استاد کوجیما، MGS V را برای هر کنترلر بهینه میکند
با توجه به این مسئله که MGS V برای پلتفرمهای مختلف در حال توسعه است، استاد کوجیما حال مجبور است تا بازی را برای هر کنترلر تنظیم و بهینه کند.
کلید Triger کنترلرهای One و PS4 و ۳۶۰ درست مانند ماشهی یک اسلحه عمل خواهند کرد. اما این کلید در PS3 به جهت دیگری انحنا دارد. نه تنها در هر کنترلر جای کلیدها با یکدیگر متفاوت است بلکه مکانیزم و فرم آنها نیز با یکدیگر فرق میکنند. حال باید بازی را برای هر کنترلر تنظیم و بهینه کنم!
منظور استاد از مکانیزمهای متفاوت، احتمالا قابلیتهای منحصر بفردی است که هر کنترلر دارا می باشد. درست مانند اسپیکرهای تعبیه شده در کنترلر DualShock 4 که چندی پیش اعلام شد که خریداران نسخهی PS4 صدای برخی شخصیتها از طریق آن خواهند شنید که به نوبهی خود حس واقعیتری به بازی میبخشد. وی با منتشر کردن این خبر عکس زیر را نیز به نمایش گداشت:
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
:yes: :yes: :yes:
از اون کینکت میه نتیجه گرفت از قابلیت های کینکت هم استفاده میکنه البته کینکت نسل هشتم 😀 :yes:
یا ابوالفضل…
چه شود بازیه استاد…
:inlove: :inlove: :yes: :yes:
یک دونه ای استاد :-*
ایول امروز همه خبرا دربازه متال گیر هست 😀 😀 😀
کی میلد حالا؟
واقعا این استودیو حرف نداره. برای راح-ت تجربه کردن این بازی چه کار شگرفی انجام دادند. 😯