سیستم مورد نیاز Clair Obscur: Expedition 33 مشخص شد
Clair Obscur: Expedition 33 اولین دست پخت استودیو Sandfall Interactive، سرانجام تاریخ عرضه خود را دریافت کرد.
Clair Obscur: Expedition 33 با نمایش فوقالعاده خود در رویداد Xbox Developer Direct، یک بار دیگر مخاطبان را تحت تأثیر قرار داد. توسعهدهندگان از طریق صفحه Steam بازی جزئیات حداقل سیسم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی را به اشتراک گذاشتند. در نگاه اول، متوجه میشویم که این بازی چقدر بهینه و خوش ساخت است.
ظاهرا برای اجرای این بازی نیازی به SSD ندارید، اما برای خروجی بهتر باید به سراغ Windows 11 بروید. Clair Obscur: Expedition 33 در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) برای کنسولهای نسل نهمی و PC منتشر خواهد شد. این بازی از طریق سرویس Game Pass هم در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
- ترامپ دستور داد بخش DEI تمام آژانسهای دولتی آمریکا تا فردا تعطیل شود
نظرات
خب خداروشکر سیستم موردنیازش فضایی نیست
بد نیست
اولین بازیشونه
امیدوارم موفق باشه و واسه پروژه بعدی یه بازی بزرگتر بسازن
یه زمانی بود GT 730 داشتیم و همه خفنا gtx 970 , gtx 750 داشتن، ۱۰۷۰ , ۱۰۸۰ اینا هم آرزو بودن، چند مدتی اومدیم جلوتر یه ۱۶۵۰ گرفتیم، کیفشو میبردیم، همه ۲۰۷۰ , ۲۰۸۰ داشتن دوباره جلوتر تونستیم یه ۳۰۶۰ بگیریم، دنیا زیر پامون بود تا اینکه سری ۴۰ و ۵۰ یهو اومدن و دیگه آرزو شدن واسمون،ps5 رو که فروختیم، فکر کنم با این وضعیت گرافیک و گیما همون ۳۰۶۰ رو هم باید یواش یواش اوراق کنیم.
برای کسایی که مبارزات نوبتی رو دوست دارن خیلی خوبه ولی واقعا نمیدونم برعکس بازی هایی که مبارزات نوبتی دارن و آزادی عمل پلیر نداره برعکس داستانهای خیلی جذاب دارن مثلا پرسونا یا این نسخه یاکوزا دراگون خود این بازی واقعا ایکاش این بازی ها که داستانهای جذاب دارن رو سبک مبارزاتشون نوبتی نبود .همین بالدورز گیت ۳ بازی با اون عظمت وهزاران پایان مختلف و داستان عظیم باز مبارزات نوبتی داره به صورت کلی میگم البته کاری به نوآوری که در همون مبارزات نوبتی به وجود آورد ندارم اون قطعا جای خوب ولی واقعا مبارزات نوبتی که مهارتت رو در لحظه نمی تونی نشون بدی و مثل بازیهای رومیزی باید منتظر حرکت حریف باشی و بعد تو خیلی نمیشه مهارتت رو نشون بدی در لحظه و آزادانه مخفی کاری دیفلکت جاخالی دادن بسته به نوع گیم پلی و داستان و محیط بازی حالا ،درسته نیاز به استراتژی داره و مهارتت رو جور دیگه نشون میدی ولی اکثرا گیمرها این بازیها رو فقط بخاطر داستانش بازی میکنن نه مبارزات نوبتی که واقعا عذاب این سبک بازیها بخاطر این موضوع
خب من برعکس شما خیلی ناراحتم که فاینال فانتزی دیگه نوبتی نیست.
مبارزات نوبتی عشق خالصن
دارکست دانجن بازی کردی؟
سلام.
نه
سلام
مبارزاتش نوبتیه ی تحقیق کن اگر خوشت اومد حتما برو سراغش
روی سیستم ضعیف هم خیلی راحت ران میشه
فقط سختیش خیلی زیاده
😐😐😐😐
من تریلوژی سولز و بلادبورن رو به راحتی پلات کردم. کلی چلنج ران توی دارک سولز یک رفتم. از رانِ بدون لولآپ (هیچ لول آپی نداشتم و فقط اسلحهام رو آپگرید کردم) بگیر تا رانی که توش نمردم بدون اینکه در طول بازی حتی یکبار از استوس فلاسک استفاده کنم. یکی از رانهام Caestus only بود که از اول تا آخرش از Caestus استفاده کردم و حتی یه ثانیه هم آرمور نپوشیدم. یه بار به سرم زد که دیواینیتی رو پلات کنم. حتی نزدیک پلات کردنش هم نتونستم برسم. یکی از تروفیهاش رو فقط چهار دهم درصد از بازیکنا تونسته بودن اچیو کنن. دقیقا برعکس اون تصوری که یه سریا مثه شما دارن، بازیای نوبتی خیلی بیشتر به مهارت نیاز داره و اتفاقا آزادیهای عمل بازیکن تو نحوهی مبارزات خیلی بیشتره.