یوبیسافت جزئیاتی از مخفیکاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد
همواره مخفیکاری یکی از عناصر اصلی در بازیهای Assassin’s Creed بوده؛ هرچند این سری از زمان اضافه کردن المانهای نقشآفرینی، تاکید کمتری بر مخفیکاری داشته است. اما در Assassin’s Creed Shadows، تمرکز ویژهای روی این مورد گذاشته شده که در ادامه نگاهی به آن داریم.
کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) جزئیاتی از مکانیکهای مخفیکاری این بازی ارائه کرده که بسیاری از آنها حول ابزارها و تواناییهای منحصربهفرد یکی از دو شخصیت قابل بازی، نائویی (Naoe) طراحی شدهاند. همچنین تیم سازنده اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی دشمنان و عملکرد آنها در مراحل مخفیکاری ارائه داده است.
بازیکنان در طول مراحل، اغلب باید به مکانهایی مانند قلعه یا دژ نفوذ کنند. این مناطق به شدت محافظت شده هستند و انتظار میرود پر از نیروهای دشمن باشند. قلعهها به چند بخش مجزا تقسیم شدهاند که به بازیکنان این امکان را میدهد تا به صورت پویا از حالت مخفیکاری خارج یا دوباره وارد آن شوند.
در صورت شناسایی، دشمنان روشهای جستجوی خاصی را برای مقابله با تهدید اتخاذ خواهند کرد. به عنوان مثال، آنها بهصورت دوتایی حرکت کرده و مراقب یکدیگر خواهند بود؛ بنابراین استفاده از روشهای سنتی مانند جلب توجه آنها با صدای سوت و از بین بردن یکی پس از دیگری دیگر کارایی نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش شک آنها و لو رفتن بازیکن شود.
برخی دشمنان نیز قادر خواهند بود حرکات Assassination را خنثی کنند که این امر به میزان پیشرفت شما در این مهارت بستگی دارد. هنگام نزدیک شدن به دشمن، یک نشان ظاهر میشود که رنگ آن میتواند به شما اطلاع دهد که میتوانید او را مخفیانه بکشید یا خیر. رنگ سفید به معنی کشتن مخفیانه فوری، زرد نشاندهنده وارد کردن مقداری آسیب و قرمز به معنی بیاثر بودن حمله است. بنابراین، بهبود مهارتهای Assassination برای دریافت نشانهای سفید برای انواع دشمنان ضروری است.
با این حال، بازی دارای گزینهای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه میدهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.
Assassin’s Creed Shadows همچنین انواع جدیدی از دشمنان را معرفی میکند که تهدیدات منحصربهفردی در مراحل مخفیکاری ایجاد خواهند کرد. برای مثال:
- خدمتکاران: نوعی از دشمنان ضعیف که مسیرهای گشت مخصوص به خود را دارند و در به صدا درآوردن هشدار و فراخوانی نیروهای کمکی تخصص دارند.
- ساموراییها: دشمنانی بسیار مرگبار و نخبه که به راحتی حرکات Assassination را خنثی میکنند، در دود نمیتوان آنها را کشت و میتوانند بوتههایی که شما ممکن است در آن پنهان شده باشید را ببُرند و عموماً کمتر تحت تاثیر ترفندهای شما قرار میگیرند.
یوبیسافت اعلام کرد که در روزها و هفتههای آینده جزئیات بیشتری در مورد مکانیکهای مبارزه و جابهجایی در بازی ارائه خواهد داد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
حتی دیگه نمیتونم بگم تکرار مکررات، پس بهتره بگم تکرار خزعبلات
🟢 آخرین تلاشهای یوبیسافت برای این بازی 😑
✅ فقط شده تبلیغ مخفیکاری 🤣
🟢 یعنی خواسته چهره زن شخصیت بازی رو شبیه به آنا ساوایی در سریال شوگان کار کنه …
✅ https://imgurl.ir/uploads/v132346_AC.jpg
آخه با چه منطقیه که اینا تو ۳ یا ۴ نسخه پشت سر هم مکانیک اسیسنشن و درست نکردن ، چه اولین باری که باهاش رو به رو شدم چه الان حالم رو به هم میزنه.
تو کدوم یونیورس بک استپ میکنی طرف نمی میره
*با این حال، بازی دارای گزینهای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه میدهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.
نمیدونم این تاخیر ۴ ماهه چقدر تونسته کمک کنه به بازی ولی واقع بینانه فقط میتونن رو پولیش کردن و بهینه سازی بازی کار کنن!
یعنی شما در نظر بگیرید
الان که یوبیسافت دید اوضاع خیلی خرابه و در مرز نابودی قرار داره چقدر این بازی تاخیر خورد و این نشون میده بازی چقدر هنوز کار داشته و خیلی وقت پیش میخواستن منتشر کنن مثله تمام اثار قبلیش ، میشه فهمید چقدر یوبیسافت میتونسته رو بازی هاش کار کنه و یه اثر بهتر خروجی کارشون باشه اما اینکارو نکرد و حالا به این بلا دچار شد
حتی اگه کالاف دیوتی اون فرمول خاص و گان پلی جذابش و همینطور مولتی پلیر بودنش نبود هم میتونست همین بلارو دچار بشه چون این چند اثر اخیرش واقعا تکرار و مکررات بود