توسعهدهندگان Yakuza، کنسول PS4 را با PS2 مقایسه کردند: غیرممکنها ممکن شدند!
امروز در ساختمان مرکزی Sony Computer Entertainment واقع در Ginza، توکیو، مراسمی برای معرفی عنوان انحصاری Playstation یعنی Yakuza Ishin برگزار شد و تهیه کننده ی این عنوان آقای Masayoshi Yokoyama و کارگردان آن آقای Hiroyuki Sakamoto با افتخار درباره ی خانه ی جدید بازیشان یعنی PS4 سخنرانی کرده و به سوالات حضار پاسخ دادند.
Yokoyama-san احساسش از اولین دیدار با PS4 را با احساسی که در هنگام رونمایی از PS2 داشت مقایسه نمود:
یک حس بسیار قوی، هنگامی که PS2 را برای اولین بار دید مرا در بر گرفت. PS4 به همان اندازه خونسرد و با وقار جلوه می کند. رونمایی از این کنسول من را به یاد احساسم در هنگام معرفی PS2 انداخت.
Sakamoto-san نیز اشاره کرد که در هنگامی که مشخص شد قرار است بر روی عنوانی برای PS4 کار کند، حس اضطراب و تشویش داشته است. به هر حال در طول توسعه و تولید عنوان Yakuza Ishin، کنسول نسل قبلی سونی PS3 بعد از یک نقطه ی خاص دیگر کشش نداشت، اما با استفاده از PS4 ادامه ی راه هموار تر شد. بنابراین تیم برای کار کردن بر روی کنسول جدید سونی مشتاق شد. اما از طرف دیگر اضطراب دست از سر تیم توسعه بر نمی داشته است.
وی همچنین اضافه کرد که مشخصات با تدبیر افزایش یافته اند، زمان های بارگذاری بسیار کمتر شده اند. “مظمئنا به خاطر سخت افزار بسیار خوب PS4 است!”
Yokoyama-san با اشاره به این موضوع بحث را ادامه داد که در نسل های قبلی توسعه دهندگان همواره برای اینکه تا حد ممکن تلاش نکرده اند سرزنش میشدند؛ چرا که برخی چیز ها “غیرممکن” بودند و “PS3 تا نقطه ای بیشتر نمی توانست پیشروی نماید”. اما حالا دیگر عذری از توسعه دهندگان قابل قبول نیست چرا که تولید چیزهای جالب توجه دیگر “ممکن” شده است. وی افزود مطمئنا روزی خواهد رسید که توسعه دهندگان می گویند ” Ps4 بیشتر از این نقطه کشش ندارد” ولی تا آن زمان، دست توسعه دهندگان برای ایجاد انقلاب هایی، کاملا باز است!
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تشکر پوریا جون امروز فقط خودت داری یک تنه خبر میدی چرا بقیه کوشن نیستن…………..مقایسه جالبی بود سخت افزار کنسول ps4 قدرت زیادی داره که باعث میشه سازندگان بازی های با کیفیت بسازن و راحت تر طراحی کنن چون مانند pc
قربونت داداش :yes: انجام وظیفست 😉
سپاس پوریا عزیز :yes: :yes:
جونم PS4 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
معلومه که باید با ps2 مقایسه کنن چون اصلا با xone قابل مقایسه نیست 😀
ببین این مملکت جای تو نیست فرار کن برو تا استعدادات پژمرده نشدن :-* :-X
برو با همون xbox که صدا تراکتور میداد یا ماده ازش می زد بیرون یا درست حسابی دیسک رو نمی خوند خوش باش :rotfl: :rotfl:
مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری Ps4 حتی از Xbox One هم بیشتر بوده باز این چی میگه 😐
بیشتر یا کمتر؟ عقلت نمیرسه منظورش چیز دیگه ایه؟
باز میخوای شروع کنی؟ حال نداریم داداش :yawn: :ZZZ:
تو فقط حال داری حرفا بیخود خودتو به کرسی بشونی
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
نیستی داش؟
منکه از Yakuza خوشم نیومد
مرسی بابت خبر :yes:
نصفه شبی اینجا چی کار می کنی؟ از همون اول که دیدمت فقط گفتی مرسی بابت خبر خو دادا چهار تا نظر بده دیگه 😉
آره البته تونسته تو جیبیتونو به اندازه ی ps2 پرکنه.پول پرستای لا م… :reallyangry: