به لطف موفقیت Black Myth: Wukong، بازی Phantom Blade Zero بودجه قابل توجهای دریافت کرد
طی سال گذشته، Black Myth: Wukong به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و در ماه اول بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخت. همچنین تنها چند روز پس از عرضه، روی پلتفرم استیم بیش از ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار بازیکن همزمان داشت. به گفته دانیل کاملیو سرمایهگذاران چینی پس از موفقیت این بازی، سرمایهگذاری زیادی روی Phantom Blade Zero کردهاند و توسعهدهنده آن، یعنی S-Game، بودجه اضافی زیادی دریافت کرده است.
دانیل کملیو (Daniel Camilo)، مشاور صنعت بازی، در این باره توضیح داد:
موفقیت Wukong به خودی خود تنها دلیل افزایش بودجه Phantom Blade Zero نبود؛ بلکه به سرمایهگذاران چینی ثابت کرد که بازیهای AAA شدیداً پولساز هستند.
پس از انتشار Wukong، استودیوهای زیادی شاهد سرمایهگذاریهای قابل توجه روی پروژههای خود بودند که موضوع تعجببرانگیزی نیست.
موضوع اصلی این است که Phantom Blade Zero به لطف موفقیت Wukong، مقدار قابل توجهای بودجه اضافی دریافت کرد. هر دو منبع من موافق هستند که تنها هایپ و اشتیاق قبل از عرضه Wukong دلیلی کافی برای سرمایهگذاری روی پروژه استودیوی S-Game بود.
این گزارش در حالی مطرح شد که استودیوی S-Game تریلر گیمپلی جدیدی از Phantom Blade Zero منتشر کرده است. بهنظر میرسد بازی برای عرضه در اواخر سال میلادی جاری برنامهریزی شده و روی پلی استیشن ۵ (با پشتیبانی از PS5 Pro) و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
وقتی اولین تریلر بازی توی شوکیس سونی منتشر شد همه تعجب کردن، یسریا میگفتن حتما بازیه خوبی قراره بشه یسریا هم میگفتن با توجه به CGI بودن تریلر نمیشه نظر داد ولی خب با گیمپلی ای که امروز نشون دادن ثابت کردن که بازیشون پتانسیل بالایی میتونه داشته باشه
سرمایه گذاری سونی روی پروژه های چین واقعا فوق العاده و با با چشم انداز آینده بوده که به یکی از قطب های صنعت گیم تبدیل میشه
و همینطور استودیو ها و گیمر های چینی بعد از موفقیت وکونگ و فروش بسیار زیاد ps5 تو این کشور همکاری های بیشتری با سونی و بیشتر به ایگنور کردن ایکس باکس بخاطر سری اس و فروش کم بازی بر روی این کنسول ادامه خواهند داد و جایی برای ایکس باکس در این کشور وجود نداره
غربی ها بازی رو درست و حسابی نمیسازن بعد میان میگن عناوین aaa دیگه به صرفه نیست در صورتی که همشون یه جای کارشون میلنگه یا داستان ضعیف دارن یا مراحل تکراری یا گیم پلی ضعیف یا عدم وجود هیجان و تکاپو تو بازیاشون موجب کم فروشی اینا میشه الان چینی ها بازی ها رو درست وحسابی میسازن یه بازی aaa همه چی تموم میدن سودشو میبرن و بیشتر روش سرمایه گذاری میکنن کار درست باشه موفقیت تضمینیه
Black myth رو دارم بازی میکنم وژدانن فکرشو نمیکردم انقدر خوب باشه یک لحظه احساس تکراری بودن نمیکنه ادم خودم عاشق astro bot بودم بازیه خیلی قشنگی بود اما ایکاش black myth بهترین بازی سال میشد
آخر نفهمیدم این انحصاری هست یا نه
یه بار خبر میاد سازندههاش گفتن انحصاری پلیاستیشن نیست.
یه بار خبر میاد که برای xbox پورت نمیکنیم.
اینجا هم نوشته pc و ps5.
بنظر میاد که قراره از ووکانگ هم خیلی سرتر باشه (نظر شخصی)
آره اصلا بعید نیست
یه سوال این استدیو مال سونیه چون بلک میث وکانگ که انگاری انحصاری شد رفت از این طرف این بازی ام انحصاری ps5