دستگاههای مختلف در عرصه بازیهای رایانهای سرمایهگذاری کنند
تولیدکننده بازی رایانهای”تندیس مرگ” گفت: سرمایهگذاری هدفمند و آماده کردن بستر مناسب برای تولید تاثیر بسزایی درافزایش حجم و ارتقای کیفیت تولید گیم داخلی دارد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، “سام سیروس” با یادآوری اینکه بازی رایانه ای در کشور یک صنعت نو پا و نیاز به توجه جدی مسوولان و دستگاه های مختلف دارد، افزود: یکی از راه های ارتقا صنعت گیم، آموزش نیروهای متخصص در کشور است.
وی به برگزاری کلاس های آموزشی انستیتوملی بازی سازی و مرکز رشد بنیاد ملی بازی های رایانه ای اشاره کرد و توضیح داد: خوشبختانه آموزش نیروهای متخصص از سوی این بنیاد آغاز شده اما برای دستیابی به مطلوب و تحقق برنامه ها راه طولانی در پیش است .
تولید کننده بازی رایانه ای تندیس مرگ به ضرورت اجرای قانون کپی رایت در کشور اشاره کردو افزود:اجرای این قانون کپی نیاز مند صرف زمان و از بین بردن موانع است.
سیروس همچنین به وضعیت بازار گیم کشور اشاره کرد و گفت: یک بازی خارجی با قیمت ۵۰ دلار در دنیا و۳۰هزار ریال در ایران عرضه می شود و همچنین بازی ایرانی نیزبا قیمت ۵۰هزار ریال به بازار داخلی عرضه می شود این نابرابری در رقابت در بین محصولات داخلی و خارجی سبب ضعف در تولید می شود.
این تولید کننده بازی رایانه ای با بیان اینکه ارایه بازی های داخلی در بازار با کم لطفی توزیع کنندگان روبه رو است .در عین حال افزود: البته این خلا و نقصان بخشی است مربوط به تولید کنندگان می شود.
سیروس، توزیع مناسب گیم در بازار های داخلی و خارجی را در گرو شناخت بهتر سلیقه و علاقه مخاطب و همکاری رسانه ها بویژه صداوسیما و نهادهای شهری عنوان کرد و توضیح داد: سهم بیشتر بازار گیم داخلی باید برای بازی های تولید شده با فرهنگ ایرانی _اسلامی تعلق گیرد.تبلیغ گسترده، هدفمند در کنار عرضه مناسب و متناسب با نیاز بازار دستیابی به رونق را محقق می کند.
وی بر حضور بازی های رایانه ای ایرانی در مجامع و رویدادهای منطقه ای و بین المللی تاکید کردو گفت : شرکت در نمایشگاه های بین المللی سبب شناخت بازار خارجی و معرفی محصولات داخلی برای ایجاد فرصت می شود.
تولید کننده بازی رایانه ای تندیس مرگ با بیان اینکه تبلیغات در رونق بازار گیم موثر است، افزود: در هر صنعتی تبلیغات از هر نوع به صورت مستقیم یا غیر مستقیم سبب رشد و جذب مخاطب بیشتر می شود .
سیروس همچنین به ضرورت حمایت از حوزه بازی های رایانه ای و گسترش آن در سطح خارجی اشاره کرد و توضیح داد: با سرمایه گذاری ، آموزش ، شناخت بازار و بالابردن کیفیت تولید و با همکاری و تعامل با ناشران بین المللی می توان به این هدف دست یافت.
وی اختصاص بودجه و اعتبار مالی مناسب برای سرمایه گذاری به بنیاد ملی بازی های رایانه ای در زمینه توسعه و تولید گیم را ضروری خواند و گفت:سرمایه گذاری هدفمند و آماده کردن بستر مناسب تولید تاثیر بسزایی در افزایش حجم وارتقای کیفی تولیدات داخلی دارد.
مدیر پروژه بازی رایانه ای تندیس مرگ با یادآوری اینکه استاندارد سازی صنعت گیم می تواند در رشد و گسترش بازار گیم داخلی و خارجی مفید باشد،افزود: برای تولید یک بازی رایانه ای خارجی سرمایه گذاری فراوانی می شود و در مقابل تولیدکنندگان داخلی برای ساخت با مشکل سرمایه روبه رو هستند.
سیروس همچنین به مخاطب شناسی و ایده پردازی در تولیدات بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت:در هر صنعت و هر حرکت تولیدی نیاز مشتری و شناخت مخاطب سبب فروش و پیشرفت محصول می شود، ایده هایی که براساس فرهنگ کشور تولید می شود به طور یقین مخاطب بیشتری را جذب می کند.
تولیدکننده بازی رایانهای”تندیس مرگ” گفت: سرمایهگذاری هدفمند و آماده کردن بستر مناسب برای تولید تاثیر بسزایی درافزایش حجم و ارتقای کیفیت تولید گیم داخلی دارد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، “سام سیروس” با یادآوری اینکه بازی رایانه ای در کشور یک صنعت نو پا و نیاز به توجه جدی مسوولان و دستگاه های مختلف دارد، افزود: یکی از راه های ارتقا صنعت گیم، آموزش نیروهای متخصص در کشور است.
وی به برگزاری کلاس های آموزشی انستیتوملی بازی سازی و مرکز رشد بنیاد ملی بازی های رایانه ای اشاره کرد و توضیح داد: خوشبختانه آموزش نیروهای متخصص از سوی این بنیاد آغاز شده اما برای دستیابی به مطلوب و تحقق برنامه ها راه طولانی در پیش است .
تولید کننده بازی رایانه ای تندیس مرگ به ضرورت اجرای قانون کپی رایت در کشور اشاره کردو افزود:اجرای این قانون کپی نیاز مند صرف زمان و از بین بردن موانع است.
سیروس همچنین به وضعیت بازار گیم کشور اشاره کرد و گفت: یک بازی خارجی با قیمت ۵۰ دلار در دنیا و۳۰هزار ریال در ایران عرضه می شود و همچنین بازی ایرانی نیزبا قیمت ۵۰هزار ریال به بازار داخلی عرضه می شود این نابرابری در رقابت در بین محصولات داخلی و خارجی سبب ضعف در تولید می شود.
این تولید کننده بازی رایانه ای با بیان اینکه ارایه بازی های داخلی در بازار با کم لطفی توزیع کنندگان روبه رو است .در عین حال افزود: البته این خلا و نقصان بخشی است مربوط به تولید کنندگان می شود.
سیروس، توزیع مناسب گیم در بازار های داخلی و خارجی را در گرو شناخت بهتر سلیقه و علاقه مخاطب و همکاری رسانه ها بویژه صداوسیما و نهادهای شهری عنوان کرد و توضیح داد: سهم بیشتر بازار گیم داخلی باید برای بازی های تولید شده با فرهنگ ایرانی _اسلامی تعلق گیرد.تبلیغ گسترده، هدفمند در کنار عرضه مناسب و متناسب با نیاز بازار دستیابی به رونق را محقق می کند.
وی بر حضور بازی های رایانه ای ایرانی در مجامع و رویدادهای منطقه ای و بین المللی تاکید کردو گفت : شرکت در نمایشگاه های بین المللی سبب شناخت بازار خارجی و معرفی محصولات داخلی برای ایجاد فرصت می شود.
تولید کننده بازی رایانه ای تندیس مرگ با بیان اینکه تبلیغات در رونق بازار گیم موثر است، افزود: در هر صنعتی تبلیغات از هر نوع به صورت مستقیم یا غیر مستقیم سبب رشد و جذب مخاطب بیشتر می شود .
سیروس همچنین به ضرورت حمایت از حوزه بازی های رایانه ای و گسترش آن در سطح خارجی اشاره کرد و توضیح داد: با سرمایه گذاری ، آموزش ، شناخت بازار و بالابردن کیفیت تولید و با همکاری و تعامل با ناشران بین المللی می توان به این هدف دست یافت.
وی اختصاص بودجه و اعتبار مالی مناسب برای سرمایه گذاری به بنیاد ملی بازی های رایانه ای در زمینه توسعه و تولید گیم را ضروری خواند و گفت:سرمایه گذاری هدفمند و آماده کردن بستر مناسب تولید تاثیر بسزایی در افزایش حجم وارتقای کیفی تولیدات داخلی دارد.
مدیر پروژه بازی رایانه ای تندیس مرگ با یادآوری اینکه استاندارد سازی صنعت گیم می تواند در رشد و گسترش بازار گیم داخلی و خارجی مفید باشد،افزود: برای تولید یک بازی رایانه ای خارجی سرمایه گذاری فراوانی می شود و در مقابل تولیدکنندگان داخلی برای ساخت با مشکل سرمایه روبه رو هستند.
سیروس همچنین به مخاطب شناسی و ایده پردازی در تولیدات بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت:در هر صنعت و هر حرکت تولیدی نیاز مشتری و شناخت مخاطب سبب فروش و پیشرفت محصول می شود، ایده هایی که براساس فرهنگ کشور تولید می شود به طور یقین مخاطب بیشتری را جذب می کند.
پر بحثترینها
- برتری قاطع فروش PS5 Pro نسبت به دیگر کنسولها در آمازون
- نقد و بررسی بازی Silent Hill 2 Remake
- معرفی ۱۰۰ بازی جذاب ایرانی (قسمت سوم)؛ مروری بر صنعت بازی در ایران
- یک روز پس از عرضه Silent Hill 2 Remake طرفداران با ماد CJ از San Andreas را به بازی آوردند
- استیم: شما مالک بازی های خریداری شده نیستید
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 6 ممکن است در سال ۲۰۲۷ برای PC منتشر شود
- مدیرعامل Sweet Baby: منتقدان تنوع، برابری و شمول (DEI) ما را آزار میدهند
- شایعه: مایکروسافت فروش Xbox را در عربستان متوقف میکند [بهروزرسانی شد]
- منابع داخلی: مراسم جدیدی از سوی ایکس باکس برای هفته بعد برنامهریزی شده است
- گزارش: Concord به عنوان یک بازی رایگان باز میگردد
نظرات
به امید افزایش کیفیت بازی های داخلی :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ: :yawn: :yawn: :yawn:
امید وارم ایران پیشرفت کنه بازی انحصاری واس xbox و ps بزنه 😀 البته به pc بازا بر نخوره ها کلی گفتم :heh:
تشکر کسری عزیز:rose:
:pissedoff: :pissedoff:
برای چی بر بخوره؟؟؟ ها؟؟ :reallyangry: :reallyangry:
بنظرت الان من عصبیم؟؟!
:pill: داش بیا اینو بخور آروم شو :laugh: :laugh: 😐
مگه pc چشه که براش بازی نیاد?ها?