بازی Marvel Rivals هر سه ماهه یک بار دو قهرمان جدید دریافت خواهد کرد
طرفداران Marvel Rivals، دیگر لازم نیست برای اضافه شدن شخصیتهای قهرمانی محبوبشان، مدت زیادی منتظر بمانند. در یک مصاحبه جدید با وبسایت Metro، کارگردان بازی، گوانگیون چن (Guangyun Chen)، اطلاعات بیشتری در مورد برنامههای استودیوی NetEase برای افزودن شخصیتهای جدید به بازی Marvel Rivals به اشتراک گذاشت.
چن در این مصاحبه اعلام کرد که همه چیز در Marvel Rivals، حول محور فصلها خواهد چرخید. هر فصل در بازی Marvel Rivals، حدود ۳ ماه به طول خواهد انجامید که هر کدام از آنها نیز، به دو نیم فصل مساوی تقسیم میشود. به گفته چن، در هر نیم فصل یک قهرمان جدید به این عنوان افزوده خواهد شد.
چن پیرامون برنامه ریزی این استودیو برای ارائه محتوا این چنین گفت:
ما میخواهیم به بهتر کردن تجربه بازیکنان ادامه دهیم. به همین دلیل، در هر فصل و در کنار قهرمانهای جدید، نقشهها و داستانهای فصلی جذابی را نیز اضافه خواهیم کرد.
در ادامه، این کارگردان در جواب سؤال اینکه چه قهرمانهایی برای فصول آینده برنامه ریزی شدهاند گفت:
انتخاب قهرمانها برای اضافه شدن، بر اساس تجربه کلی گیمپلی و فضایی که ما برای آن فصل در نظر گرفتهایم، انجام خواهد گرفت. هم اکنون، ما ۸ Vanguards و ۷ Strategists داریم که تیم باور دارد فعلاً به اندازه کافی تنوع و ترکیبهای هوشمندانه به بازیکنان ارائه خواهند داد. البته، داشتن Duelistsهای بیشتر، قطعاً تجربه علاقهمندان به این نقش را بهبود خواهد بخشید.
در نهایت، چن از بازیکنان به خاطر بازخوردهایشان در مورد قهرمانان تشکر کرد و گفت که این بازخوردها در تصمیمگیری درباره عرضه قهرمانان آتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
Marvel Rivals هم اکنون به صورت کاملاً رایگان برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است.
پر بحثترینها
- ۱۵ بازی که بیشترین حق انتخاب را به مخاطب میدهند
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- گزارش: بازیهای Hellblade 2، Gears of War 1 و Age of Mythology امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهند شد
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- گزارش: نسخه پلی استیشن بازی Forza Horizon 5 احتمالا بهزودی منتشر میشود
- شایعه: راکستار درحال آمادهسازی یک اطلاعیه جدید است
- گزارش: Halo: The Master Chief Collection و Flight Simulator 2024 امسال به PS5 و Switch 2 خواهند آمد
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
نظرات
با گیم پلی هایی که قبل عرضه ازش دیده بودم اصلا توقع موفقیت رو نداشتم ازش ولی واقعا برای بازی زحمت کشیدن
هم دیزاین کاراکتر ها عالیه هم انیمیشن هاشون
فقط احساس میکنم یکم گیمپلی خامه که اونم با این پشتیبانی خوبشون قطعا بهترش میکنن
واسه انیمیشن ها که واقعا زحمت کشیدن خدایی
۲۵ میلیون بازیکن رو رد کرده آنقدر سرورهاش شلوغ هست که چهار پنج ثانیه هم معطل نمیشی ره صد ساله رو داره یک شبه طی میکنه البته که زحمت زیاد کشیدن برای ساختش و همینطور پشتیبانیش ولی منظورم اینه چون کار رو درست انجام دادن خیلی زود دارن رشد میکنن و دقیقا جوری هست ساختارش که هر حس پول بده برنده بشو بهت دست نمیده هر کس پاداش مهارت و زحمتش رو میبینه و با اینطوری هم نیست که وقتی تازه کار باشی همون اول آنقدر ببازی که کوفتت بشه در بری
با توجه به این مطلب که netEase سازنده این عنوان هستش، حتی مثلا اگر GodOfWar بعدی این شرکت سازنده اش باشه، اصلا طرفش نمیرم. در ضمن شلوغی سرورهاش مسئله دار هست و باز بر میگرده به همین چینی بودن سازنده!
چین 🤮