The Witcher 4 اجازه میدهد شخصیت سیری را تعریف کنید و بر تمامی جنبههای بازی کنترل داشته باشید
سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبهای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سهگانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود.
کالمبا در این باره گفت:
من تلخی و کلهشق بودن او را دوست دارم. گاهی اوقات باید با احساسات و قلب خود تصمیم بگیری و من این ویژگی سیری را دوست دارم. او کمتر محاسبه میکند و استراتژی میچیند و بیشتر با احساسات پیش میرود.
وی در ادامه توضیح داد که قرار داشتن سیری در ابتدای مسیر ویچر شدن، اجازه میدهد داستان را طوری طراحی کنند که کنترل کامل در دستان پلیر قرار بگیرد و آنها بتوانند با تصمیمات خود، به شخصیت سیری شکل بدهند. کالمبا توضیح داد:
ما میخواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش میرود و هیولاها، ماموریتها و ماجراجوییها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت میکند و همچنین، من فکر میکنم که او به ما فرصت بیشتری میدهد تا داستانهای مختلفی را تعریف کنیم. ما میخواهیم مخاطبها تجربه عمیقتری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.
به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصیسازی، پلیرها با داستانی چندشاخهای روبهرو بودند و میتوانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش میگیرد. پلیرها با اعمال و انتخابهای خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا میگوید The Witcher 4 بیش از نسخههای قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.
البته، کنترل بیشتر تنها به داستانسرایی و انتخاب سرنوشت سیری از طریق مسیرهای مختلف روایی محدود نمیشود، بلکه گیمپلی نیز انعطاف بیشتری خواهد داشت و کنترل بیشتری به مخاطبین میدهد. کارگردان بازی در این باره گفت:
ابزار بیشتری را در اختیار پلیرها قرار خواهیم داد تا بازی نه تنها از حیث روایی دارای عواقبی باشد، بلکه گیمپلی نیز انعطاف بیشتری پیدا کند. ما قصد داریم به پلیرها فرصتهایی را ارائه دهیم تا تجربۀ خود را تعریف کنند.
وی همچنین توضیح داد که The Witcher 4 نسبت به نسخۀ سوم تنوع بیشتری در گیمپلی خواهد داشت و به مانند Cyberpunk 2077، از این حیث غنیتر خواهد بود:
من باور داریم گیمپلی در Cyberpunk 2077 متنوعتر از The Witcher 3 بود و اجازه میداد در زمینۀ ساخت بیلدهای مختلف برای کاراکتر اصلی، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این چیزی است که از آن بازی درس گرفتهایم و میخواهیم به The Witcher 4 بیاوریم. قصد داریم گیمپلی The Witcher 3 را بهبود دهیم، اما در عین حال شیوۀ اکتشاف دنیا را نیز به سطح بالاتری برسانیم.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- تحلیلگر: در این تعطیلات محتوای ایکس باکس قویتر از پلی استیشن است
- رسمی: سونی تایید کرد که قصد دارد شرکت مادر FromSoftware را خریداری کند
- GTA انحصاری پلی استیشن ۲ شد زیرا سونی در مورد ایکس باکس نگران بود
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- Black Myth: Wukong و Elden Ring: Shadow of the Erdtree در فینال رایگیری مردمی The Game Awards
نظرات
هی میخوام هایپ نشم ولی نمیتونم. تنها ایراد مهمی که از ویچر ۳ میشه گرفت گیمپلی شه. اگه گیمپلی ۴ درحد سایبرپانک ۲.۰ متنوع باشه، محشر میشه. فقط کافیه برای اکسپلوریشن از الدر اسکرولز الهام بگیرن. دیگه پرفکت میشه
برا من سیستم اسب سوارش رو مخ بود؛ اگ ی سیستم اسب سواری رووند مث مال METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN داشت عالی میشد.
مخصوصا مسابقات اسب سواری واقعا داغون بود
بنظرم سیری بخاطر قدرتهاش میتونه خیلی گیمپلی گستردهتری داشته باشه.
این معرکس
شخصیت سازی توی ار پی جی کلا مهمه
بی نظیر.چقدر حواشی دورو بر بازی خوبه و به نظرم این شخصیت اصلی شدن سیری هم خیلی کار خوبیه و پتانسیل زیادی به بازی داده و امیدوارم که مثل بازیای قبلی با یک بازی خوب طرف باشیم البته که سدپر با این کاراش واقعا داره کامیونیتی شو راضی نگه می داره و دمش گرم واقعا
بعد احتمالا تو ویچر ۵ تمام تصمیماتی که تو ویچر ۴ گرفتیم رو به طرز مسخره ای بی تاثیر میکنه و باز هم این چرخه ادامه داره
خب فکر میکنم، بلاخره موفق شدم که حتی به دو نفر تو سایت بفهمونم که این بازی ووک نیست و نشده و نخواهد شد!
الان خیلی براش هایپم ولی یه مسئله بزرگی که هست اینه که چرا صدای سیریو عوض کردننن؟
به به تمامیه جنبه ها😈…
” او کمتر محاسبه میکند و استراتژی میچیند و بیشتر با احساسات پیش میرود. ”
مگه فیلم هندیه ؟ یکی از ویژگی های زیبای ویچر استراتژیک و برنامه ریزی خلاقانه گرالت بود که به گیم پلی بازی تنوع میداد و باعث نمیشد مخاطب از شخصیت اصلی خسته بشه
شاهکار دنیای گیم فکر کن گیم پلی این بازی رو نشون بدن چی میشه
سیری رو به خاله سیری تبدیل می کنیم…
به شدت برای این گیم هایپم
خداکنه مثل سایبرپانک تو روز عرضه نشه
باورم نمیشه داره ویچر ۴ نیاد😍😍
پ.ن:آقا الان که شخصیت اصلی زنه به جای دختر بازی باید بریم پسر بازی؟🤧
کاشکی دو شخصیت داشته باشه بزاره گرالت بشیم👍🏿🗿
با اینکه با ویچر ۳ نتونستم ارتباط بگیرم (نمیگم بد بود فقط از سبک rpg خوشم نمیاد بنظرم کسل کنندهس)
سایبرپانک هم هنوز بازی نکردم
ولی نمیدونم چرا برا این بازی هایپم
احساس میکنم قراره خفن باشه
کاش یکم گیم پلی سریع تری داشته باشه
هنوز معلوم نیست چند سال تا معرفی بازی مونده ولی این ها دوباره دارن “هایپ” ایجاد میکنن