کارگردان Elden Ring Nightreign: این عنوان، تلاشی از فرامسافتور برای دنبال کردن ترندهای صنعت بازی نیست
جونیا ایشیزاکی، کارگردان عنوان در حال توسعه Elden Ring Nightreign، باور دارد که تیم آنها در FromSoftware علاقهای به دنبال کردن ترندهای روز صنعت با اضافه کردن المانهای روگ لایک ندارد، بلکه تمرکز روی تجربه همکاری (co-op)، به طور طبیعی ویژگیهای این سبک را به خود گرفت تا برخی از مشکلات طراحی را حل کند.
ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در مصاحبهای که اخیراً با وبسایت PC Gamer داشت، به تشریح اهداف Elden Ring Nightreign پرداخت:
هدف ما، متمرکز کردن تجربه بود، از المانهای RPG گرفته تا کاوش در محیط، ساخت کاراکتر و بالابردن سطوح آن. ما میخواستیم که این عنوان بهگونهای باشد که گویی همه چیز یکجا در دسترس بوده و درنهایت نیز به مبارزه با یک باس ختم شود. برای عملی کردن چنین چیزی که بسیار متفاوت از Elden Ring و عناوین قبلی بود، ما احساس کردیم که نیاز است عناصر و مکانیکهای جدیدی را اضافه کنیم.
او در ادامه توضیح میدهد:
ما هیچوقت با خود نگفتیم که «هی، بیایید هر کاری که دیگر کمپانیها انجام میدهند را انجام ندهیم و ترندی را دنبال نکنیم!»، اما همچنین به نظر ما، این [Elden Ring Nightreign] دنبال کردن ترندهای صنعت محسوب نمیشود، بلکه ما این عناصر را مانند یک افزونه جالب در نظر گرفتیم که میتواند به خوبی در عنوان مولتی پلیر ما جای بگیرد.
فاز بتای Elden Ring Nightreign از روز ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتای بسته که تنها برای کنسولها در دسترس خواهد بود، به بازیکنان اجازه میدهد بخش کوچکی از این عنوان را تجربه کنند. تا آن زمان، نمیتوان با اطمینان گفت که Elden Ring Nightreign، تا چه حد از عناوین دیگر در سبک روگ لایک، الهام گرفته است.
Elden Ring Nightreign در تاریخی اعلام نشده از سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
قیمت این بازی هم برای خودش سوالی هست ؛ اگه ۴۰ باشه به نظرم باز هم زیاده !
ولی اگه ۲۰ یا در بدترین حالت ۳۰ باشه معلومه که صرفا دنبال پول از راه ساختن بازیای ترند بازار نبودن
۲۰ یا ۳۰ دلار؟ مگه بازی ایندیه
در بهترین حالت ۴۰ دلاره و در معمولی ترین حالت ۵۰
اتفاقا اگه دنبال ترند های بازار باشن رایگان عرضه میکنن و شروع میکنن به فروختن اسکین و بتل پس
اسکین نیملس کینگ با طرح گادفری ۲۹.۹۹$
Directed by blizzard
پک ویژه شمشیر سطح لجندری ۹.۹۹$ (EA)
دسترسی به منطقه آپشنال با خریدن ورژن دلوکس (Ubisoft)