طرفداران در مورد بازی رویایی خود برای فرام سافتور و میازاکی صحبت میکنند
فرام سافتور (FromSoftware) یکی از فعالترین استودیوهای بازیسازی در یک دهه اخیر بوده و آخرین بازی بزرگ آنها، Elden Ring، تحول بزرگی در جامعه طرفداران بازیهای نقش آفرینی و توقعات آنها برای آینده استودیو به وجود آورد.
پس از عرضه Elden Ring و بستهالحاقیاش، طرفداران کنجکاو بودند که هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) مشغول به توسعه چه بازیای است. از آن جایی که تایید شده میازاکی در پروژه Elden Ring Nightreign نقش بزرگی ندارد، طرفداران فرام سافتور و میازاکی در شبکههای اجتماعی درباره پروژههای رویاییشان برای آینده این استودیو و کارگردان و نویسنده خلاق، صحبت میکنند.
رویاپردازی درباره بازی بعدی میازاکی در سابردیت Elden Ring شروع شد. البته که طرفداران انتظار ندارند این ایدهها به واقعیت تبدیل شوند، اما بیان آنها ضرری ندارد. پیشنهادات کاربران بسیار مختلف بود، برخی از آیپیهای قدیمی بازی مانند Legend of Zelda و Castlevania گفتند، بعضی دیگر به آیپیهای محبوب در دیگر مدیومها مانند Lord of the Rings و Evangelion اشاره کردند.
یکی از محبوبترین گزینهها، Berserk بود. میازاکی در طی سالها علاقهاش به این مانگا را پنهان نکرده و تمام آثارش به نحوی به این آیپی ادای احترام کردهاند. مشکل این گزینه نیز همین است، اگر بازیای بر اساس Berserk ساخته شود، احتمالا با نتیجهای مشابه Elden Ring و سری سولز مواجه خواهیم شد.
همان طور که گفتیم، سری Castlevania نیز از پیشنهادهای پرتکرار بحث بود. یک کاربر همچنین خاطر نشان کرد که میازاکی با ساختن مکانهایی مانند Raya Lucaria, Volcano Manor و Shadow Keep، در انتقال حس و حالی مشابه عناوین Castlevania تجربه دارد.
ما پیشتر در قالب مقاله به ۷ ستینگ و محیط که FromSoftware میتواند برای بازیهای آینده خود انتخاب کند پرداخته بودیم. این مطلب را در این نشانی میتوانید مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
می دونید یه موضوعی هست که یه عده مطرح می کنن
و نظرات مختلفی هم راجبش هست .اونم اینکه :
بعضی ها معتقدن که یه بازی نباید بیش از اندازه سخت باشه ، نه که آسون باشه ها ، منظورشون اینه که نباید اونقدر سخت باشه که طرف مثلا چند ساعت سر یه باس گیر کنه. دلیلشون هم اینه که میگن وقت یه گیمر ارزشمنده و همچین بازی هایی وقت گیر هستن، مثلا یه نفر می تونه تو یه بازه زمانی چندتا بازی مختلف رو بازی کنه ، ولی اونطوری باید همون وقتو سر یه بازی صرف کنه
نظر شما چیه ؟ به نظرم نمیشه گفت که حرفشون غیر منطقیه ، ولی خب می خواستم نظر شما رو هم بدونم
نه فقط بازی های سولز لایکا
تو هر سبکی
مثلاً Cuphead
یه بازی که واقعاً سخته
به طوری که تو سبک خودش از سخت ترین بازی هاست
به خاطر همین وقتی مارک سرنی پلاتش کرده بود همه تعجب کرده بودن
چه بسا خیلی هاشونم بازی های خوش ساختی باشن
ولی بحث سختیشونه
که آیا واقعا افتخاره که یه گیمر کل وقتشو سر مثلا یه باس و یا …. صرف کنه ؟
نظر شما چیه ؟
این عقیده که “یه بازی نباید بیش از اندازه سخت باشه” به مانند این میمونه که یه شخص بگه بازیهای ترسناک، نباید ترسناک باشن چون من رو میترسونن xd. اگر نظر یه شخص اینه جوابش سادست، این سبک براش ساخته نشده. هیچ اثری چه در ویدیوگیم چه در سینما چه در ادبیات و… برای همه سلیقهها نیست. بحث وقت تلف شدن چون باسها رو تکرار میکنیم هم بهونست، پس بازیهای روگلایک/لایت هم تماما وقت تلف کردنن. هر چیزی که مطابق سلیقه یه فرد نباشه، براش وقت تلف کردنه، لزوما ایراد از محتوا نیست.