Phil Spencer دربارهی آیندهی Black Tusk Studios میگوید
با اعلام اینکه فرنچایز محبوب Gears of War توسط Microsoft از Epic خریداری شده است، بسیاری از طرفداران نگران هستند که سران مایکروسافت تمرکزی بر روی IPهای جدید ندارند و فقط در پی احیای فرنچایزهای قدیمی و کمریسک میباشند. اما Phil Spencer، رئیس Microsoft Game Studios برای دفاع از این شایعات از تویتتر شخصی خویش استفاده کرده و سخنان جالبی را به میان آورده است. در ادامه همراه ما باشید.
همانطور که شما عنوان جدید Quantum Break را دیدید، جادوی Ipهای جدید با عناوینی که هنوز معرفی نکردهایم ادامه خواهد داشت.
سرمایهگذاری بر روی IPهای جدید بسیار حساس است. به هر حال با انتشار Xbox One، از سرمایهگذاری بر روی عناوین جدیدی مانند Ryse و Crimson Dragon همچنین MAx، Loco به همراه Quantum Break و Sunset Overdrive؛ بسیار راضی هستیم.
سپس وی اذعان داشت که بازیهای دیگری به بزرگی و قدرت فرنچایزهای Gears of War، Halo و Forza Motorsport در دست تولید میباشند:
همیشه آرزو دارم تک تک بازیهایی که منتشر می کنیم، به یک فرنچایز بزرگ بدل شوند. ما هم اکنون بازیهایی در دست ساخت داریم که از نظر قدرت و اندازه به بزرگی فرنچایز های نامبرده میباشند.
با انتشار این خبر که استودیو Black Tusk بر روی فرنچایز Gears Of War کار خواهد کرد، Spencer اطلاعات بیشتری در این رابطه و اتفاقاتی که قرار است برای این فرنچایز و سازندهی آن بیافتد، داد و دربارهی TechDemo به نمایش درامده در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 امسال ( که در پایان این متن میتوانید مشاهده و دانلود نمایید) نیز توضیحاتی منتشر ساخت.
تمام تمرکز تیم با سرمایه گذاری های انجام شده، هماکنون بر روی Gears of War میباشد.احتمال دارد در پایان راه ایدههای جدیدی نیز به ذهنشان خطور کند.
دموی نمایش داده شده در E3 به صورت عمدی قرار داده شده بود و تمام آن از درون بازی استخراج گشته بود. همانطور که گفته شد، قصدمان از نمایش آن معرفی Black Tusk بود و هیچ بازیای در آن دمو وجود نداشت.
منظور از استخراج از درون بازی، از درون موتور بازی بود و از CG استفاده نکرده بودیم.
در رابطه با همین موضوع باید اعلام کنم که دیروز قصد نداشتم تا به زحمات Black Tusk در e3 بی احترامی کنم، به نظرم آن فوق العاده بود!
طی اخبار منتشر شده شما می دانید که Rodd Fergusson، تهیه کندهی افسانهای فرنچایز Gears of War نیز به تیم ملحق شده است تا عنوان جدید هرچه بیشتر حال و هوای عناوین قبلی را داشته باشد، برای من این خبر قسمت بزرگی از معرفی دیروز بود.
من به Black Tusk اعتماد دارم و می دانم که آنها با یک عنوان عظیم در مقابل ما خواهند ایستاد. Gears of War ایدهی بکری بود.
سپس یکی از طرفداران پرسید: آیا درست است که مایکروسافت ۶ الی ۹ ماه گذشته را به بررسی ایدههای جدید گذرانده است؟ Spencer پاسخ داد:
این قضیه درست است، از زمانی که black Tusk تشکیل شد؛ ما در حال آزمایش ایدههای جدید بودیم تا عنوانی را معرفی کنیم.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیندهی Black Tusk چه خواهد بود و آیا مایکروسافت نقشهای برای تبدیل این استودیو به یک استودیو سازندهی چندین عنوان دارد یا خیر، گفت:
سوال خوبی بود. فکر می کنم در موقعیت هایی تمام استودیوها باید پیشرفت کنند و بزرگتر شوند. اما این پیشرفت و بزرگ شدن اگر سریع اتفاق بیافتد می تواند دلیل بر سقوط آن استودیو باشد. باید منتظر ماند و استعداد تیم تشکیلدهندهی این استودیو را دید.
من خوشحالم که از این موضوع خوشتان آمده است. Black Tusk بسیار پر استعداد است و من اطمینان دارم این استودیو، برترین استودیوی صنعت بازی های رایانهای خواهد شد!
در پایان Spencer در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر اینکه آیا black Tusk میتواند در آن واحد بر روی دو عنوان کار کند، اذعان داشت که ممکن است برای مدتی طولانی خبری از این IP جدید این استودیو نباشد:
می خواهم با شما رو راست باشم، استودیو در حال حاضر بر روی Gears of War متمرکز است. و نمی خواهیم ذهن آنها درگیر مسائل دیگری شود.
باید اشاره کنیم که، کارهای انجام گرفته قبل از مالکیت فرنچایز Gears of War، مکتوب نیستند، بنابراین ممکن است در آینده تغییر کنند:
ما فعالیتی برای مکتوب کردن کارهای Black Tusk قبل از به دست گرفتن Gears of War انجام نداده ایم.
و نهایتا وی خبر از عنوان Sunset Overdrive ساخته ی Insomniac Games میدهد و قول اخبار جدیدی مبنی بر عنوان Quantum Break در این پنجشنبه را می دهد:
دیروز گیمپلی از عنوان Sunset Overdrive دیدم که فوقالعاده بود. این بازی واقعا زیباست.
اخباری از Quantum Break روز پنجشنبه به دستم میرسد که اعلام خواهم کرد.
تنها کاری که هماکنون از دست ما بر میاید این است که کنار بایستیم و نظاره کنیم که مایکروسافت و Black Tusk چه کار با این فرنچایز خواهند کرد. اما یک چیز را به طور مطمئن می توان گفت این است که: این نسل پر از شگفتی خواهد بود!
در ادامه می توانید تیزر استودیو Black Tusk را که در E3 و در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت به نمایش درآمده بود مشاهده فرمایید:
[jwplayer mediaid=”127362″]
Black Tusk Studios – E3 2013 Microsoft Press Conference Teaser
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
دلم gears of war میخواد 😥 اونم رو pc 😀
“و من اطمینان دارم این استودیو، برترین استودیوی صنعت بازی های رایانهای خواهد شد!”
دوباره این مایکرو لاف زد 😐