کار بر روی مرحله اخیر Witcher 3 تاثیر مهمی بر توسعه نسخه چهارم داشت
فیلیپ وبر، طراح روایت The Witcher IV، فاش کرد که بسیاری از کارمندان شرکت پس از کار بر روی مرحله جدید Witcher 3، مشتاق به توسعه نسخه چهارم فرنچایز شدند.
فیلیپ وبر (Philipp Weber) در توییتر توضیح داد که توسعه مرحله جدید Witcher 3، کارمندان را برای ورودی بعدی مجموعه آماده کرد. او در این باره گفت:
دو سال پیش، مرحله جدیدی برای Witcher 3 منتشر شد. یکی از طراحان ارشد تیم که از زمان Witcher 1 همراه ما بوده، بر طراحان و نویسندگان جدید نظارت داشت تا بر روی این مرحله کار کنند و برای توسعه Witcher 4 آماده شوند. این کار باعث شد به حال و هوای توسعه بازیها برگردیم.
Witcher IV در توسعه کامل به سر میبرد و اولین تریلر بازی طی رویداد TGA 2024 منتشر شد.
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- زندیا و تام هالند نامزد کردند
- بهترین بازی های استراتژیک تاریخ
نظرات
حالا سوال اینه بخش انتقال سیو توی بازی هست یا نه
من برای این خیلی هایپم
cdpr شرکت ثابت شده ایه بازی بد نداره اصلا ، توی cyberpunk گان پلیش یه لول دیگه بود اصلا
یعنی وقتی این ویچر بیاد،باید دیگه بیخیال ویچر ۳ بشم ؟یعنی میشه این نفرین از من برداشته بشه ؟
فکر نکنم کسی بتونه بیخیال گرالت بشه
شاید بعضی ها ندونن اما ویچر سه فقط توی سه سال و نیم ساخته شده . اصلا تو بگو چهار سال . چجوری واقعا تو این زمان کم تونستن همچین اثر شگفت انگیزی بسازن . تو گذشته توی ۵ سال gta v و تو کمتر از ۴ سال ویچر ۳ رو ساخن الان ساخت یه بازی مثل ووکانگ ۶ سال ساختش طول میکشه . یا قدیما عجیب غریب بودن یا این جدیدا تنبل شدن
فقط بخاطر گرافیک بالاس که پروسه ساخت طولانی شده
داداش ووکانگ اگه اشتباه نکنم ی شرکت مبتدی هست سازندش اندازه راکستار و سی دی تجربه نداره
هزینه و زحمت بازی های جدید با توجه به زیاد بودن جزییات و خفن بودن گرافیک و توجه بیشبتر به موشن کپچر باعث میشه بازیا زمان و هزینه بیشتری بطلبن
موشن کپچر فناوری جدیدی نیست. از سال ۲۰۰۱ در بازیها استفاده میشده. ویچر ۳ هم تمام المانهایی رو که اشاره کردید داره. اسکوپ پروژه اش هم بسیار وسیعه. به نظرم دلیل تاخیر بازیایی مثل GTA 6 یا Judas، دقت زیاد در جزئیات، حذف و اضافه های پی در پی و مته به خشخاش گذاشتن در روند توسعه است.
بعید میدونم ویچر ۴ حتی ۲۰۲۷ هم بیاد بنظرم میره ۲۰۲۸ و به بعد اگه تازه وارد مرحله تولید شده باشه چند سالی میکشه آماده شه
سابقه cdp درخشانه(شاید از نظر پولیش سایبر پانک نباشه)
ولی به نظرم جامعه گیم زیادی داره به سمت افراطی بودن میره
تا حدی که توقع بعضیا از یه ویچر “فرشته قاطله” تا یه ویچر واقعی
شاهکاری دیگر در راه است
دوستانی که تا الان ویچر ۳ رو بازی کردن . بنظرتون برا کسی که زبانش نستا ضعیفه و تا حالا ویچر ۳ بازی نکرده ، آیا الان زمان خوبی برا تجربه اش هست و الانم سرگرم میکنه یا که بدون زبان و بدون فهمیدن دیالوگ ها جذابیت خاصی نداره ؟؟
لطفا اون عزیزانی که بازی کردن بگن که در خرید این بازی دو دلم
بستگی داره با چه هدفی میخوای بازی کنی؟
اگه میخوای از جهان، اکشن و گشت و گذار تو بازی لذت ببری نه ولی اگه دنبال فهم داستان و تاثیر دیالوگ ها و به طور کل، نقش آفرینی تو بازی هستی قطعاً باید زبانت قوی باشه