پیشرفت های گرافیکی Ryse: Son of Rome را از نمایشگاه E3 تا به امروز ببینید
یکی از بازی های جذاب و انحصاری کنسول xbox one بدون شک Ryse: Son of Rome می باشد که با تعاریف بسیار زیادی که مایکروسافت هم از این بازی داشته، انتظارات بسیار بالایی هم از آن می رود. حال به تازگی تصویری از این بازی منتشر شده که نشان می دهد که Ryse: Son of Rome از اولین نمایش خود در E3 تا به امروز تا چه اندازه پیشرفت های گرافیکی داشته است.
یکی از بحث هایی که به تازگی در مورد این بازی ایجاد شده در مورد کم تر شدن چند ضلعی های هر شخصیت نسبت به قبل می باشد، به گونه ای از ۱۵۰ هزار چند ضلعی به ۸۵ هزار کاهش پیدا کرده است. اما باعث شده که سایه زنی ها بهتر شود. البته Cevat Yerli مدیر عامل کل شرکت کرایتک در توییتی اظهار داشته که این تغییرات به عمد بوده و با این که موارد زیادی برای مقایسه این تغییرات بازی وجود ندارد، ولی شما می توانید دو تصویر مشابه از Ryse: Son of Rome را که تصویر قدیمی با ۱۵۰ هزار چند ضلعی برای مدل هر شصیت و تصویر جدید که با ۸۵ هزار چند ضلعی ساخته شده در زیر مشاهده فرمایید و متوجه پیشرفت های گرافیکی بازی شوید.
تصویر جدید در واقع در سایت xbox هم موجود می باشد.
همان طور که در تصاویر می توان دید، کاهش چند ضلعی ها کاملا قابل مشاهده است، ولی به طور کلی در تصاویر جدید، با یک عنوان واقع گرایانه تر و با کیفیت بهتری از بافت ها، به خصوص در سطوح فلزی مواج هستیم که دیگر به ماند پلاستیک به نظر نمی رسند. بر روی پوست ها نیز جزییات بیشتری وجود دارد. ( که به عنوان مثال می توان به گردن شخصیت سمت راست اشاره کرد.) وضوح بالاتر نیز از دیگر یشرفت های گرافیکی بازی است.
Ryse: Son of Rome همزمان با عرضه xbox one خواهد آمد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
حرف نداره این بازی
عالیه.همین بازی شاید بتونه مایکروسافت حداقل تو پاییز پیروز کنه!
خیلی واضح و واقع گرایانه تر شده :sarcasm:
ولی خداییش اون برق ذره هام دوس داشتنی بود :heh:
ذره = زره
فکر میکنم تکسچر ها اول بهتر بوده ?:-) شایدم در اشتباهم
گرافیکش Smooth شده.
در کل بازی های بهتر از این از نظر گرافیک واسه نسل بعد زیاد هستن.
باید برای همون ۳۶۰ میدادن
چرا سامان؟
به دلایل زیادی 😀
1- از همون روز اول قرار بود برای ۳۶۰ بیاد و دل طرفدار هاشو خوش کرد که بالاخره یه عنوان هک اند اسلش شاید بدرد بخور داشته باشن
2- ۱۰۰ درصد به زور پورتش کردن برای نسل بعد و شاید بتوان از رزولوشن این عنوان خیلی نتیجه ها رو گرفت و همین که مایکرو خیلی داره روی این مانور میره که میدونم آخر سر میزاید زیر خودش
از بعضی جهات واقعا ضد حاله…از بعضی جهات واقعا بهتر شده.به هر حال یه چیزی مثه لبه ی تیغه
در کل خیلی دوس دارم این بازی هم بشه نماد ماکرو توی H & S
دوستان این تصاویری که میبینید سوتی کرایتک هستش که برداشتن عوض کردن تیترش رو
عکسایی که میبینید کیفیتش بالاست برا تریلرا هستش.بعد یه سری عکس تو سایت xbox گذاشتن که لو رفته گرافیکش به این بالایی نیست
یه کاربر متوجه این مسئله شده بعد اینا مسئله رو پیچوندن و این عکسارو منتشر کردن
جانم؟ 😐 نه والا؟ 😐 راست میگی دادا؟ 😐
زرششششششششک!
راستی سعید؟ 😐 میشه یکم واضح تر توضیح بدی..الان من گیج شدم 😐
عالی شده … واضح تر :-))
من احساس میکنم نورپردازیش رو بهتر کردن تا گرافیک
:yes: :yes: :yes: :yes:
از بازیش خوشم نمیاد.. ولی واقعا گرافیک عالیه.. کرایتک تو این زمینه همیشه عالی بوده.. باید دید با خوده بازی چه میکنه..
دوستان بر خلاف جوسازی فن دو آتیشه ی سونی که کلا حال میکنه خبر الکی بزنه این عکسا در جواب اون کاریریه که قصد جوسازی داشته و مایکرو و کرایتک به حرفاش واکنش نشون دادن و این خبر رو منتشر کردن و من در عجبم که چرا اون خبر قدیمیتر که این خبر در واکنش بهش منتشر شده، ت سایت گیمفا بعد این خبر اومده. ?:-)
عالیه!!!!!!!!!!!!!
دوستان برای x 360 هم میاد؟
:shutmouth:
همه چیز اونطوری ک هباید میشد شده مخصوصا نورپردازی و سایه ها که دقیقا بهش توجه زیادی شده… :yes: