موضوع بخش مقالات و نقد بازی جشنواره بازیسازان مستقل مشخص شد
موضوع بخش مقالات و نقد بازی جشنواره بازیسازان مستقل مشخص شد و منتقدان محترم میتوانند در رابطه با هر سه بازی ذکر شده نقد خود را منتشر کنند و محدودیتی وجود ندارد.
بخش نقد بازی:
بازی گیلمو:
http://www.sogood.com/game/213/Gilmo_-_The_Inner_self.html
بازی فروت کرفت:
بازی سیاووش:
http://gameup.ir/checkout?pid=1679243039
نویسندگان محترم میتوانند در همه بخشها مقاله ارسال کنند و محدودیتی وجود ندارد.
بخش مقالات:
۱- بازیهای رایانه ای، فرهنگ و رسانه :
بازیهای رایانهای به عنوان ابزاری هنری-فنی به عنوان یک رسانهی نوین شناخته میشود. هرگاه به یاری زبان، مفاهیم فلسفی، منطق، و علم امکان انتقال رویداد یا تجربهای انسانی وجود نداشته باشد به هنر پناه میبریم. بازیرایانهای به عنوان یک ابزار هنری این قابلیت را دارد که بدون استفاده از زبانی خاص احساس را انتقال دهد و دلیل این امر شهود و مکاشفهای است که در آن نهفته است.
۲- بازیهای رایانه ای و سلامت :
در این بخش، ارتباط بازیهای رایانهای با موضوعاتی از قبیل پیشگیری و درمان اختلالات گفتاری، شنیداری و دیداری، فرآیند مدیریت درمان و خودمراقبتی، اختلالات و بیماریهای ذهنی،روانی و رفتاری، بیماریهای واگیر و غیر واگیر، اثرات متابولیسمی بازیهای رایانهای، معلولیت و ناتوانی حرکتی،بیماریهای ناشی از کار و سایر موضوعات مرتبط به بوته نقد و چالش گذاشته میشود.
۳- بازیهای رایانه ای و آموزش و یادگیری :
در این بخش به ارتباط بازیهای رایانهای با موضوعاتی از قبیلآموزش قوانین ومقررات، آموزش علوم و هنر، آموزش مقابله با حوادث و بلایا و موقعیتهای ناشناخته، آموزش مهارتهای زندگی، تسهیل و تسریع آموزش و یادگیری (آموزش مجازی و ابزارهای کمک درسی) و سایر مباحث مرتبط به فرآیند یادگیری-یاددهی پرداخته میشود.
۴- بازیهای رایانه ای و فناوریهای نوین :
در این بخش اساساً به موضوع تعامل انسان با رایانه(Human Computer Interaction) پرداخته میشود که شامل گسترهی وسیعی از موضوعات مرتبط با بازیهای رایانه ای است از قبیل: بهینهسازی الگوریتمها و کدهای موتورهای بازیسازی، مباحث بهینهسازی طراحی بازی، فناوریهای نوین مانندKinect ، کاربرد علوم شناختی در طراحی بازیهای رایانهای و غیره.
۵- موضوعات آزاد و مرتبط :
در این بخش هرگونه موضوعی که جزو چهار محور فوق نبوده است مورد بحث قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
مر۳۰ امید عزیز
ممنون امید جان :yes:
بازی رایانه ای یک ابزار هنری :yes: :yes: :yes:
یک ابزار ۳۰یا۳۰ :no: :no: :no: :no:
به امید پیشرف غیر قابل وصف
تشکر :yes: