید از طرحش استفاده کنیم؟
الان چه ربطی به کپی رایت داشت آخه عزیز
وظیفشونه , اگه نمیتونن بهتره خودشون ماشین طراحی کنن نه اینکه از یه برند واقعی استفاده کنن مثل کاری که تو سری Burnout یا حتی gta انجام میشه که میان از یکسری ماشین های که وجود خارجی ندارن استفاده میکنن (البته سعی میکنن یه شباهت های به مدل های واقعی داشته باشه )
ربطی به کپی رایت نداره ؟! 😐
باید لایسنس این کمپانی رابگیرن (پول پرداخت کنن) خود این لایسنس یکی از زیر مجموعه های قانون کپی رایت هست
تا این موارد را رعایت نکنن خبری از پیشرفت نیست دوست عزیز (این مورد تو بازی سرعت در شهر هم وجود داشت)
پول پرداخت کنن حتما شوخی میکنی :rotfl:
اگه پول زیاد داشتن که می رفتن یک بازی AAA میساختن یا یه موتور گرافیکی ساخ میخریدن
خوب منم همین را میگم توانایی پرداخت پول که ندارن اما حداقل میتونن این مسائل کوچیک(اما مهم) را رعایت کنن , واسه خودشون بهتره
در ضمن رو این ماشینه هم نزده آرم لامبورگینی رو
این هم شبیه همون چیزی هست که شما میگید
این بازی که معلوم نیست اما یه بازی دیگه ایرانی بود که خیلی هم تبلیغ شد(سرعت در شهر بود ؟!) قشنگ از ظاهر , اسم و لوگو واقعیماشین ها استفاده کرده بود
بله داداشی ماشین ها که سهله برای اسم روغن ظبط انواع لوازم تیونینگ و غیره باید پول بدن به شرکت ها همونطور که EA میده و البته در قبالش چیزی هایی ردو بدل میشه اما در اخر بدهکار بازی سازه نه کمپانی خودرو.
البته اونا اسپانسر دارن نه یکی نه دوتا هوارتا 😛
خوشم میاد هیچ کس شرکت نمیکنه هی مدتو تمدید میکنن :footmouth:
تا زمانی که بنیاد و امثالهم به بازی ها (مخصوصا موبایل) که اصلا علت زیاد بودنشون اینه که کسی که میسازه به جز AppStore نباید به کس دیگری پولی بده گیر مجوز و رده بندی و غیره میده و از اونطرف اگر یه بازی یا بازی نامه خوب ببینه بجای کمک ایده رو لو میده و یا میده به آدمهای بی استعداد کپیش کنن و یا گیر بیخودی میده مثل شبگرد و ارتش های فرازمینی که با وجود کلی کوفتو زهر مار کلی تاخیر دارن؛ بازی سازی تو ایران پیشرفتی نخواهد کرد.
وارد نسل بعد بازیها شدیم و ما ایرانی ها همچنان از بازی سازی و … خودمون انتقاد میکنیم
واقعا کی میخواید بزرگ شید؟؟؟
به امید پیشرفت ایران :yes: