مصاحبه ی Ken Lobb در مورد مایکروسافت و برنامه های این شرکت برای Xbox
Microsoft Studios قسمتی مهم از پروژه ی عظیم Xbox است. این بخش شامل استودیو هایی مانند ۳۴۳ Industries سازنده ی سری Halo، Turn 10 Studios سازنده ی سری Forza و Lionhead Studios سازنده ی سری بازی های Fable می شود. Ken Lobb در مورد این بخش مهم گفته است که توانسته از نظر تنوع بازی با مقام سونی قابل رقابت باشد.
از Ken Lobb در مورد اینکه آیا Microsoft Studios توانسته است از نظر بازی به تنوعی که سونی در بازی های خود داده است برسد یا خیر سوال پرسیده شده که وی با کلمه ی “کاملا” جواب این سوال را داد.
بعضی از استودیو هایی که برای Microsoft بازی می سازند در حال ساخت بازی هایی برای افراد بالغ هستند. از جمله ی این بازی ها می توان به Gears of War و Halo اشاره کرد. همچنین بازی هایی که برای خانواده ساخته شده اند هم در کلکسیون بازی های مایکروسافت وجود دارد. می توان بازی Kinect Sports Rivals را در این دسته جایگذاری کرد. خط کاری شرکت سونی نیز به همین صورت است. این شرکت برای بازیکنان طرفدار اکشن و بزرگسال بازی های God of War و Killzone را ساخته است و در کنار آنها عنوانی شاد مانند LittleBigPlanet را عرضه کرده است.
Lobb در ادامه گفت که مایکروسافت نمی خواهد همه فن حریف باشد. این حرف وی به این معنی است که این شرکت قصد اینکه در همه ی ژانر ها ورود کند و برای هر سلیقه ای یک بازی بسازد را ندارد. وی گفت: “این یک بازی نیست که آن را بازی کنیم. ما می خواهیم سمت بازی سازانی برویم که فکر می کنند می توانند عنوانی فوق العاده بسازند. آنها به ما می گویند و ما تصمیم می گیریم که آیا ایده ی آنها جذاب است یا خیر و سپس آنها را از دید تجاری و سوددهی بررسی می کنیم. در کل اوضاع اینطور نیست که بگوییم یک بازی مبارزه ای می خواهیم، برویم یکی بسازیم!
وی در ادامه گفت که با این حال ما استودیو هایی برای رقابت با عنوان های بزرگ هم ساخته ایم. برای مثال استودیو Turn 10 Studios که بازی Forza رقیبی سرسخت برای بازی Gran Turismo شد. اگر از دید تجاری به این مساله نگاه کنید می بینید که استودیو Turn 10 بازی ای را ساخت که باید ساخت که بسیار مورد پسند ما بود ولی از طرفی دیگر ما باید یک بازی ماشینی برای طرفداران این سبک بازی می ساختیم.
انتظار می رود که لیست بازی های اختصاصی مایکروسافت در E3 امسال بسیار بزرگتر شود. این قول از طرف مدیر ارشد پروژه ی Xbox، یعنی Phil Spencer داده شده است. بخش کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3، با نام Xbox: Game On و در تاریخ ۹ ژوئن خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عالی بود داش علی(البته از آخر بهترین بود). :rotfl: :rotfl:
دو تا سوال ازت داشتم.
۱-ساعت دو شب هم میای اخبار مهم رو مینویسی؟؟
۲-آیا بیکاری؟ :silly: :silly:
سلام.. نه بخدا از درس و زندگیه که مجبورم شب بیام اینجا…زندگی یه دانشجو ارشد بی پایان خدمت سخته دیگه 🙁 :ZZZ: :ZZZ: وگرنه کی بدش میاد بخوابه :yawn: :-)) اما خوب این کارو دوست دارم
من که کلا ایکس باکس وان رو دوس دارم ولی هیچی pc نمیشه :snicker:
این کی بود با این طرز حرف زدنش ته دل ادم رو خالی میکنه هرچی اسپنسر قشنگ حرف زد این گند زد به همه حرفای اسپنسر
من اصلا نقدتو نخوندم ..چون کلا از ماکروسافتو x-box این چرتو پرتا بدم مییاد ..تا pcیاps4/ps3 هستن عقل حکم میکنه که طرف این جعبه ی x و شرکت مره ادم ..والا 😐
فقط عنوانشو خوندم
بیا یه سبد کالا بهت میدم دیگه از این چیزا ننویس :smug: :smug: