SNK یک استودیوی جدید برای ساخت عناوین فایتینگ تاسیس میکند
شرکت ژاپنی SNK از تاسیس یک استودیوی جدید برای توسعه بازیهای فایتینگ خبر داد. نام این استودیو KOF بوده و قرار است به تکامل IPهای فایتینگ SNK کمک کند.
این اتفاق همزمان با سی امین سالگرد فرنچایز The King of Fighters انجام میشود. در حال حاضر، SNK نسخههای جدید چندین فرنچایز تحت مالکیت خود کار میکند. عنوان Fatal Fury: City of the Wolves که برای عرضه در آوریل ۲۰۲۵ برنامهریزی شده، بازی اولین نسخه از این سری پس از Fatal Fury: First Contact است که در سال ۱۹۹۹ عرضه شد. همچنین بازی اکشن RPG Samurai Shodown نیز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.
آخرین بازی از فرنچایز The King of Fighters در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. SNK هنوز به بازه زمانی انتشار نسخه بعدی این فرنچایز اشاره نکرده است.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
خوبه پس میتونن بازیهای بیشتر رو در زمان کمتری تولید کنن البته شرطی که به کیفیت صدمه زده نشه
شاید هم در اینده شاهد بازگشت بازیهای فراموش شده ای مثل ikari warriors یا Art of fighting باشیم
متاسفانه جایگاه فایتهای SNK در دوران ۳بعدی خیلی افت کرده. به نظرم فایت سریع و تکنیکی رو تو ۲ بعدی به تکامل رسوند.
maximum impact اصلا چیز دندونگیری نبود و بعدش هم که رفت پشت کلی بازی ۳ بعدی قویتر.
Kof 13 در عوض بهترین بازی 2d مدرن فایتینگ بود. ۱۴ نا امید کننده بود، ۱۵ خوب بود ولی در حد ۱۳ نبود. Samurai Shodown میتونست خیلی بزرگ تر باشه ولی همایت درستی ازش نشد. امیدوارم Snk سر Fatal Fury بهترین همایت رو ارائه بده.
وقتی تصمیم گرفته میشه یه بازی با گرافیک دو بعدی تبدیل به سه بعدی بشه باید این رو هم در نظر بگیرن که گرافیکی که قراره ارائه بده کمتر از بازیهای هم سبک نباشه. تکن ، کامبت ، استریت فایتر ، سول کالیبور و … که مشخصا سه بعدی یا دو و نیم بعدی یا واقع گرایانه هستن. بازیهایی مثل دراگون بال هم که سه بعدی یا دو و نیم بعدی کارتونی سل شید هستن. یه سری بازیها هم که ارت ورک انیمه ای دارن مثل گلتی گیر و امثالهم. این وسط سری کینگ اف فایترز در نسخه های جدید معلوم نیست چه سبک و استایلی داره. با این وضعیت من هیچ موفقیتی برای بازی جدید فتال فیوری متصور نیستم.
کلا سبک سه بعدی به بازیای فایتینگ kof نمیاد.
بهترین کار به نظرم ریمیک تمام نسخه های قبلی سرباز کوچولو برای کنسول های نهمی هستش درسته این نسخه awakening جدید رو دادن که تو استیم دارم بازی میکنم و خیلی نابه ولی نسخه های قدیمی رو دوباره برگردونن شاهکار میشه
snk بعد KOF XIII دیگه بازی شاخی نداده بیرون نمیگم KOF XV بده اما اصلا در حد و اندازه نسخه های قدیمی سری نیست بیش تر یه آپگرید گیم پلی برای نسخه های اخیر بوده