سازنده ی بازی Titanfall: سود ده بودن بازی برای من مهم نیست
تهیه کننده ی بازی Titanfall در مصاحبه ای راجع به این بازی صحبت کرد. Drew McCoy در این مصاحبه می گوید از سود دهی این بازی خبری ندارد و برایش مهم نیست.
وی در ادامه به این مساله اشاره می کند که ساختن یک بازی موفق و قابل لذت بردن برایش کافی است و یک برد حساب می شود.
“من از سود ده بودن این بازی خبری ندارم و برایم سود ده بودن و میزان فروش اهمیتی ندارد. تنها چیزی که برای من مهم است این مساله است که می توانم بشینم و از این بازی لذت ببرم. این مساله که دیگران هم از این بازی لذت می برند راه را برای پشتیبانی ما از این بازی را هموار کرده است. این برای من یعنی موفقیت. ما بازی می سازیم چون عاشق بازی هستیم و می خواهیم که دیگران هم با ما بازی کنند.”
آمار بازار از فروش بسیار عالی بازی Titanfall خبر می دهد. با توجه به آمار فروش بسیار بالای این بازی، انتظار نسخه ی دوم این بازی را باید داشته باشیم.
از McCoy راجع به بازی و رقابت آن با بازی هایی مانند Call of Duty و Battlefield و به خطر انداختن بازار آنها سوال شد. وی در پاسخ به این سوال گفت: ” نمیدانم که توانسته ایم بازار آنها را به خطر بی اندازیم یا نه. خیلی ها بازی های تک نفره ی داستانی می سازند، خیلی ها بازی Multi Player و بعضی ها هم بازی های دو نفره. امیدوارم این مساله به طراحان در طراحی بازی های خلاقانه و امتحان چیز های تازه کمک کند. ما شاهد برخی شکست های بزرگ بوده ایم. بعضی ها به امید اینکه این مساله مردم را جذب خواهد کرد و پر فروش است بازی ساختند و در پایان بازی با انتظارت تفاوت چشمگیری داشت و شکست خوردند. امیدوارم Titanfall در این مساله موفق عمل کرده باشد. این حرف را به عنوان یک گیمر و کسی که دوست دارد دنیای بازی سازی پیشرفت کند می زنم. این بازی چیزی تازه است و سعی در کپی چیز موفق و تکراری نداشت.”
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
نظرات
بازیه توپیه. ولی حیف که واسه ps4 نمیاد
واقعا حرف های فوق العاده ای زده. وقتی بازی رو میسازن باید از دید یک گیمر بهش نگاه کنن نه از دید تجاری!
واقعا این بازی شاهکاره و بخش مولتی پلیرهارو یک قدم جلو برد و محبوب تر کرد
برای من مهمه
online :no:
آره جونه عمت :smug:
برایم سود ده بودن و میزان فروش اهمیتی ندارد.