Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا

Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود

محمد(ارشیا) جباری زادگان
۲۳:۵۶ ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا

Respawn Entertainment درحال حاضر، درحال کار برروی عنوان Titanfall یک بازی Multiplayer اول شخص برای Xbox 360 ،Xbox One و PC است که مورد انتظار ترین عنوان برای طرفدران Xbox و البته PC داران است. این بازی در مارس ۲۰۱۴ عرضه می‌شود.

در ابتدا قرار بود که بازی به عنوان یک عنوان لانچ برای کنسول Xbox One منتشر شود ولی کارها خوب پیش نرفت و Respawn Entertainment روز ۱۱ مارس را برای انتشار این بازی اعلام کرد. امروز برنامه نویس این شرکت یعنی Jon Shiring  توضیح می‌دهد که چرا این بازی در لیست عناوین لانچ Xbox One حضور نداشت.

این واقعا خیلی عالی است که آدم برروی یک عنوان لانچ کار کند، این کار چند سال از زندگی او را می گیرد. من قبلا این کار را با Call Of Duty 2 انجام داده بودم و در شرایط مشابهی قرار داشته ام چون قرار بوده است عنوان بزرگی بسازیم.

تمام کردن کار برای تیم سازنده و به خصوص تیم مهندسی یک چالش بزرگ بوده است، چون شما قصد دارید که تمامی کارهای طراحان و هنرمندان را در سیستمی جمع کنید که تا چندسال قبل حتی وجود نداشته است. پس ما درحالی بازی را می‌سازیم که درحال برقراری ارتباط با مایکروسافت هستیم و از آن ها اطلاعات را درباره‌ی کنسول دریافت می‌کنیم پس این واقع یک چالش سخت برای تیم مهندسی بوده تا این امر را ممکن بسازد.

همچنین John نظر خودش را درباره‌ی سیستم ابری مایکروسافت ارائه داد، ویژگی ای که بیشتر از هرچیزی درباره‌ی آن صحبت شده و مایکروسافت ادعا می‌کند به وسیله‌ی آن  میتواند بازی های بهتر و هوش مصنوعی آنلاین بهتری را ارائه دهد. او از این قابلیت تقدیر می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه این قابلیت می‎تواند اتصال برای همه را ممکن بسازد، چیزی که در جای دیگری امکان ندارد اتفاق بیافتد.

اگر شما تا بحال قصد بازی کردن آنلاین را داشته بودید حتما می‌دانستید که ارتباط برقرار کردن و Party با دیگران چقدر می‌تواند مشکل باشد مثلا شما قصد دارید یک Party درست کنید ولی همه نمی‌توانند به شم متصل شوند. پس به طریقی ارتباط میان بازیکن با بازیکن کمی سخت است. ولی اگر شما تمام این قابلیت ها را برروی سیستم ابری داشته باشید دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید چون تمامی بازیکنان می‌توانند به شما متصل شوند، درست مانند باز کردن یک صفحه‌ی وبسایت، لازم نیست که نگران باشید که صفحه چطوری باز می‎شود چون صفحه باز می‌شود!

TitanFall در تاریخ ۱۱ مارس برای PC، Xbox One و Xbox 360 منتشر می‌شود. آیا شما هم هیجان زده هستید؟ نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا
Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Respawn توضیح می‌دهد: چرا بازی جزو عناوین لانچ Xbox One نبود - گیمفا