تعداد بازیکنان همزمان Indiana Jones and the Great Circle با عرضه جهانی روی استیم به ۱۲ هزار نفر رسید
Indiana Jones and the Great Circle هفته گذشته برای دارندگان نسخه پریمیوم عرضه شد و در ابتدای این هفته، در سطح جهانی در دسترس قرار گرفت. با این حال، تعداد بازیکنان همزمان بازی آنطور که انتظار میرفت بالا نیست. هر چند که بر اساس فرنچایزی محبوب ساخته شده و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد.
طبق دادههای SteamDB، در روزی که Indiana Jones and the Great Circle در سطح جهانی منتشر شد، ۱۲۱۳۸ نفر به طور همزمان مشغول تجربه بازی مذکور بودند. تعداد بازیکنان همزمان این اثر از دیگر بازیهای MachineGames مانند Wolfenstein: The New Colossus (11986 بازیکن) و Wolfenstein: Youngblood (6582 بازیکن) بیشتر است، اما نتوانست از Wolfenstein 2: The New Colossus با ۱۶۱۴۱ بازیکن همزمان پیشی بگیرد.
ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از مخاطبها زودتر از عرضه جهانی به بازی دسترسی داشتند. همچنین امکان تهیه بازی مذکور از طریق گیم پس و فروشگاه ویندوز فراهم شده، بنابراین همه بازیکنان از استیم استفاده نمیکنند.
Indiana Jones and the Great Circle اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شده و بهار آینده برای پلی استیشن ۵ در دسترس خواهد بود. نقد و بررسی Indiana Jones and the Great Circle را میتوانید از این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Indiana Jones and the Great Circle منتشر شدند
- GTA انحصاری پلی استیشن ۲ شد زیرا سونی در مورد ایکس باکس نگران بود
- تحلیلگر: در این تعطیلات محتوای ایکس باکس قویتر از پلی استیشن است
- ۲۵ شخصیت زن برتر دنیای انیمه | پارت اول
- عملکرد فنی درخشان Indiana Jones And The Great Circle روی کنسولهای ایکس باکس؛ ۶۰ فریم بر ثانیه، حتی با وجود رهیابی پرتو
- نقد و بررسی بازی Indiana Jones and the Great Circle
- شاون لیدن: ایکس باکس هرگز نمیتواند در بازار جهانی از پلی استیشن پیشی بگیرد
- ۱۰۰ بازی برتر در تمام تاریخ پلی استیشن
- شایعه: تیم سازنده GTA 6 تحت تاثیر شدید سیاستهای تنوع، برابری و شمول است
- پاپا اسیدو برای ایفای نقش سوروس اسنیپ در سریال هری پاتر در نظر گرفته شده است
نظرات
کم است نسبتا
امیدوارم بیشتر بشه
به عنوان یک آیپی معروف و قدمت دار ۱۲ هزار نفر خیلی کمه Stalker 2 با اون مشکلات فنیه روز عرضش ۱۲۱ هزار نفر تجربش کردند جفتشون هم رو گیم پس موجود هستند پس نمیتونیم توجیح کنیم که چون رو گیم پس هست این تعداد طبیعیه، آخرم نفهمیدم PC پلیرا ملاکشون از یک بازیه با کیفیت چیه و یا سلیقشون چیه که این بازی ها رو PC انقدر کم پلیر دارند درک نمیکنم واقعا
بنظر من اینو با استاکر مقایسه نکن این پایین نیست بلکه استاکر خیلی بالا بود ۱۲۰ هزار نفر برای یک بازی آفلاین خیلی زیاده.
البته اینم باید در نظر گرفت که پیش فروش استاکر دو خیلی وقت پیش شروع شده بود من خودم ۸ ماه پیش بازی رو خریدم بعد تاخیر خورد.
این ۱۲ هزار تا در سابقه ماشین گیمز رقم خوبیه و قدمت آی پی ولفانشتین خیلی بالاس حتی قدمتش با سری ایندیانا جونز هم برابری میکنه و اون فرنچایز بیشترین پلیر هم زمانش طبق همین متن ۱۶ هزار تا Wolfenstein 2: The New Colossus بود اونم در حالی که مثل این بازی دسترسی زودهنگام از طریق گیم پس و فروش از فروشگاه ویندوز نداشت.
چه دلیلی وجود داره که یک سازنده بره دنبال یک آی پی مشهور و کلی هزینه لایسنس بده اونم وقتی از لحاظ عملکرد با بازی خودشون فرق زیادی نداره؟
وقتی لوکاس فیلم راضیه یعنی پول توش بوده و اینکه این بازی هنوز روی پلی استیشن نیومده و قطعاً فروش اصلیش اونجا خواهد بود، توی استیم دیبی ۲۰۰۰۰ هزار نفر رای دادن پس یعنی توی این ۲ روز اخیر حداقل ۲۰۰۰۰ نسخه فروخته اونم در حالی که دی وان گیم پس بوده.
و اینکه آی پی مشهور ساختنش از ناشناس سخت تره چون حساسیت بیشتری وجود داره.
و در نهایت مثل اینکه گیمر جدیدی وگرنه میدونستی سری ولفانشتین یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین آیپی های کل صنعت گیمه که قبل از وجود داشتن ایکس باکس و پلی استیشن و … بوده
۲۰۰۰۰ هزار رأی نیست بلکه ۲۰۰۰ هزار تا هست.
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_20241211-210516_cy4f.jpg
البته تعداد نسخه فروخته شده قطعا خیلی بیشتر از تعداد رأی هست.
در ضمن خودم از قدمت آی پی خبر دارم اما قدمت ربطی به محبوبیت نداره.
“در نهایت مثل اینکه گیمر جدیدی”
به نظرم بهتره از این نوع جملات استفاده نکنیم اونم از کسی که شناختی ازش نداریم.
نه ببینید دوست عزیز به نظر من شما دارید به بیراهه میرید اجازه بدید یکجور دیگه این موضوع رو مطرح کنم ما اصلا میگیم استاکر ۲ هیچی مقایسه هم نمیکنیم شما میگید این ۱۲ هزار نفر در سابقه ماشین گیمز رقم خوبیه من هم میگم مگه ما به سابقه استودیو سازنده کار داریم که این رقم براش خوب باشه یا نه ما داریم راجع به سابقه و قدمت ایندیانا جونز صحبت میکنیم راجع یک بازی با کیفیت صحبت میکنیم
ایندیانا جونز یک شخصیت محبوب و معروفه شما ولفنشتاین رو مثال زدید و میگید قدمتشون برابره خیلی خب اما به این فکرنکردید که میزان محبوبیت و شناخته شدن ارتباطی به قدمت نداره ولفنشتاین فقط برای گیمرا محبوبه و تو صنعت گیم شناخته شدس اما ایندینا جونز آیپی هستش که علاوه بر صنعت گیم تو صنعت سینما هم معروفه یعنی خیلیا هستند که به واسطه محبوبیت فیلم هاش میان سراغ این بازی این یعنی آماری که براش ثبت شده باید فراتر از این حرفا باشه اونم بعد از ۱۵ سال که از آخرین نسخش میگذره و داشته خاک میخورده
بعد از حضور کالاف روی گیمپس pc پلیرا بیشتر بازیای مایکروسافت رو روی گیمپس تجربه میکنن. البته باید آمار رسمی کاربرای گیمپس پیسی منتشر بشه تا بهتر متوجه بشیم
دلیل اینکه استاکر ۲ بیشتر فروش رفت به نظر من اینه که بازیا تایم زیادی برا اتنام بازی میگیره حداقل باید ۳ماه گیمپس بگیری تا تموم بشه خب pc پلیر ترجیح میدن بخرن اما ایندیانا یکماهه برا همه کافیه بیشتر میارزه رو سرویس بازی کرد
Pc گیمر ها گیم هایی مثل استاکر و کلا گیم های سخت دوس دارن.