شخصیت Slayer در DOOM: The Dark Ages از بتمن فرانک میلر الهام گرفته است
پس از نمایش گیمپلی DOOM: The Dark Ages در رویداد Xbox Developer_Direct، این عنوان به یکی از بازیهای مورد انتظار سال جاری مبدل شده است. از اولین تغییرات نشان داده شده در این پیشنمایش، میتوان به تغییر سبک گیمپلی بازی Doom با برداشتن تمرکز از روی سرعت و تبدیل شدن به نیرویی قدرتمند و غیر قابل توقف در کشتار شیاطین، اشاره کرد.
حال ممکن است از خود بپرسید، چه چیزی الهام بخش استودیوی id Software برای خلق نسخهای سنگینتر از Slayer برای این عنوان بود؟ این سؤال، در یکی از جلسات پرسش و پاسخ به میزبانی True Achievements، توسط کارگردان خلاق DOOM: The Dark Ages، هوگو مارتین (Hugo Martin) پاسخ داده شد. به گفته وی، کمیکهای بتمن نقش بزرگی در این تصمیم داشتهاند. او همچنین فاش کرد که نام رمز این عنوان، یعنی DOOM Year Zero، ادای احترامی به کمیک Batman: Year One بود.
در ادامه، هوگو مارتین این تصمیم خود در الهامگیری از بتمن را بیشتر توضیح داد:
کمیک موردعلاقه من که فکر میکنم افراد زیادی نیز با من در این مورد هم نظر باشند، کمیک The Dark Knight از فرانک میلر (Frank Miller) است. او نسخهای از بتمن را به نمایش گذاشت که بزرگ، خارقالعاده و قوی بود. او همانند یک تانک بود و سلاحها و تجهیزات قدرتمندی را نیز در اختیار خود داشت. من هم با خود گفتم «دلم میخواهد یک Slayer شبیه این بتمن بسازم؛ یک Slayer سنگین و قدرتمند».
او در ادامه، به محدودیت در سریعتر کردن گیمپلی پس از Doom Eternal و تاثیر آن در تصمیمگیری برای Dark Ages پرداخت:
حقیقتاً، دیگر جایی برای اضافه کردن سرعت و حرکات نمایشی بیشتر به Doom Eternal باقی نمانده بود. البته، ما بسیار به Doom Eternal و بستههای الحاقیاش افتخار میکنیم، این بازی به خودی خود برجسته است، همانطور که Doom (2016) هم همینگونه است، اما [Doom: The Dark Ages] جنبهای متفاوت از فانتزی قدرت Doom Slayer است که ارزش کاوش کردن را داشت و برای بازیکنان نیز حس خوبی به ارمغان خواهد آورد. ما به طور مداوم، در حال بهبود حس سنگینی و ابهت او هستیم. او بزرگ، سرسخت و قدرتمند است و شما این را در قدمهایی که او بر میدارد، میتوانید حس کنید.
بازی DOOM: The Dark Ages در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۵ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر شود. این اثر در روز عرضه روی گیم پس کنسول و رایانههای شخصی در دسترس خواهد بود. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در رایانههای شخصی را در این نشانی میتوانید مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
البته فرانک میلر چند تا بتمن شاهکار و چند تا بتمن اشغال خلق کرد
خدا کنه از ال استارش الهام نگیرن💀
پ.ن : چند وقت پیش سر یه کلاس مجازی تو شاد بودم و دیدم انیمیشنای دارک نایت ریترنو تو تبلیغ بخش انیمیشنش زده برای ۷ سال به بالا💀
چه هایپی ایجاد کرده بنظر میاد از لحاظ تجاری این نسخه رکورد شکنی کنه
کمیکش رو متاسفانه نتونستم بخونم ولی انیمیشنش شاهکار بود. به همراه under the red hood بهترین انیمیشن سینمایی دی سی بود. ایشالا اید سافتوار هم با دووم قراره وترکونه.
فرانک میلر بهترین نویسنده کمیک معاصر
چقدر جالب
برادر فن بتمن هم هست انگار یه تیر و دو نشون قراره بزنم 🫡
That’s why he is the GOAT because he knows Batman is a GOAT too 🗿