طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد

طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد

محسن رضوی فر
۲۱:۵۰ ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد

Barbara Kciuk، طراح ارشد روایی عنوان Silent Hill 2 Remake، در مصاحبه‌ای پیرامون علت فروش خوب عناوین ترسناک صحبت کرده است.

این توسعه‌دهنده در بخشی از مصاحبه خود با وبسایت TheGamer اظهار داشت بخش جالب در مورد ژانر ترس و وحشت این است که یکی از بهترین نسبت‌ها در مورد هزینه تولید و درآمد به شمار می‌رود.

این اعداد مطلوب فراتر از صنعت بازی است. برای مثال، فیلم موفق The Blair Witch Project که در سال ۱۹۹۹ اکران شد، بودجه‌ای کمتر از ۱ میلیون دلار داشت، اما در جدول باکس آفیس توانست فروش ۲۴۸.۶ میلیون دلاری را رقم بزند.

خانمKciuk همچنین به فیلم Paranormal Activity به عنوان نمونه‌ای واضح از این پدیده اشاره کرد. فیلم مذکور از بودجه‌ای ۲۱۵,۰۰۰ دلاری برخوردار بود و توانست ۱۹۴.۲ میلیون دلار درآمدزایی کند.

یکی از عوامل کلیدی که باعث می‌شود بازی‌های ترسناک و فیلم‌های خوب با بودجه کمتری ساخته شوند این است که ارزان به نظر رسیدن احتمال دارد یک مزیت باشد. بازی رومیزی Buckshot Roulette به عنوان مثالی عالی از این نمونه است که چگونه تیم‌های بسیار کوچک یا حتی برخی توسعه‌دهندگان به صورت انفرادی عناوین برجسته‌ای را در ژانر وحشت می‌سازند.

ساخت آثار ترسناک خوب همیشه آسان نیست

silent hill 2

مانند تمام تلاش‌های هنری، چیزی به نام بازگشت تضمینی سرمایه وجود ندارد. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌ها فیلم ترسناک فضایی Event Horizon است که در سال ۱۹۹۷ اکران شد. این فیلم از بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلاری برخوردار بود و علی‌رغم اینکه برخی از وحشتناک‌ترین صحنه‌ها را در یک پروداکشن بزرگ در آن زمان رقم زد، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

طراح روایی Silent Hill 2 Remake به خوبی می‌داند که بازسازی یک اثر کلاسیک کالت ریسک بالایی دارد،چراکه باید انتظارات طرفدارانی را که بازی اصلی را در ابتدای انتشار آن تجربه کرده‌اند، برآورده کرده و با خاطرات آن‌ها مطابقت داده شود و در عین حال به افراد تازه‌وارد نیز توجه گردد.

به طور طبیعی، ساخت یک بازی دو دهه پس از انتشار داستان اصلی چیزی بیش از ساخت یک اثر معمولی است. Kciuk می‌گوید که فناوری جدید استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) را مجبور کرد تا برخی جزئیات را کنار بگذارد، اما در عین حال موارد جدیدی را اضافه نمود. این توسعه‌دهنده می‌داند که نمی‌توان همه را راضی کرد. ریمیک Silent Hill 2 در زمان رونمایی با انتقادات زیادی مواجه شد، اما سازندگان پس از عرضه بازی توانستند اعتماد طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به دست آورند و اثر مذکور مورد استقبال خوب منتقدین قرار گرفت.

بازی Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

A0seyed0Aاُستادجیمز از تپهٔ خاموش 🔦💲Zander💲Ch7Castillanos𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟امیرحسین نصرتی

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد