مدیر Moon Studios: سری Banjo-Kazooie توانایی رقابت با عناوین سهبعدی Mario را دارد
توماس مالر (Thomas Mahler)، مدیرعامل Moon Studios، معتقد است که یک نسخه جدید از سری Banjo-Kazooie، اگر توسط توسعهدهندهای مناسب ساخته شود میتواند با بازیهای سهبعدی Mario رقابت کند.
مالر در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق، توضیح داد که تلاشهایش برای متقاعد کردن مدیران مایکروسافت جهت تبدیل آیپی Ori به یک نماد برای ایکس باکس موفق نبود. او همچنین اشاره کرد که علاقهای به صرف ۱۰ سال دیگر از عمرش برای ساخت یک بازی نمادین در همکاری با شرکت بزرگی مانند Disney ندارد، زیرا به نظر او این کار از لحاظ مالی برای استودیو منطقی نخواهد بود.
به گفته مدیرعامل Moon Studios، سری Ori میتوانست در طول زمان تکامل یابد و در نهایت به یک بازی سهبعدی تبدیل شود، اگر مایکروسافت از این آیپی و پروژههای آیندهاش بطور کامل حمایت میکرد. مالر بیان کرد که ایکس باکس در حال حاضر در کاتالوگ انحصاری خود هیچ عنوان خانوادگی باکیفیتی ندارد. او امیدوار بود که مایکروسافت این قابلیت را در Ori ببیند، اما در نهایت دریافت که تمرکز این برند اساساً روی سریهای Halo ،Gears و Forza است و به دیگر عناوین توجه زیادی نمیشود.
مالر همچنین به آیپی Banjo-Kazooie اشاره کرد و گفت که مایکروسافت این سری را کنار گذاشته. او معتقد است که یک توسعهدهنده واقعاً بااستعداد میتواند عنوان جدیدی از این سری بسازد که بتواند با بازیهای سهبعدی Mario رقابت کند و احتمالاً فروش مشابهی داشته باشد. او اشاره کرد که سری Ori نسخههای بیشتری از بازیهای اخیر Donkey Kong Country فروخته است، با وجود اینکه Donkey Kong از قدرت بازاریابی نینتندو بهره میبرد. مالر باور دارد که اگر Moon Studios ساخت Banjo را برعهده بگیرد، میتواند این فرنچایز را احیا کند. او با گذراندن بیش از یک دهه در طراحی بازیهای پلتفرمر، معتقد است که ثابت کرده در این زمینه مهارت دارد.
در حال حاضر Moon Studios مشغول توسعه بازی No Rest for the Wicked است، اما مالر میگوید که تیم آنها میتواند یک بازی Banjo-Kazooie بسازد که بتواند در کنار بازیهایی مانند Mario Odyssey قرار گیرد. البته او اعتراف کرد که این بازی در ابتدا نمیتواند فروش مشابهی داشته باشد و احتمالاً چند سال طول خواهد کشید تا به سطح رقابتی مناسب با نینتندو برسد.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
خب این خوب میشه اگه یه همچین بازیی احیا بشه و برگرده پیش باقی پلتفرمر ها
اما اینکه چقدر قراره موفق باشه و بتونه اصلا درحد ماریو ظاهر بشه ، به زمان زیادی نیاز داره
مایکروسافت توان رقابت در سبک پلتفرمر رو با سونی و نینتندو نداشته و نداره حتی با وجود خرید چند آیپی پلتفرمر مثل کراش اسپایرو(اینا مال ناتی داگ و اینسامنیاک بودن) یا حتی بانجو و سایکونات
و همشونم به فراموشی سپرده و ساختشون رو کنسل کرد
حتی سایکوناتز هم نتیجه زحمات دابل فاین و بودجه مردم بود و هیچگونه اعتباری از این بازی به مایکروسافت تعلق نمیگیره
جالبه تو این مقاله در مورد اوری ۱۰ بار نوشته شما یبار هم بهش اشاره نکردی و باید بدونی یکی از بهترین بازی های پلتفرمر تاریخ ویدئو گیم هست کلی جایزه برده و فروش بسیار بالایی هم داشته
نه دیگه ، بازی موفق که آیپی مایکروسافته؟ اصلا چنین چیزی وجود نداره چرا باید ازش اسم برد🤓
چرا وجود نداره هنوز بهترین گرافیک تو این سبک رو داره چیزی نیست که قدیمی شده باشه آی پی هم مال مایکروسافته شاید هم در حال ساخت باشه البته بعید میدونم استودیویی بتونه به خوبی موون استودیو ای آی پی رو جلو ببره. ولی بازی هست که همین الان داره فروش میره و دوسال پیش این مجموعه فروش ۱۰ میلیون نسخه رو رد کرد با وجود گیمپس و فکر میکنم تو سبک خودش از نظر مجموع بازیکنان رکورد دار هست. شما انگار هیچی از این مجموعه نمیدونین
ببخشید من منظورم رو بد رسوندم ، من صرفا خواستم دیدگاه فرزام و امثالش رو شرح بدم
وگرنه درحال حاضر خودم دارم نسخه اول این بازیو تجربه میکنم و واقعا زیباست.
کنایه جملت خدایی مشخص نبود😁. 🙏
مگه سونی توانایی رقابت با نینتندو رو داشت؟ رفت و گشت و گشت تا متخصصش رو پیدا کرد که نینتندو رو به چالش بکشه
مایکروسافت هم اگه بخواد میتونه چنین کاری بکنه و از مون استودیو یا دابل فاین کمک بگیره
و البته یه نکته دیگه ،
فقط مایکروسافته که آیپی هاشو به فراموشی میسپره؟ شرکت های دیگه مثل راکستار ، سگا ، کپکام و حتی خود سونی اینکارو نمیکنن؟
همون زمان هم که زیر نظر نینتندو تولید میشد، سایه ای از ماریو هم نبود. چه برسه به الان که برادران استامپر هم دیگه تو Rare نیستن.
خودش هم که گفته : “سری Ori میتوانست در طول زمان تکامل یابد و در نهایت به یک بازی سهبعدی تبدیل شود، اگر مایکروسافت از این آیپی و پروژههای آیندهاش بطور کامل حمایت میکرد”
ایکس باکس در حال حاضر کراش اسپایرو سایکوناتس و یانجو کازویی رو داره و میتونه قدرت نمایی کنه ( ولی نمیکنه )
بده دابل فاین یا تویز فور باب بسازه چه شود. rare در حال حاضر ساختارش عوض شده و بعد از موفقیت sea of thieves دیگه فکر نکنم برگرده به ساختنه پلتفرمرهای کوچیک. ولی تویز و دابل فاین عالی اند، اصلا دابل فاین داره چیکار میکنه الان؟ فکر کنم ۴ سالی میشه توو سکوت اند. آخرین بازیشون سایکوناتس دو بشدت عالی و لذت بخش بود.
سایبر پانک هم همینطور بود گفته میشد با سری جی تی ای توانایی رقابت داره ولی هیچ نتونست حتی یه بازیه افتضاحم شد
نه سبک بازیشون یکیه نه اندازه شرکت و منابعش اما شاهکار میسازه. اگه بیخیال نسل پیش شده بود و بازی رو بهینه میساخت برای کنسول های نسل نه الان متای بازیش بالای ۹۰ بود. بازیش همین الان شاهکاره و فروش فوق العاده ای داره تو سبک خودشون فعلا بیرقیبن.هیچوقت هم نگفتن با راکستار وارد رقابت میشن. هر بازی که جهانباز باشه و ماشین توش باشه که سبکش با gta یکی نیست