دلیل شکست Concord از زبان کارگردان بازی Marvel Rivals
کارگردان بازی Marvel Rivals، تادیوس ساسر، باور دارد که عنوان شوتر علمی تخیلی پلی استیشن، یعنی Concord، شکست خورد چرا که هیچ چیز باارزشی برای بازیکنان به ارمغان نمیآورد.
Marvel’s Rivals همین هفته برای PC، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شد. پس از آغازی قدرتمند روی پلتفرم استیم، این شوتر رایگان در آخر اولین هفته عرضه خود، به بیش از ۱۰ میلیون بازیکن رسید. با وجود امید و اعتماد سونی، Concord نتوانست به چنین موفقیتی دست پیدا کند. پس از یک لانچ افتضاح در ماه اوت، بازی Concord آفلاین شد و تنها توانست دو هفته روی پلتفرمهای PS5 و PC دوام بیاورد.
در مصاحبهای با پادکست VideoGamer پیش از انتشار Marvel Rivals، ساسر به این موضوع اشاره کرد که عنوان Concord هیچ چیز اورجینالی برای مخاطبین به ارمغان نیاورد. هیچ موضوعی وجود نداشت که این اثر را از سایر شوترهای حاضر در بازار متمایز کند. کارگردان Marvel Rivals در این باره گفت:
هزینهای برای تغییر کردن وجود دارد. من همین حالا هم روی Overwatch تمرکز کردهام و ۱۵ اسکین برای Pharah خریدهام. در چنین شرایطی هیچ جا نخواهم رفت. به عنوان یک سازنده بازی، بزرگترین نگرانی شما واکنش مخاطبین است. حقیقت این است که هیچکس نمیتواند واکنش صنعت گیم و پلیرها را به طور دقیق پیشبینی کند. عناوین بیشماری وجود دارند که مردم فکر میکنند موفق خواهند بود اما در نهایت شکست میخورند. در همین حین آثاری وجود دارند که اگرچه مردم روی شکست آنها شرط میبندند، در نهایت موفق ظاهر میشوند. پس من فکر میکنم که پیشبینی آینده عناوین غیرممکن است و شما همیشه در قبال نتیجه نگران خواهید بود.
دلیل موفقیت بازی Marvel Rivals چیست؟
ساسر باور دارد که Marvel Rivals به خاطر قابلیت تجربه بازی در قامت شخصیتهای محبوب و شناخته شده نسبت به سایر بازیها برتری نسبتاً بزرگی دارد. او فکر میکند قابلیت انتخاب کردن دکتر استرینج و سایر قهرمانان مارول تا حدی هیجانانگیز و لذتبخش است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. او با شنیدن طرح اولیه بازی، با ساخت آن موافقت کرد. وی در ادامه گفت:
ذهن من بلافاصله به سمت احتمالات جذاب و هیجانانگیز داستان رفت. این چیزی است که من باور دارم مردم را جذب بازی ما خواهد کرد. اگر ما کار خودمان را درست انجام میدادیم، پلیرها از بازی کردن عنوان ما لذت خواهند برد و به تجربه آن علاقه خواهند داشت.
اعداد و آمار دروغ نمیگویند. در لحظه نوشته شدن این خبر، بیش از ۱۹۷ هزار بازیکن به صورت همزمان در حال تجربه Marvel Rivals هستند.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Indiana Jones and the Great Circle منتشر شدند
- GTA انحصاری پلی استیشن ۲ شد زیرا سونی در مورد ایکس باکس نگران بود
- تحلیلگر: در این تعطیلات محتوای ایکس باکس قویتر از پلی استیشن است
- ۲۵ شخصیت زن برتر دنیای انیمه | پارت اول
- عملکرد فنی درخشان Indiana Jones And The Great Circle روی کنسولهای ایکس باکس؛ ۶۰ فریم بر ثانیه، حتی با وجود رهیابی پرتو
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- شاون لیدن: ایکس باکس هرگز نمیتواند در بازار جهانی از پلی استیشن پیشی بگیرد
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- شایعه: تیم سازنده GTA 6 تحت تاثیر شدید سیاستهای تنوع، برابری و شمول است
- پاپا اسیدو برای ایفای نقش سوروس اسنیپ در سریال هری پاتر در نظر گرفته شده است
نظرات
قابلیت بازی با قهرمانان مارول یکی از دلایل موفقیت Marvel Rivals است.
اینجاست که باید بلند شد و برای devs و نویسنده های ow1 دست زد ، شخصیت های جذابی که بوجود آوردن و دیزاین ظاهری حرفه ای ، رایتینگ شخصیت های فوق العاده و سینماتیک های بینظیر ( قدیم الان نه).
Btw کافیه یه اسکین خوب برا هیروی mercy بدن تا جیپشون دوباره پور شه lol
عملا بلیزارد کل تیم ش فقط روی اسکین های mercy و kiriko داره کار میکنه وگرنه سالهاست محتوای ارزشمند و به درد بخوری ندادن برای گیم. واسه ی همینه درحال مرگه گیم ش