فروش بازی Silent Hill 2 Remake به ۲ میلیون نسخه رسید
طبق بیانیۀ رسمی شرکت Konami، بازی محبوب Silent Hill 2 Remake که تنها برای PC و PS5 در دسترس قرار دارد، ۳ ماه بعد از عرضه ۲ میلیون نسخه فروخته است.
کونامی در هفتۀ ابتدایی انتشار اعلام کرده بود که این عنوان تنها در سه روز، یک میلیون نسخه فروخته است. حالا میدانیم که بازی یک میلیون نسخه دیگر نیز به فروش رسانده. این آمار برای ریمیک یک بازی که بیش از دو دهه از عمرش میگذرد و در ژانر وحشت روانشناختی قرار دارد، بسیار چشمگیر است.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
تپهای که خاموش بود ولی ناگهان روشن شد 👏👏
خیلیی گیم خوش ساختی بود من که واقعا لذتش رو بردم ایشالله همه بتونن تجربه کنن این گیم بینظیر رو
چه اونایی که پلی استیشن دارن وحالا به خاطر مشکلات مالی نتونستن پلی بدن و چه اون عزیزانی که ایکس باکس دارن و منتظرن پورت شه 🙏
بهترین ریمیکی بود که بازی کردم 🔥🤌
به به عالییی
Remake 1 & 3 pls
ای کاش هر شرکتی تو هر زمینه ای که پیشرفت میکنه، پیشینه و گذشته خودش رو فراموش نکنه و دور نندازه.
سونیک حق گو 🗿🔥♥️
بنظرم ریمیک ها باید به سبک کپکام روند توسعه رو طی کنن، اینکه فقط بیای پوسته رو نسل نهمی کنی چندان ارزش خرید نداره، البته منظورم این گیم نیست. ریمیک باید یکسری تغییرات و پیشرفت تو گیم پلی ایجاد کنه، که تا حدودی حس یک عنوان جدید رو انتقال بده
همین چند روز پیش تمومش کردم و اثر خوبی بود.مبارکش باشه.
حقشه نوش جونش.اونوقت آلن ویک ۲ فقط روی اپیک گیمز داره زجه میزنه که پول ساختش دربیاد.
مطمئنم اگر الن ویک روی استیم هم بیاد یه فروش عجیب غریب رو توی مدت زمان کم تجربه میکنه
بازاریابی بد، نبود نسخه فیزیکی زمان عرضه، در دسترس نبودن روی استیم، همه تصمیمات اشتباهی بودن که به الن ویک ضربه زدن
🥰
با اینکه فروش واقعا خوبی داره ولی گیم های سبک ترسناک هیچوقت به اون فروشی که باید میرسیدن نرسیدن و نسبت به بقیه ژانر ها اگر بازی خوش ساخت تری هم داشته باشن بازم فروششون نسبت به ژانر های دیگه کمتره
چون هرکسی نمیتونه بازی کنه . خیلی از افراد دچار استرس زیاد میشن و نمیتونن بازی رو ادامه بدن
خیلی افراد ترس براشون سمه و نباید این عناوین رو تجربه کنن
عزیزانی که رو ps5 تجربه کردن از لحاظ بصری چطور بود؟!
بی نظیر هیچ ضعفی نداشت
بلوبر گل کاشت تو ساخت این نسخه
یعنی بازی وحشت روان شناختی سخت تر از سولز لایک های میازاکیه که بیش از ۲۰ میلیون فروش کرده ؟!
درسته که بازی سنگینیه اما فکر میکنم بعد از ۱۲ سال انتظار طرفداران و سرانجام عرضه با چنین کیفیت و وفاداری لایق فروش خیلی بالاتریه .
مشتی این فقط یه ریمیکه، انتظار داری درحد یه آیپی اورجینال فروش کنه؟ اونم چه ریمیکی فقط تغییر گرافیک به نسل ۹
اگه یه ریمیک درحد ریمیک های کپکام بود یه چیزی
دیگه قرار نشد غیر منطقی باشید این نسخه رکورد سریع ترین فروش رو برای این آیپی به ارمغان آورده ضمنا کلا آیپی سایلنت هیل به دلیل فضاسازی سنگین و چالش های سختی که داره کمتر خواهان داره و فروشش همیشه حول محور همین ارقام میچرخیده
در مورد تغییراتش هم اگر استودیو Bloober Team این کامنت شما رو میدید خستگی به تنش مینشست برام غیرقابل باوره که فکرمیکنید فقط تغییر گرافیکی داشته جالب اینجاس که اصلا لازم نیست بازی رو تجربه کنید هم تریلرهاش رو ببینید خودش گواهه گاهی وقتا حرفای عجیب غریبی میزنید بریم باهم تغییراتش ببینیم
۱- گرافیک و فیزیک محیط: با استفاده از موتور Unreal Engine 5 گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بیشتری به محیط اضافه شده محیط های بازی اکنون تخریب پذیر هستند به عنوان مثال، شیشه مغازه ها و ماشین ها قابل شکستن هستن و پارچه ها و پوستر ها با وزش باد به صورت واقع گرایانه حرکت می کنن
۲- زاویه دوربین و کنترلها: زاویه دوربین از حالت ثابت به نمای روی شانه (Over The Shoulder) تغییر کرده که تجربه بازی رو مدرن تر و کنترل شخصیت اصلی رو بهبود بخشیده این تغییر با حفظ حس ترس و تنش بازی همراه بوده
۳- مبارزات و دشمنان: سیستم مبارزات بازی به روز شده و جیمز حالا میتونه از حملات دشمنان جاخالی بده همچنین مکان قرارگیری دشمنان در محیط بازی تغییر کرده تا حتی برای گیمرای قدیمی آشنا با نسخه اصلی، تجربهای تازه فراهم بشه
۴- معماها: معماهای بازی دستخوش تغییراتی شده برخی از آن ها به روز شده و پازل های جدیدی اضافه شده است این تغییرات به گونهای طراحی شده که حتی گیمران قدیمی رو شگفت زده کنن و تجربه ای تازه ارائه دهند
۵- گسترش داستان و محیط: برخی مناطق بازی گسترش یافته و داستان بازی با افزودن محتواهای جدید تعمیق شده این تغییرات به منظور ارائه تجربه ای کامل تر و جذاب تر برای مخاطب صورت گرفته
درسته حرف من اشتباه بود، ممنون بابت توضیحی که دادی
راستش من کامنت یک شخصی رو خوندم و فکر کردم منظورش اینه که تغییرش فقط در بحث گرافیک بوده
یادم نمیاد ماله کدوم پست بود، خودم بازیو تجربه نکردم
این نشون میده که اگه بازیی با سبک مشابه فروشش کمه تقصیر مخاطب نیست جوری که فناش میگند نه نخاطب قدر نمیدونه صرفا تقصیر خودشه و سیاستهاش بازی خوب بسازید تبلیغات درست انجام بدید و رو پلتفرمای خوب منتشر کنید اگه لیاقت داشته باشه فروشم میکنه
سه روز یک میلیون سه ماه یک میلیون یعنی خوبه ولی باز جا داشت بیشتر بفروشه اگر سه روز اول ملاک قرار بدیم که خوب خیلی باید بیشتر میفروخت .یکم کونامی هم تو بحث بازاریابی مخصوصا بعد از جلب اعتماد به استودیو سازنده کم کاری کرد دستکم بالای ۳ میلیون نسخه باید میفروخت حق پدر ژانر وحشت نیست ؟
شاید نمایش های اولیه هم تاثیر منفی گذاشتن