گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا

گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است

آرمین مکاری
۲۳:۱۰ ۱۴۰۳/۰۹/۱۰
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا

یکی از منابع غیررسمی در شبکه اجتماعی ایکس، اخیراً اطلاعاتی در مورد پروژه جدید استودیوی Naughty Dog منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، اسم رمزی این بازی «Jordan» بوده و در حال حاضر به عنوان پروژه اصلی استودیو شناخته می‌شود. همچنین لینک این پروژه در پلتفرم Slack نیز به اشتراک گذاشته است؛ ابزاری که برای هماهنگی وظایف میان تیم‌های مختلف یک پروژه استفاده می‌شود.

با وجود این که منبع این شایعه سابقه خوبی در افشای اطلاعات سطح بالا دارد اما باید توجه داشت که نام‌های رمزی پروژه‌ها معمولاً پیش از معرفی رسمی تغییر می‌کنند. بنابراین تا انتشار اطلاعات رسمی توسط ناتی‌داگ باید منتظر بمانیم.

امیر کیان قاسمیکاراگاه پشندیARSHIAAAAMahyar KarimiSalvador09Saeedهایزنبرگ3doOmid2002no oneCastillanosFarhan.h.j.☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆Raymond Reddingtonخدای سابق (اک دوم🗿)NimaLone_wildReversepointRezaFarzammore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Reyam- گفت:

    جوری گفتید اطلاعات جدیدی از بازی ناتی داگ لو رفت که من فکر کردم چی شده😂😂

    دیس دهنده برتر𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAMahyar KarimiهایزنبرگRoyalknightOmid2002☆𝓜𝓻.𝓝𝓸𝓫𝓸𝓭𝔂☆Raymond ReddingtonNimamore
  • Nathan Drak گفت:

    ای کاش یا آنچارتد بعدی باشه یا ریمیک آنچارتد ۱ یا ریبوتش

    𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAA3doarminHadesOmid2002Raymond ReddingtonHosseinMalekamscmore
  • logical man گفت:

    احتمال داره ناتی داگ هم مثله فرام سافتور ریسک کنه و یه اثر جهان باز ساخته باشه؟
    من خودم بعید میدونم و به احتمال زیاد یه اثر خطی هست و یه داستان شاهکار دیگه

    دیس دهنده برتر𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAهایزنبرگOmid2002CastillanosRaymond Reddingtonپروفسور بی سوادamscKingmore
    • Tom گفت:

      ممکنه
      گفته بودن از نظر گستردگی و ازادی عمل توجه بازیکنارو جلب میکنه

      𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAهایزنبرگOmid2002پروفسور بی سوادamscیه گیمر سادهkravinoffHTremblerMax22more
    • Mehrdad گفت:

      logical man@ ببینید The Last of Us Part II شش سال دولوپرش طول کشید تازه مقطعی هم کنار گذاشته شد چون ناتی داگ داشت همزمان رو آنچارتد ۴ هم کار میکرد داخل مستندش هست که به چه مشکلاتی بر خوردن در اصل لست ۲ حول و حوش همون چهار پنج سال دولوپرش طول کشید اونم با بیش از دوهزارو خورده ای نفر یعنی فقط ناتی داگ به تنهایی روش کار نکرد کلی از استودیوهای زیر مجموعه سونی مخصوصا استودیوهای پشتیبان کمکش کردند

      حالا شما حسابش رو بکنید با همه اینا لست ۲ فقط بخشی از بازی حالت Sandbox گونه به خودش گرفت حالا چرا اینارو گفتم چون میخواستم به شما اینو بگم که جهان یک بازی باید در خدمت گیم پلی باشه به عنوان مثال بازی هایی مثل لست و آنچارتد پتانسیل جهان باز شدن رو ندارند چون هم سبکشون طوری نیست که خیلی بشه به گیم پلیشون آزادی عمل داد و جا برای نوآوری داشته باشند همم اینکه اگرم داشته باشند خود ناتی داگ تو بحث گیم پلی خیلی آزادی عمل نمیده اینم ایراد محسوب نمیشه چون ناتی داگ اولویتش داستان و روایته اگر مقیاس بازیاش بیش از حد باشه گیم پلی به تکرار میوفته باید بین مقیاس و گیم پلی تعادل باشه یعنی ناتی داگ همون بخش هایی رو هم که تو آنچارتد ۴ و لست ۲ Sandbox کرد ریسک بسیار بزرگی انجام داد شما اگر دقت بکنید تو لست ۲ همون بخش داشت کم کم احساس خستگی به آدم میداد که تک تک ساختمون های اونجا رو بگردیم خیلی لب مرز قرار داشت یعنی اگر این مقیاس بیش از حد بود امکان داشت این ریسک ناتی داگ با شکست مواجه بشه

      به طور کلی هر سازنده اصول و هدف خودش رو داره ناتی داگ دلیلی نداره بخواد به سمت جهان باز شدن بازیاش حرکت کنه چون یک فرمول موفق داره اگرم بخواد اینکارو کنه تو مدت ۴ یا ۵ سال شدنی نیست راکستار رو ببینید با اون همه تجربش در ساخت بازی های جهان باز با اون همه امکانات و دوهزار نفر نیرو Red Dead 2 رو طی ۸ سال ساخت دیگه حالا شما حسابش رو بکنید ناتی داگ چطور میتونه به این دستاورد برسه اونم با وجود اینکه همزمان رو چندتا پروژه داره کار میکنه خیلی از سازنده ها فکرمیکنند برای پیشرفت کردن حتما باید به سمت جهان باز شدن بازیاشون برن که اکثرا هم شکست خوردن هدف فرام سافتور هم با ناتی داگ فرق میکنه یه نمونش اینه که فرام سافتور اولویتش گیم پلیه، از موشن کپچر استفاده نمیکنه، اونقدر رو گرافیک بصری زمان نمیزاره و خیلی موردای دیگه که بخوام بگم کامنتم از اینی که هست طولانی تر میشه

      NotrikaRoyalknightهایزنبرگبدون‍ تعصبپروفسور بی سوادیه گیمر سادهlie?no
      • esi گفت:

        یک سوال شما میگی ۲۰۰۰ نفر مستقیم روی لست ۲ کار کردن به غیر استدیو های پشتیبان بزار یه حساب حداقلی کنیم ۲۰۰۰ نفر با حقوق پایه ۵ هزار دلار میشه ۱۰ میلیون دلار در ماه در سال میشه ۱۲۰ میلیون دلار ۶ سال طول کشیده رو لست کار کنن میشه میشه ۷۲۰ میلیون دلار (البته ۸ سال طول کشید ) .توجه کنین این حداقل حقوقی بود که گفتم خودتون میدونین خیلی بیشتر میگیرن حالا هزینه های دیگه هم بیاری مثل برق و مالیات و … مطمعنن این رقم از سه برابر هم بالاتر میره .برا یه بازی مثل رد دد که ۶۰ میلیون نسخه میفروشه میصرفه اما لست ۲ که ۱۰ میلیون فروخت اینطور که معلومه فقط ضرر داده

        Royalknight
        • Tom گفت:

          بودجه اعلام شده برای لست ۲ چقدر بوده؟ ۲۱۰ میلیون
          ۳ سال پیش با امار ۱۰ میلیون اندازه ۲ تا لست ۲ براشون درامد داشته
          حالا برو پول ابو برغ حساب کن

          همینجوری برای رددد ۲ با ۸۰۰۰ تا کارمند و ۸ سال مدت ساخت حساب کردی به این نتیجه رسیدی؟

          Royalknightamsc
          • esi گفت:

            یعنی کارمندا ماهی ۵۰۰ دلار حقوق میگیرن 😂 راکستار درامد جی تی ای کفافشو میده ..منطقی جواب بده .مگه نمیگین این تعداد کارمند دارن این کارمندا مجانی کار میکنن و اگه نمیکنن درآمدشون از کجاس طی این سالا با دلقک بازی جواب نده.جواب من با دلقک بازیت داده نمیشه بهم جواب بده ۲۰۰۰ کارمند طی ۸ سال چقدر حقوق میگیرن .رد دد هم ۲ هزار نفر روش کار کردن نه ۸

            Royalknight
            • Tom گفت:

              بودجه ای که شرکت اعلام کرده چقدر بوده برای ساخت؟ ۲۱۰ میلیون
              بازی تا ۳ سال پیش چقدر درامد داشته؟ تقریبا ۴۸۰ میلیون
              هنوز داری زور میزنی؟
              رو رددد ۲ بالای ۸۰۰۰ نفر نیرو از راک استار کار کردن به مدت ۸ سال

              • Mehrdad گفت:

                در واقع Red Dead Redemption 2 رو ۳۰۰۰ هزار نفر روش کار کردند خود راکستار تا سال ۲۰۱۸ ۲۰۰۰ هزار نفر بیشتر نیرو نداشت شعبات دیگش یعنی Rockstar India، Rockstar Toronto، و… هم در ساختش نقش داشتند و کمک کردند یعنی با وجود نیروهای شعبات دیگش شده ۳۰۰۰ هزارنفر این ۸۰۰۰ هزار نفری که شما میگید صحیح نیست این لینکی که فرستادم مطالعه کنید

                https://gamefa.com/509841/red-dead-redemption-2-had-over-3000-people-work-on-it/

                • Tom گفت:

                  فکر کنم اون ۳۰۰۰ نفر تیم پایست
                  تیمی که از اول تا اخر در حال ساخت بازی بوده
                  این تیم پایه برای ناتیداگ ۳۵۰ نفر بود
                  ۸۰۰۰ نفر مال یه شایعه بود که خونده بودم

              • Mehrdad گفت:

                اون خبر ۸۰۰۰ هزار نفری که فرمودید پیدا کردم شایعه نبود در اصل ما باید اینطوری بگیم

                ۸۰۰۰ هزار در توسعه Red Dead Redemption 2 نقش داشتند که از این ۸۰۰۰ هزار نفر ۳۰۰۰ هزار نفر فول تایم رو ساخت بازی کار میکردند و تیم پایه بودند بقیه نقش کمک کننده داشتند قراردادی کار میکردند و میرفتند

                ۲۱۶۹ هزار نفر در توسعه The Last of Us Part II نقش داشتند که از این ۲۱۶۹ هزار نفر ۳۵۰ نفر فول تایم رو ساخت بازی کار میکرند و تیم پایه بودن بقیه هم نقش کمک کننده داشتند

                https://gamefa.com/658309/the-last-of-us-part-2-was-worked-on-by-over-2000-developers/

                Tom
              • esi گفت:

                چرا جواب منو نمیدی ؟ بودجه بازی یه رقمه گنگه و هیچوقت رقمشو واضح اعلام نمیکنن و در حد شایعه پخش میشه بودجه یک بازی با بودجه یک استدیو ممکنه متفاوت باشه .من میگم ناتی داگ چندتا کارمند داره و هر کارمند ماهی چقدر حقوق میگیره جواب این سوالمو بده .دیگه کم بپر اینور اونور .چندتا کارمند داره و ماهانه چقدر حقوق میگیرن.شما یا رقم کارمنداتون دروغه یا بودجه که اعلام میکنین دروغه .مگه میشه یکی برا ماهی ۲۰۰ دلار خودشو جر بده.من که میدونم پل رویاهات با این معادله فرو ریخت و فهمیدی ناتی داگ هم یه استدیو ضرر ده هست و برا همین سونی رفت سراغ آنلاین سازی لست 😂

                • amsc گفت:

                  ناتی داگ ضرر میده ؟ مثل اینکه خبر درآمد یک میلیارد دلاری بازی هاش رو ندیدی

                • Tom گفت:

                  گنگ چیه؟ این عددیه که سونی زمان دادگاه اکتیویژن به دادگاه داد
                  https://gamefa.com/952891/%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%ac%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-the-last-of-us-part-2-%d9%88-horizon-forbidden-west-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
                  با معادله هات پر هام فرو ریخت
                  لست فکشن حتی تو ریمستر لست۱ با بالای ۱ میلیارد سود هم بود
                  جای اینکه از خودت عدد بدی برو چهار تا خبر بخون

                  گیمری عادی
              • esi گفت:

                .لینکی که فرستادی خودش جواب گنگهاسناد دادگاه حقوق رو داخلش نمیاره فقط هزینه ساخت بازیه هزینه استدیو جدا حساب میشه تام اینو بفهم .یه ضرب و تقسیم بلد نیستین

                • Tom گفت:

                  کی گفته حقوق کارمندا جزو بودجه بازی حساب نمیشه؟
                  پس بودجه بازی سر چی خرج میشه؟ الان ۲۰۰ میلیون برای چی خرج شده؟
                  اسی مجبوری نظر بدی؟

                  گیمری عادی
        • Mehrdad گفت:

          من هیچوقت نگفتم ۲۰۰۰ نفر مستقیم رو The Last of Us 2 کارکردن گفتم ناتی داگ به تنهایی کار نکرد و کلی استودیو دیگه کمکش کردن و در ساخت این پروژه نقش داشتند اونم تو بحث جزییاتی که وقت گیر هستند مثل ضبط، ادیت و طراحی صداو… نقش داشتند و کمک کردند فرق میکنه با اینکه بگیم مستقیم کار کردن در واقع خود ناتی داگ کلیات بازی رو خودش ساخته تو بحث جزییاته وقت گیر کمکش کردند این یک مطلب

          مطلب دوم تو کامنتم توضیح دادم به طور کلی ساخت بازی حدودا ۵ سال طول کشید من نمیدونم این ۸ سال رو شما از کجا آوردید بنابراین کامنت شما و به طور کلی غلطه بهتره این فکت رو مطالعه کنید اول

          فکت: علاوه بر ناتی داگ، ۱۴ استودیوی مختلف دیگر نیز در خلق این عنوان نقش داشتند.برای مثال، دو استودیوی خارجی برای کار بر روی ضبط، ادیت و طراحی صدا به پروژه ملحق شدند. یکی از این دو استودیو، به‌طور کامل تنها بر روی صداهایی که در هنگام مبارزات و تیراندازی در بازی می‌شنوید کار کرده‌اند. به همین روال، استودیوهای دیگر نیز در کنار ناتی داگ بخش‌های مختلف بازی را توسعه دادند. البته باید اشاره کرد که تعداد اعضای برخی از این ۱۴ استودیو به دو نفر، و تعداد برخی دیگر به بیش از ۵۰ نفر می‌رسند.

          • esi گفت:

            من هنوز جوابمو نگرفتم لست بعد آنچارتد ساخته نشد که میگی ۵ سال همزمان ساخته میشد و رها شد.اینکه میگم جوابمو نگرفتم به خاطر اینه که تعداد کارمندهای ناتی داگ و میزان حقوقشون و مدت زمان ساخت بازی با هم همخونی نداره .آیا یه کارمند حاضره با ماهی ۲۰۰ دلار به کارش ادامه بده ؟مثلا همین تام ادعا میکنه بوجه ۲۱۰ میلیون دلاره هر طور حساب کنی این مبلغ منطقی نیست .اینجا یا بودجه دروغه یا تعداد افرادی که روی پروژه کار کردن برا منطقی جلوه دادنش فقط میشه گفت مجانی کار کردن که دروغه .فکت های که گذاشتی هم همه به هزینه اضافی ختم میشه که رقم بودجه رو غیرمنطقی تر هم میکنه .

            logical man
            • Mehrdad گفت:

              ببینید دوست عزیز من فکر میکنم باید کامل به شما توضیح بدم تا متوجه بشید ساخت Uncharted 4: A Thief’s End از سال ۲۰۱۱ شروع شد یعنی بلافاصله بعد از انشار Uncharted 3 در واقع امی هنینگ و جاستین ریچموند روش کار میکردن از اون طرف هم نیل دراکمن و بروس استریلی داشتن The Last of Us 1 رو میساختن سال ۲۰۱۳ که نسخه اول لست او آس عرضه شد تموم شد رفت دراکمن و استریلی هم رفتن سراغ ساخت نسخه دوم سال ۲۰۱۴ که امی هنینگ و جاستین ریچموند از ناتی داگ رفتن با مشکل مواجه شدن و دراکمن و استریلی جایگزین این دونفر شدن برای ادامه ساخت Uncharted 4: A Thief’s End اینجا مجبور شدن لست ۲ رو تا یک بازه زمانی بزارن کنار تا وضعیت آنچارتد ۴ رو به ثبات برسونند بعد که به ثبات رسوندن رفتن سراغ ادامه ساخت Th Last of Us 2 که میشه همون ۲۰۱۵ اگر حرفای بنده رو قبول ندارید داخل مستند ساخت The Last of Us 2 همه این ها توضیح داده شده

              درباره میزان بودجه هم طبق اسناد موجود بودجه بازی تقریبا ۲۲۰ میلیون دلار بوده درباره تعداد کارمندا هم عرض کردم ۲۱۶۹ هزار نفر تو ساخت بازی نقش داشتند که از این ۲۱۶۹ هزار نفر ۳۵۰ نفر فول تایم رو ساخت بازی کار میکردند و تیم پایه ناتی داگ بودن بقیه هم نقش کمک کننده داشتند یعنی قراردادی کار میکردند و کارای اضافی مثل ضبط، ادیت و طراحی صدا و… رو انجام میدادند اینطوری نبوده که صفر تا صد تو ساخت بازی نقش داشته باشند و حقوق پایه بگیرند همه موضوع این بود ک گفتم اگر جوابتونو گرفتید که چه بهتر اگر نه که متاسفانه دیگه مشکل من نیست موفق باشید

              گیمری عادی
              • esi گفت:

                شما حقوق ۳۵۰ نفر فول تایم رو برای من حساب کن ببینم مدت ۶ سال هر کدام چقدر حقوق گرفتن بقیه ۲ هزار نفرم میگیم مجانی کار کردن خوبه ؟بازیگرام مجانی اومدن خوبه ؟ برق و آب و مالیاتم بهشون بخشیدن خوبه ؟ این ۲۲۰ میلیون رو طی شش سال بین این افراد تقسیم کن ببینم چقدر حقوق گرفتن .من یه سوال ساده از شما پرسیدم با توجه به این ۲۲۰ میلیون بودجه حقوق این افراد چطور تامیین میشده ؟ چون این پول کفاف حقوق رو طی این سالها نمیده.مگه اینکه از آبدارچی رستوران شلغم فروشان ممل آمریکایی کمتر حقوق گرفته باشن .چرا یکیتون یه ضرب و تقسیم ساده انجام نمیده ؟ مثل این میمونه شما بگین ۲۰۰ هزار تومان سرمایه دارم باهاش لامبرگینی خریدم بعد من بگم با ۲۰۰ هزار نمیشه لامبرگینی خرید شما جواب بدین نه ۲۰۰ هزار سرمایه داشتم باهاش لامبرگینی خریدم .دقیقا طبق مثال جواب میدین

                • Mehrdad گفت:

                  پسرگل من نمیدونم شما چرا دنبال زیر بغل مار میگردید شما هنوز فرق یک استودیو مستقل رو با یک استودیویی که زیر مجموعه یک کمپانیه متوجه نمیشید و نمیدونید بودجه ای که به عنوان سرمایه ساخت یک بازی داده میشه و همینطور مارکتینگش رو ناشر تقبل میکنه نه خود استودیو و میزان سودی که بدست میارن بین خود استودیو و ناشر تقسیم میشه این یک مطلب

                  مطلب دوم بازم شما هنوز نمیدونید تو بازی سازی هر کسی به میزان تخصصش حقوق میگیره نه اینکه مثل ببخشید کارگرای زحمت کش شهرداری به یک میزان حقوق ثابت دریافت کنند یک استودیو بازیسازی برنامه نویس داره، طراح داره، نویسنده داره که حقوق و قراردادی که باهاشون طی میکنند متفاوته حالا شما میاید این وسط میگید پول مالیات، آبو برقو گازم حساب کنیم این چه استدلال غیر منطقی و بانمکیه که شما دارید اصلا کی میتونه برآورد کنه میزان حقوق کارکنان یک استودیو بازیسازی ماهی چقدره D:

                  مطلب سوم در مورد کامنتهای قبلیتون به قول شما «آنلاین سازی» لست او آس هم اصلا قبل اینکه نسخه دوم عرضه بشه ناتی داگ داشت رو این پروژه کار میکرد بعد شما میگید سونی چون نسخه دوم سودی نداشت رفت سراغ «آنلاین سازی» لست و استودیو ناتی داگ ضررده هست جالبه چون همین الان که منو شما کامنت میدیم بهم ناتی داگ چندتا پروژه تک نفره رو داره جلو میبره

                  مطلب آخر به طور کلی با این شکل ادبیات و کامنتای غیر منطقی و تکراریه که من از شما زیر این پست دیدم و همینطور سابقه فعالیت هاتون این بحث و مغلطه ها رو راه انداختید که فقط استودیو ناتی داگ رو تخریب کنید وگرنه این راهی که شما دارید میرید بیراهس تنها نکته منفی که این بحث داشت این بود که متاسفانه وقت ما بیخودی برای شما هدر رفت چون از هدفتون آگاه نبودیم امیدوارم یک روز دست از این کارا بردارید

                  amsc
              • esi گفت:

                چرا طفره میری ۱۰ خط مینویسی یک کلمش هم جواب نیست .با مثال نحوه جواب دادنتو توضیح دادم بازم طفره میری .سوال من اینه حقوق ۳۵۰ نفر رو طی ۶ سال با بودجه ۲۲۰ میلیون دلاری حساب کن .ماشین حساب داری ؟ تو گوشی همه ماشین حساب هست .میاین اینجا تف میدین ۲۰۰۰ نفر کار کردن فکر اینجاشم کنید .مردمو احمق فرض نکنین .۲۰۰۰ نفر حقوق میخوان مفتی کار نمیکنن و با ۲۲۰ میلیون دلار غیر ممکنه. آخرشم میگی بودجه ساخت بازی با استدیو فرق داره منم همینو میگم برا همینه لست ۲ پروژه ضرر ده بوده حتی پول عوامل رو در نیاورده

      • logical man گفت:

        ممنون از توضیحات عالی شما ، تقریباً با همش موافقم

        بدون‍ تعصبMehrdad
  • “داستان بازی درباره دو برادر دزد است که ماموریت دارند دختری را به مقصدی برسانند.”
    تکراری نیست؟🗿🌚
    نکنه اونایی که میگن پروژه جدید ریمستر ریمیک لست یکه درست میگن :دی 🌚🌚🌚

    𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAهایزنبرگOmid2002CastillanosRaymond Reddingtonپروفسور بی سوادWWBiG WalleRMahdi Sammore
  • با یه همچین اطلاعات کوچیکی شاد میشیم و پست کلی لایک و کامنت میگیره حالا اون روزی که معرفی شه….

    ARSHIAAAAبدون‍ تعصب
  • GrandWarden گفت:

    با این که احتمالش کمه و نهایت فردا باید اعلام شه، ولی اگه یهو سونی اعلام کنه فردا شوکیس داره چی میشه!

    این که دراکمن عقیده داره که بازی بعدی بهترین ساخته ناتی داگه به طرز عجیبی هیجان انگیزه و انتظار رو برای معرفی سخت میکنه.

    𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAهایزنبرگThunderDoomپروفسور بی سوادReyam-Kingبدون‍ تعصبیه گیمر سادهamsc
  • X.Cast گفت:

    بچدرد میخوره دیگه نمیشه یدونه کنسول پلی استیشن پنج خرید و یدونه بازی روش رفت…یزمانی بازیهای ناتی داگ میرزیدن که آنچارتد صدهزار تومن بود رو پی اس تیری…و آنچارتد چهار هم دویست هزارتومن..من خودم این قیمتها میخریدم خدا شاهده….الان یه عنوان ناتی داگ سه میلیون..پی الس فایو ۲۸ میلبون تا ۳۲ میلیون..چه خبره.مگه جنگه که بخوایم بخاطر یه بازی ناتی داگ و جردن و مایکل جردن اینقد هزینه بدیم…قربون همون سری اس هفده هجده تومنی برم لااقل چیزایی مثل الن ویک دو و هلبلید دو و استارفیلد و تومب رابدر و اساسینزکرید و رزیدنت اویل و ۹۵ درصد بازیهای پلی استیشن پنج روشه و……بی طرفداری گفتم..دیگه ارزش نداره یه گیمر برا ناتی داگ پول بده پشت سونی و گنده کنه…روزی ماورشکسته میشیم سونی ثروتمند میشه و به همتون میخنده..اونها میشینن تو کاخ هاشون طرفداران سونی به گدایی میفتن با این خرجها برا سونی…قشنگ عین روز برام روشنه به الله قسم که همین میشه..بجای کمک به فقرا بشینیم ناتی داگ جردن میسازه سی میلیون کنسولش سه میلیونم دیسک اش🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑گور بابات بابا سونی دزد ولگرد چقد خرج ات کنم همه عمرم چهار تا پلی استیشن خریدم چی دادی بهم بجز اینکه ۹۵ درصد گیمهات رو xbox و پی سی هستن..خب میرم اونا رو تهیه میکنم خیلی بهترن…جردن هم روزی رو پی سی سیستم میاد ..اسمش هم هرچی بود بود مرگ به ناتی داگ و همشون

    گیمری عادیامیر کیان قاسمی𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAهایزنبرگarminRoyalknightTomKURD WARRIORamscmore
  • ThunderDoom گفت:

    اسم رمز به چه درد میخوره؟
    چهارتا اطلاعات درست بدید
    اگه آی‌پی جدیده راجب چیه چه سبکیه چه اتفاقی قراره توش بیوفته

    John_Marston𝙰𝚛𝚜𝚑𝚒𝚊ARSHIAAAAهایزنبرگHadesRoyalknightبدون‍ تعصب(خداحافظ گیمفا)RƎZA.Gپروفسور بی سوادMahdi Sam
  • ThunderDoom گفت:

    به این میگن اطلاعات درست درمون

    HajEsiهایزنبرگOmid2002بدون‍ تعصبMax22پروفسور بی سوادamsc
  • از Jordan که اسم رمزشه تا Timeless Travel که به نظر اسم واقعیشه !

    ARSHIAAAARoyalknightبدون‍ تعصب
  • amir گفت:

    حاشیه پیرامون اش همینجوری داره زیاد میشه طاقت ندارم دیگه یه چیزی رو کن ناموسا تا دو سال دیگه ام حاضرم صبر کنم ولی یه چیزی الان ببینم😂

  • WeeW00 گفت:

    فکر کنین آخرش همه رو با the last of us:merged edition ترول کنه

    ARSHIAAAA
  • هک نشه ناتی داگ این سیستم های امنیتی سونی خیلی ضعیف هست از تو هم نفوذی داره صد در صد بدون شک

    امیر کیان قاسمیRoyalknightبدون‍ تعصبKing
  • Lone_wild گفت:

    فقط The Last of Us 3 رو بده و دیگر هیچ!

    هایزنبرگ
  • امید گفت:

    ونام اصلی بازی the last gay of us هستش دوستان

    ARSHIAAAA(خداحافظ گیمفا)RƎZA.GKILLER OF GODSamscهایزنبرگRoyalknight
  • دیس ها نشون میدن اومدن اسم ناتی داگ برای یه سریا پدیده «شرطی شدن کلاسیک» به ارمغان اورده
    اتومات فشاری میشن

    ARSHIAAAA(خداحافظ گیمفا)RƎZA.GهایزنبرگRoyalknightTomبدون‍ تعصبKILLER OF GODSKingReyam-amsc
گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است - گیمفا