Phantom Blade Zero در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد؛ بودجه نهایی ۵۵ میلیون دلار
اطلاعات جدیدی از Phantom Blade Zero که به تازگی ویدیویی رسمی از گیمپلی آن منتشر شده است، در جدیدترین مصاحبههای توسعه دهندگان آن به اشتراک گذاشته شد.
طبق مصاحبههایی که توسط Lunatic Ignus خلاصه شده است، Phantom Blade Zero دارای چهار سطح دشواری خواهد بود و برای اتمام داستان آن، حداقل به ۳۰ ساعت زمان نیاز است. این قابلیت در شخصی سازی سطوح دشواری، Phantom Blade Zero را از بازیهای سبک سولزلایک، متمایز میکند.
همچنین، در این عنوان، مکانیک «تکرار مبارزه با باسها» نیز وجود خواهد داشت که به شما اجازه میدهد با باسهای مورد علاقه خود دوباره مبارزه کنید، حتی اگر قبلاً آنها را شکست داده باشید.
به نظر میرسد که Phantom Blade Zero در اواخر سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد. این عنوان، توسط بیش از صد نفر از کارکنان استودیوی S-Game و با بودجه ۵۵ میلیون دلاری، در حال توسعه است.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
اون گرافیک واقعا با این بودجه در اومده؟
خیلی خوبه به امید موفقیت این استودیو مستقل، Phantom Blade Zero جزو بازی های مورد انتظارم هستش از همون تریلر رونماییش جذبش شدم فقط متاسفانه از اون دست بازی هایی هستش که شما علاوه بر خرید بازی یک پولی هم باید کنار بزارید تا بعد از تموم کردنش کنترلرهاتونم بدید یک تعمیر اساسی بکنند چون با توجه به تریلرهاش مشخصه که چیزی ازشون باقی نمیمونه D:
و یه پولی برای دکتر مغز اعصاب😂
دقیقا، شک نکن دوست عزیز اگه بلک میت ووکانگ رو نرفتی بخاطره سختیش اینو هم نخواهی رفت، چون من خودم با توجه به اینکه بلک میت رو چندین مرتبه تجربش کردم از تریلر های این کاملا فهمیدم که قراره سخت تر از اون باشه
نه من سر Black Myth: Wukong اذیت نشدم به اون صورت سخت نبود برام من تا حالا نشده بازی ای رو بخاطر سختیش بیخیال بشم از نظر من بازی ای که چالش نداشته باشه و ذهن رو درگیر نکنه بازی نیست حالا این چالش میتونه حل معما باشه، پیدا کردن راه باشه، مبارزه با دشمنان و باس فایت ها باشه و…
در مورد کامنتمم عذرخواهی میکنم چون باید واضح تر منظورمو بیان میکردم سختی این نوع بازی ها به کنار اون که کلا یک پروسه ای برای خودش که بیچاره میکنه بازیکن و کنترلر رو در واقع منظور من از اینکه گفتم با توجه به تریلرهاش باید یک پولی کنار بزارید بابت تعمیر کنترلر سیستم مبارزات بازی بود که سریع و نفس گیر طراحی شده مطمئنا دکمه سالمی نمیمونه سر این بازی، ریتم گیم پلی و مبارزات بازی انقدر سریع طراحی شده که من گاهی وقتا دشمنان و باس فایت ها رو با قهرمان بازی اشتباه میگرفتم، یاد سکانس طنز فیلم Little Big Soldier افتادم که جکی چان حین مبارزه از ترس ادا در میاورد و رو هوا سلاحشو تکون میداد انگار که مثلا دشمن رو گم میکرد D:
https://uploadkon.ir/uploads/fe8227_25My-Video.mp4
خواهش میکنم رفیق، آره میدونم واقعا به دسته فشار میاد البته خوده من دیگه عادت کردم به گیم پلی سخت، مثلاً تو بازی Sekiro خیلی مهارت پیدا کردم و همین باعث شد که تو black myth wukong هم مهارت پیدا کنم و وقتی که تو اینجور بازیها مهارت پیدا کنی دیگه لازم نیست به دسته فشار بیاد چون تو به موقع parry میکنی و ضربه میزنی، میدونی همین موضوع باعث میشه هیچوقت آسیبی به دسته نرسه
اما یه چیزی تو این بازیها باعث میشه که تو مدام به تجربه ی دوبارشون روی بیاری و این همون کسب مهارت هست
هیچوقت فکرشو نمیکردم یه بازی با متای ۸۱ منو مجاب به بارها تجربه بکنه
این حالت درجه سختی داره خیلی بده و یعنی سولز لایک نمیتونه باشه حتی ب درصد
چون هرکار هم کنن بالانس درنمیاد
مثلا رو درجه سخت بری خیلی سخت میشه و رو درجه آسان خیلی آسان
برای سولز باز ها منظورمه
البته خداکنه راهی پیدا کنن
این بازی هک ان اسلشه سولز نیست و فکر نمیکنم مشکلی توی بالانس کردن درجه سختی باشه
مشتی گیمفا استیکر اضافه کرده دیگه چرا D: میزاری؟خخخ.البته خودم هم هنوز عادت نکردم 😂
عزیزدل مگه نشنیدید که میگن ترک عادت موجب مرض است حالا حکایت ماست 😉
فقط ۵۵ میلیون عجیبه کاش استودیو های غربی هم یاد بگیرن بجای اینکه الکی بیان ۲۰۰ میلیون بودجه روی بازی بزارن بعد بیان اشغال تحویل بدن بیان مثل اینا ۳ الی ۴ تا بازی با این بودجه بسازن و مثل اینا شاهکار تحویل بدن حیفه پولی که دست بعضی از این استودیو های غربی هستش
اواخر ۲۰۲۶؟!! بودجه هم ۵۵ میلیون دلار؟
یجوری گفتن بودجه افزایش پیدا کرد با خودم گفتم حتما از black myth wukong هم بیشتره بودجش
در هر صورت مطمئنم این بازی از نظره باس فایت حرف زیادی برا گفتن نداره و حتی نزدیک نمیشه به اثاره سولز، باس فایت هاش بیشتر جنگجوهای نینجایی هستن تا موجودات خدا گونه و..
بهترین ویژگی بازی چابکی و سریع بودن کاراکتر اصلیه.کار سازنده ها واقعا سخت بوده برای طراحی گیم پلی چالش برانگیز وباس فایت ها باید الگوی حملات پیچیده و غیر قابل پیشبینی تری داشته باشن. یه باس توی تریلر معرفی بود که ماسک هاش رو عوض میکرد و میگفت?How many faces we have
احتمالا فاز مبارزش هربار تغییر کنه
درکل امیدوارم بازی موفقی ظاهر بشه از همه نظر
✅۳۰ ساعت مراحل اصلی
30-۳۵ساعت مراحل فرعی
در کل برای ۱۰۰درصد کردن حدود ۶۰-۶۵ساعت
✅۴درجه سختی متفاوت ب احتمال زیاد:آسان، متوسط،سخت،فوق سخت
✅اگر هم در فاز دوم باس فایت کشته بشید میتونید دوباره از شروع فاز دوم ادامه بدین
اخر ۲۰۲۶؟ رفت دو سال دیگه که
امیدوارم که بازی خوبی از اب دربیاد و بترکونه
چین بنواز
این عالیه پس همه میتونن لذت ببرن ،در مورد بودجه هم باید گفت پس میشه با زیر شصت میلیون دلار هم بازی بزرگ جذاب با کیفیت و در کنارش با کات سین های سینمایی داستانی خفن ساخت نه دوستان AAAساز بهانه گیر و حریص؟
چین ساخته
کل دنیا محصولاتشون میدن چین میزنه
نیرو هاشون ارزونه اونجا
زیاد معیار خوبی نیست
نه عزیز من اینا بهانه هست مگه فقط هزینه کارمندان استودیو هست درسته تو چهار سال رقمی میشه ولی نه دیگه اونقدر که توجیحی باشه وسه هزینه های بالای صد میلیون دلار و تفکیک بازار شرق و غرب از نظر هزینه نیرو (منظور تفکیک کلی بخاطر این موضوع هست)و بعدشم گیمر بازی با کیفیت میخواد فرقی نداره اگه این کیفیت رو بازار شرق بده یا غرب منظور من اینه نهایت دیگه زیر ۱۰۰ میلیون دلار با هزینه مارکتینگ یا همون بازاریابی طی یک سال قبل از عرضه به صورت مستمر بخدا خیلی از این تعدیل نیرو ها و گرون کردن قیمت بازیها به دلیل بالا رفتن هزینه ساخت این قسم بازیها بهانه ای بیش نیست به جرات ۸۰ درصدش بهانه هست برای سود بیشتر ناشر و سهام دارها پول خوب بهشون ساخته و حریص ترشون کرده و دیگه اون مبلغ فعلی هم راضیشون نمیکنه یخورده کمتر هم که فاجعه هست براشون والا با مدیریت درست و کمی گذشت سهام دارها و مدیران ارشد و نهایت کم کردن حقوق کارمندان به صورت عادلانه میشه از اخراج وسیع و نون بری کلی کارمند جلوگیری کرد سود سرشار خیلی از بازیها بزرگ و پرداختهای درون برنامه ای چنان حرصی برای اینا آورده که کورشون کرده و فقط رشد بدون منطق گنج قارون از هر بازی ملاکشون هست .خود کارگردان بالدورز گیت پارسال علنا گفت تنها مشکل طمع و حرص ناشرها بزرگ هست نکه هزینه ها بالا نرفته باشه ولی این حجم اخراج ها رو توجیح نمیکنه اینا خودشون دارن از نزدیک میبینن که میگن یه نگاه کوچیک به تارگت بستن این ناشرها به بازیها مختلف همه چی رو ثابت میکنه که چه هدف فروش غیر منطقی از یه سری بازیها دارن و وقتی اونجوری نمیشه میگن وای شکست خورده هزینه ها ده برابر شده دیگه هفتاد دلار پول بازی جواب نمیده باید ۱۰۰ دلار بشه تا شاید جواب بده اونم شاید یه جوری با کلک میبندن که واسه چند سال خوب تامین بشن خودشونم در کنارش به موش مردگی بزنن بهانه اخراج داشته باشن هر وقت میخان
از اینکه سمت کژوال تر کردن بازی رفتن حس خوبی ندارم، البته امیدوارم تو درجه های سختی بالا یچیزی شبیه سولز لایک ارائه بده که بعید میدونم موفق بشه با اینحال تا الان جذب تریلراش شدم
به عنوان اولین بازی باید بتونن مخاطب زیادی جمع کنن
که حدس من اینه این تصمیم هم بعد دیدن انتقادهای وارد شده به سختی زیاد ووکانگ بود که میخواستن اینطوری بازیو برای افراد بیشتری قابل بازی کنن
ووکانگ اصلا دشواری خاصی نداشت شاید برای کسایی که سولز نزده بودن فقط سخت بوده باشه