شما نمیتوانید از تمام سطوح در Assassin’s Creed Shadows بالا بروید
یوبیسافت به تازگی یک ویدیوی مفصل پیرامون جزئیات پارکور در Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده که بسیاری از حرکات متنوع و جدید را به نمایش میگذارد. با این حال، سایمون لمی کومتویز (Simon Lemay-Comtois)، کارگردان بازی، یک حقیقت جالب را فاش کرده است: «هر سطحی و مانعی قابل بالا رفتن نیست».
این یک تغییر بزرگ نسبت به عناوین قدیمیتر و در عین حال همسو با Assassin’s Creed Mirage که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد محسوب میشود. کومتویز در ادامه گفت که این یک «اتفاق مهم» برای تیم توسعه بوده که به معنی هدفمندتر کردن و طراحی بهتر مسیرهای پارکور جذاب و کنترل بیشتر بر جایی که Naoe میتواند برود و جایی که Yasuke نمیتواند از آنها عبور کند خواهد بود. این تصمیم همچنین به متمایز شدن سبک بازی این دو کاراکتر نیز خواهد انجامید.
او اطمینان میدهد که هنوز بسیاری از سطوح هنوز قابل صعود هستند (گجت Grappling Hook هم به این امر کمک میکند). با این حال، جستجوی «نقاط شروع معتبر» برای مسیرهای پارکور به نظر چالشبرانگیزتر از عناوین اصلی اخیر خواهد بود که یک نقطه قوت به شمار میرود. به هر حال، Mirage برای مکانیکهای پارکوری مشابهی که ارائه داده بود مورد تحسین زیادی قرار گرفت.
Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
اخرین امید نجات بخش یوبیسافت.
سیستم تغییر فصل که در هیچ بازی ای اینقدر داینامیک وجود نداشته تو این بازی برای اولین بار در تاریخ ایجاد شده سیستم پارکوری که به شدت خاص و کمیاب در بین بازی هاست از طرفی مدت زمان گیم پلی بسیار خوب همینطور تخریب پذیری بسیار خوب در هنگام اکشن بازی که همه در ویدیو های بازی مشخص هستن خبر از یه بازی فوق العاده میدن گرافیک بازی مخصوصا لول دبزاین بازیدی دوباره بعد از سالها به جای استفاده از ابزار کلی از طراحی دستی استفاده کرده که تو آثار خطی بیشتر دیده میشه این قضیه و من جدیدا والهالا رو دارم بازی میکنم یه چیزی حسابی تو ذوق میزنه و اون توجه بیش از حد بازی به کلیات و نه به جزئیات بوده قشنگ معلومه الکی فقط خواستن کانسپتی که از یه محیط دارن رو طراحی کنن و اصلا نیومدن فکر زیادی کنن که مثلا فلان سخره کنار یه خونه چرا باید نیم کیلومتر ارتفاع داشته باشه و تمام این مسیر پر از است های بی کیفیت و تکراریه دیالوگ ها خیلی زیبا و جالبن اما اصلا صورت ها احساس ندارن شاید من سخت گیرم اما گیم پلی نرم بازی شادو اف مردور سال ۲۰۱۴ بود و این بازی حتی نزدیک لونم نیست
چند بار شدوز رو تموم کردی کامنتت جوریه که انگار بازی رو بازی کردی
داداچ سامورایی سیاه تو ژاپن خودش یعنی ناامیدی، دنبال چیچی هستین شماها
منتظر ببینم وقتی اومد بازار چقدر فروش میکنه تو یکسال اول،با این که مطمئن هستم عالی میفروشه.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سقوط یوبی بوبی سافت نزدیکه داداچ
کاشکی این همه تریلر اسکین شات میداد یوبیسافت، راکستارم یاد بگیره
برادر تازه نمیدونی. خارجیا دارن هوار میکنن که یوبیسافت چرا آنقدر کم نشون میده( قضیه مربوط به دو ماه پیشه. بعدش یوبیسافت چندتا تریلر یک دو دقیقه آیی منتشر کرد)
یوبی اینها رو منتشر میکنه تا ارزش سهامش رو حفظ کنه، راکستار نیازی به این کارا نداره.
بار کج به منزل نمیرسه خانم یوبیسافت حتی اگر با این بازی مرگ خودتو به تاخیر بندازی بازم سرنوشتت مشخصه اگر از خواب بیدار نشی
حرف شما سنده رفیق
تبارک الله داداچ
بنظرم تا الان سیستم مبارزات ، پارکور ، مخفی کاری ، تنوع محیطی و همچنین وجود چهار فصل ، تنوع سلاح و انمیشین ها و قابلیت های هر کارکتر ، سیستم تخریب پذیری در بهترین حالت خودشون قرار دارن .
ولی هنوز مشخص نیست که بازی بعد ۵۰ ۶۰ ساعت حس تکرار میده یا نه ، بازی باگ هایی مثل یونیتی خواهد داشت یا نه و داستان و روایت تو چه سطحی خواهد بود . اینا هم مواردی هستن که تا نقد های بازی منتشر نشن نمیشه درموردش اظهار نظر کرد . دیگه این نسخه بین ۵ الی ۶ سال در دست ساخت بوده و اگر این نسخه بازم یه چیزی متوسط شد دیگه یوبیسافت رو باید ببوسی بزاری کنار اما بنظرم و امیدوارم که متاش بین ۸۴ و ۸۸ بشه . دیگه هرچی هم باشه از اودیسی متا ۸۳ قرار نیست ضعیف تر بشه و مقایسه این بازی با شادو یه شوخیه
اودیسی بازی خیلی خوبی بود تکراری هم نشد تا آخرین لحظه برام ولی سفراش با کشتی خیلی طول میکشید یادمه میزاشتم مستقیم بره کشتیم خودم میزدم فیلم میدیدم ۱۰ دقیقه بعد چک میکردم هنوز نرسیده بود
داداچ دلخوشتر از تو به یوبی ندیدم والا
✅ برای دوئل آماده باش 👍🏻😉💚
نمی دونم چرا اما هر وقت یوبی بازی معرفی میکنه تا جا داره میکوبنش بعد زمانی که نزدیک انتشار میشیم همه اینا برعکس میشه همه هم حمایت میکنن از بازی و حرفشونم اینکه ایندفعه فرق داره
امیدوارم ایندفعه واقعن فرق داشته باشه
بیشتر از هرروز دیگه ای برا دوئل آماده ام .
فقط مثلا اگر نمره اش چند بشه از نظر تو شکست محسوب میشه ؟؟
✅ بذار اول آقا اساسین شما ظهور کنه، بعد به صحبت خواهیم پرداخت عزیز دل 😉💚
مطمئن باش نمرش هم بالا بشه بهونه میاره بخاطر ووک نمرش بالا رفته
اگه پایین هم بشه میگه بازی خوب نبوده
کلا چه بالا بشه چه پایین برای دوست علف خوارمون فرقی نداره هیتش رو میکنه
✅ تو اینقدر شرف نداری که از شدت ترس رنگ عوض کردی هالک بیمغز و حتی بخاطر اینکه ضایعتر نشی وجترین رو از جلو اسمت برداشتی تا کمتر انگشت نمای اینو اون بشی مردک …
یعنی هیچ خاطره خوبی با سری اساسین نداری انقدر میخوای شکست بخوره
✅ مشکل اصلی من با یوبیسافت از نسل ۸ به بعد شروع شد که کیفیت بازیهاش به شدت مزخرف و مملو از باگ و مشکلات شد …
مطمئنم در عمل و در نظر گیمرا گند میزنه ولی متای بالایی میگیره.
به هر حال یوبی سافت ادم نمیشه و همینطوری به آشغال سازی ادامه میده
اونقدرم بد نمیشه پای بقای شرکت درمیونه
این تاخیر اخرش بیشتر برای این بود که جوو اروم کنه
اگه تاریخ قبلی میومد نابودش میکردن
داداچ این بازی کلا نابوده، خودتم میدونی
✅ حالا خودت امیدواری بهش یا مخالفی کلا ؟!
شاید یه داستان و گیمپلی خوب داشته باشه
ولی این چیزا برای نجات یوبیسافت از این وضع کافی نیست
به یوبیسافت امیدی نیست
🟢 جالبیش اینجاست که بعد از این همه مسخره بازی یوبیسافت !! یکدفعه همه با این بازی سامورایی رنگین پوست غیرمرتبط با تاریخ و فرهنگ ژاپن، بهش امیدوار شدن… استدلالشون هم اینه که شخصیت پردازی برامون مهم نیست، فقط سرگرم کننده باشه کافیه !!
✅ که تا وقتی چنین افرادی ازش حمایت میکنن، انتظار پیشرفت نباید داشت… البته حق هم باید داد، چون احتمالا گیمرهای نوظهوری هستن که شاهد گذشتهی درخشان یوبیسافت در نسل ۶ و ۷ نبودن !!
از وقتی نسل ۹ شروع شده من بازی خوب (بجز پرینس اف پرشیا) ندیدم
بازیای نسل پیشش از این نسل خیلی بهتر بودن
باید چی بسازی که بازی از ip مشهور استاروارز شکست بخوره
یا اواتار که پرفروش ترین فیلم تاریخه . چجوری باید بازیش شکست بخوره
این کار فقط از دست یوبیسافت بر میاد
قابلیت بز کوهی رو هم گرفتن💔🥲
یه حسی بهم میگه بازیه خوبیه
حالا درسته یکم حسم سیاهه ولی خب سیاه خوبم داریم
یه مدت برو سراغ فارکرای
جز فارکرای ۶ و پریمال بقیه نسخه هاش عالی یا خوب بودن
جدیدا جو داره برای بازی مثبت تر میشه وقتی گیم پلی های بیشتری ازش بیرون اومد سیستم مبارزات بازی این تفاوت مبارزه دوتا کاراکتر در قدرت و سرعت خیلی ایده جذابی میتونه باشه انیمیشن های بازی هم خوب اگه همینجوری پیش بره می تونه موارد دیگه رو تو حاشیه ببره گیم پلی خوب معجزه میکنه خداییش از نظر طراحی محیط و کلا ساخت اتمسفر نسبت به داستان و جغرافیایی که بازی توش در جریان یوبی سافت انصافا استاد امکان نداره بازی بوده باشه که نتونسته باشه گیمر رو وارد حال هوای اتمسفر بازی نکنه فارکرای ها بهترین مثال حتی بدترین اساسینز ها از نظر گیمرها شمارو به مصر و یونان ومخصوصا ایتالیا و فرانسه و وایکینگها دنیای دریانوردی میبره حتی سرود دریانوردها که اون زمان میخوندن در حین سفر با گویش و اون لحن کاملا اجرا میشه که دقت بالای سازنده ها رو میرسونه میدونید بچه ها اینه که آدم میسوزه از بین بره چهل سال خاطره کی اندازه یوبی سافت آنقدر ای پی بکر و درجه یک داره ؟هیچ ناشری آنقدر ای پی ریز و درشت نداره تازه خیلی بازی ها مختلف هم یوبی سافت حمایت کرده ازشون آثار مستقل حتی حیف واقعا حیف ما از دوران سگا با شاهزاده ایرانی زندگی کردیم بخدا وقتی میبینم یه سری نوجوان پانزده شانزده ساله جوری از یوبی سافت حرف میزنن که انگار یه شرکت چیپ و تازه کار بازی فانتزی ساز سوسک پشه حباب صابون کف صورتی هست و اصلا نمی دونن از درباره چهل سال خاطره و کلی ای پی که از بچه های دهه شصت تا حالا باهاش زندگی کردن آدم نمیدونه از حرص سرشو کدوم دیوار بکوبه البته این دلیل نمیشه اشتباهات مختلف یوبی سافت مخصوصا در ده سال اخیر ندید گرفت ولی خوب واقعا آدم دلش میسوزه
اگه از یوبیسافت چیزی تو ذهنمون نبود برای این بازی همه لحظه شماری میکردن اما
الان مود ملت اینجوریه:
نه مشتی با این همه ویژگی چون ماله یوبیه شکست میخوره
قطعا شاهد پارکور های جذاب تو بازی هستیم همونطور که تو تریلر گیم پلی دیدیم و نو آوری های جدیدی تو پارکور مثل اساسین کرید میراژ که واقعا جون به پارکور بی روح اساسین کرید تو نسخه های سه گانه rpg دیده بودیم که اصلا تمرکزش رو پارکور نبود
اصلیترین مشکل یوبیسافت تو این اساسین های اخیر این بود که نبود داستان جذاب و ماموریت های سرگرم کننده زیاد
به طوری که ما اوایل بازی چند ماموریت اصلی و فرعی میریم و همون رو تا آخر بازی ادامه میده ، صرفا یوبی تو این چند سال تو اساسین جز میراژ به فکر پر کردن الکی بازی برای مثلا پر محتوا بودن بازیش بود که فروش بالایی بره یعنی در ظاهر انگار پر محتوا بود ولی در عمل چیزی برای ارائه نداشت .
همین دو تا مسائله رو حل کنه یعنی داستان جذاب و ماموریت های متنوع با نوآوری ها ، قطعا دوباره همون یوبی قدیم میشه .
خب خداراشکر حداقل یکم امیدوار شدم🤲
بازی وووک نه ممنون من اساسین کرید ۱ترجیح میدم🚶♂️
پاشنه آشیل بازی یاسوکه هستش
به نظرتون بخش مدرن هم بازی داره ؟(هیچی ازش نخوندم)