با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا

با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر

امیر محمد جیریایی
۱۴:۴۰ ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا

تا کم تر از دو ماه دیگر یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری xbox one با نام Ryse Son of Rome عرضه می شود و به همین علت نیز در این روزها شاهد اطلاعات بیشتری از بازی هستیم. حال به تازگی استدیوی کرایتک اطلاعات بسیار جالبی را از گرافیک Ryse Son of Rome منتشر کرد که نشان می دهد که با یکی از برترین بازی های امسال در زمینه گرافیک روبرو خواهیم بود.

Cevat Yerli مدیر عامل کرایتک، توضیح داده است که چگونه آن ها با استفاده از Xbox One و هماهنگی موتور CryEngine، یک بازی خیره کننده را با Ryse Son of Rome نشان خواهند داد.

بر طبق اعلام Yerli، این بازی از یک سیستم روشنایی ریل تایم ( real time ) استفاده می کند و موتور CryEngine هم در بخش اجرای جلوه های ویژه، از همان شکل و فرمتی که در فیلم ها استفاده می شود پشتیبانی خواهد کرد. این بدان معنی است که تیم سازنده به راحتی می تواند دارایی هایی که دارند را به موتور بازی انتقال دهند. به علاوه در مدل های شخصیت Ryse Son of Rome از ۶۸ نقطعه انعطاف استفاده شد و از این بین، ۱۸۰ تای آن بر روی صورت به کار گرفته شده است. این بازی همچنین از یک سیستم روشنایی مبتنی بر جسم و سایه پشتیبانی خواهد کرد.

Ryse در حال حاضر جذاب و دیدنی به نظر می رسد و صحنه های سینمایی بازی نیز کاملا به صورت ریل تایم ساخته شده است و باعث شده که هیچ نیازی برای ضبط مدل های ویژه برای صحنه های سینمایی وجود نداشته باشد. این صحنه های سینمایی داخل بازی در یک استدیوی موشن کپچر به مدت ۴ هفته ظبط شده است.

Yerli همچنین فاش کرده است که Ryse به صورت کاملا ریل تایم، آن چیزی را نشان خواهد داد که سه سال پیش برای ساخت رندر تنها یک فریم فیلم CGI ، ساعت ها زمان صرف می شد.

آن ها همچنین مشغول کار بر روی سطح پیشرفته ای از تکنیک های جزئیات می باشند که جزییات را از شخصیت هایی که از دوربین دورتر می باشند حذف خواهد کرد و این باعث می شود که سطح جزییات بر روی هر شخصیت به صورت متفاوت و باتوجه به عملکرد دوربین کم یا زیاد باشد. Yerli همچنین با ستایش از قدرت Xbox One اعلام کرده است که قدرت این کنسول وقتی با CryEngine ترکیب می شود به آن ها این اجازه را می دهد که از شیوه ای نوین فیلم سازی به صورت ریل تایم در Ryse استفاده کنند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا
با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با اطلاعاتی جدید از گرافیک Ryse Son of Rome همراه باشید | نورپردازی ریل تایم، سطح پیشرفته ای از جزییات و بیشتر - گیمفا