Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا

Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید

آرش سعادتمند
۲۱:۰۴ ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا

آقای Hideo Kojima به عنوان خالق سری بازی Metal Gear Solid به تازگی از ساخت تریلرهای مختلف و کارهایی که تا کنون در رابطه با آن انجام شده صحبت کرده اند که در ادامه می توانید جزئیات را مشاهده کنید.

شرکت Konami اعلام کرده است که ما محتویات جدیدی را در حین کنفرانس برای Metal Gear شاهد خواهیم بود با این حال نامی از The Phantom Pain تا کنون برده نشده است. آقای Kojima به تازگی در سایت توئیتر آپدیت های مختلفی را در زمینه پیشرفت مراحل ساخت منتشر کرده اند. چیزهای چندان تازه ای در آنها به چشم نمی خورد منتهی ایشان از روز اول در Konami از ویرایش تریلرهای مختلف صحبت به میان آورده اند. آقای Kojima اخیرا گفته اند:

این بار در تریلر جدید خبری از انفجار، تخریب، آویزان شدن و تصادف نخواهد بود. من از زمان ساخت بازی Policenauts تا کنون مشغول ساخت تریلر بوده ام. دوره های مخصوص ویرایش این بخش تغییری نداشته است با این حال عملکرد دستگاه ها ارتقاء یافته است. تریلری نسخه PC موتور ما که در آن خلبان Snatcher را شاهد بودیم ویرایش نبود بلکه از طریق برنامه نویسی خلق شده است. به عنوان تهیه کننده در عناوین مختلفی همچون ‘Anubis’, ‘Castlevania’, ‘Rising’ کار ویرایش آسانتر بود چرا که تمامی عناصر در آن زمان کامل بودند. آن زمانی که استفاده از اینترنت رواج زیادی نداشت، ارائه تریلر در نمایش های گوناگون از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. مردم بسیار زیادی به هنگام عرضه بازی ها به گرد هم می آمدند تا تریلرهای مختلف را تماشا کنند. به همین علت برای نمایش های مختلفی چون E3,Gamescome و TGS به ترتیب در ماه های می، آگوست و سپتامبر مشغول ساخت تریلر برای بازی در دست توسعه فعلی بوده ام.

اما سخت ترین بخش ویرایش یک تریلر، قسمت گیم پلی آن می باشد. ضبط صحنه مخفی کاری و اجتناب از یک درگیری مستقیم مشکل است. هوش مصنوعی طبق پیش بینی های قبلی حرکت نمی کند و عملکرد غیر قابل پیش بینی دارد. ایجاد نمایش های MGS2 و MGS3 در E3 از سخت ترین کارهای من بوده است.

جدا از مراحل سایت یک تریلر عوامل دیگر مانند موسیقی و تصاویر تحت کنترل شما خواهد بود. بر خلاف توسعه یک بازی، ساخت یک تریلر در مراحل مختلف توسط یک نفر هم انجام پذیر خواهد بود. به این دلیل من از ویرایش تریلرها لذت می برم اما گاهی می شود که از خود می پرسم “چرا چنین کاری را می کنم؟”.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain برای Xbox One, Xbox 360, PS4 و PS3 در دست ساخت می باشد.

 

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا
Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Hideo Kojima از روند ساخت یک تریلر برای بازی های ویدئویی می گوید - گیمفا